Jaa, hopen dat we ons geld terugkrijgen. We gingen met z'n zessen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat jammer! Hoorde het op de radio vanmiddag.
hoop het ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, hopen dat we ons geld terugkrijgen. We gingen met z'n zessen.
Haha ja erover nadenken is stukken goedkoper. Ik ben al een keer geweest ook, met een vriendin van me. Een vriend van haar was muzikant bij de musical. Dus die zit nu ook weer zonder werk...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop het ook
Wij zaten laatst te denken om daar eens heen te gaanWel goedkoper. Wel jammer.
That sucks big timequote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ja erover nadenken is stukken goedkoper. Ik ben al een keer geweest ook, met een vriendin van me. Een vriend van haar was muzikant bij de musical. Dus die zit nu ook weer zonder werk...
Ja is in die wereld op zich nog wel redelijk normaal. Maar natuurlijk niet zoals nu. T was verlengd, kaartverkoop ging goed, dus dan verwacht je niet dat t ineens stopt.quote:
Oeh ken t niet, zal eens luisteren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
@:Egeltje1985, https://www.rotown.nl/agenda/preoccupations-2/
Ik vind het oprecht jammer dat ik dan in het buitenland ben. Geweldige band en geweldige zaal.
Goeiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh ken t niet, zal eens luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |