We begrijpen dat heus wel Straan, maar kiezen er bewust niet voor.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:26 schreef Strani het volgende:
Eindelijk iemand die begrijpt dat mijn boosheid juist met liefde aangepakt moet worden
Ja. Je hebt er niks van gemist.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:12 schreef Redefine het volgende:
Als ik het verslag van de rest van de wedstrijd lees, dan heb ik zeker de juiste keuze gemaakt om de tweede helft niet te kijken. En dan was het bijna verlengen ook
Brazilië - Japan om. 19.00 zal een stuk beter gaan zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Je hebt er niks van gemist.
Hoe obsceen!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier zijn ‘s avonds ook vreselijk veel naaktslakken in de tuin
Maar je hoeft zelf toch niet mee te doen?quote:Op maandag 29 juni 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
Het is wel even lekker zo'n nacht zonder voetbalLekker rustig.
Ja, dat doelpunt kwam nogal uit de lucht vallen. Op het moment ook dat Canada wat vermoeid leek te raken, dus dat was ook wel heel gunstig.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:12 schreef Redefine het volgende:
Als ik het verslag van de rest van de wedstrijd lees, dan heb ik zeker de juiste keuze gemaakt om de tweede helft niet te kijken. En dan was het bijna verlengen ook
Ja. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brazilië - Japan om. 19.00 zal een stuk beter gaan zijn.
Ik ga niet kijken, lees het morgen wel. Na die kuthitte heb ik mijn slaap wel nodigquote:Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even bedenken wanneer ik wil gaan slapen ivm de wedstrijd van Nederland
Moet zeggen dat ik er opvallend weinig last van heb.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, lees het morgen wel. Na die kuthitte heb ik mijn slaap wel nodig
Ja maar jij woont aan zeequote:Op maandag 29 juni 2026 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er opvallend weinig last van heb.
Zilte zeeluchtquote:Op maandag 29 juni 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij woont aan zee
Dat is wel lekker jaquote:
Hier welquote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb mijn raam de hele nacht open gehad en het is nog geen graad koeler
Ik ga rond half 11 naar bed en zet de wekker op half 3.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even bedenken wanneer ik wil gaan slapen ivm de wedstrijd van Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |