Oeh wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:11 schreef Strani het volgende:
Danny geeft geen ene fuck om wie dan ook op dit forum. Niet om de users en ook zeker niet om de crew. Hij weet waarschijnlijk niet eens wie dat zijn.
Dat hij een FB-topic gewoon dichtgooit (en terecht door @:nailqueen opgemerkt op een behoorlijk onbeschofte manier) zegt ook weer alles.
Ahja ik zie het. Nja de ads niet, want abo. Anders vind ik het niet te doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie een stukje omhoog, en het FB-topic. Ging over de ads in dit geval.
Het is ook niet motiverend om op deze manier een abonnement af te sluiten.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:11 schreef Strani het volgende:
Danny geeft geen ene fuck om wie dan ook op dit forum. Niet om de users en ook zeker niet om de crew. Hij weet waarschijnlijk niet eens wie dat zijn.
Dat hij een FB-topic gewoon dichtgooit (en terecht door @:nailqueen opgemerkt op een behoorlijk onbeschofte manier) zegt ook weer alles.
Ik denk zelf aan een sixpack cola en twee sixpacks waterquote:Op woensdag 26 november 2025 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan sla je 30 liter cola in, ook goed.
Weet niet of je katten dat ook waarderen, maar dat is weer iets anders.
Nee zeker niet. Het is dat deze SC verder nog altijd een fijne plek is en dat het af en toe ook wel handig is om wat andere topics te lezen, maar de leiding van deze site is al jaren zeer teleurstellend.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is ook niet motiverend om op deze manier een abonnement af te sluiten.
Review had je nog niet gemistquote:Op woensdag 26 november 2025 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
@:Redefine, hoe was het eigenlijk in Köln. Mogelijk heb ik een korte review-post gemist, maar ik ben wel heel benieuwd. Lekkere glühwein en enorm druk?
Die zijn goed bezig jaquote:
Als ik een Duitse kerstmarkt bezoek, drink ik graag witte glühwein. Want die kan je in Nederland niet zo makkelijk vindenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Review had je nog niet gemistWas leuk
Weer viel niet goed uit. We zijn bij drie kerstmarkten geweest, waarvan twee wel erg druk en een goed te doen. Dat was daarbuiten ook nog wel de leukste.
Mijn broer en schoonzus hebben wel glühwein gedronken. En mijn nichtjes warme chocolademelk.
Wel hadden we beter het komende weekend kunnen gaan, want dan is het zondag ook open. Nu waren hele alle kerstmarkten helaas dicht.
Ah ik zie dat autocorrect een aanpassing had gedaanquote:Op woensdag 26 november 2025 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik een Duitse kerstmarkt bezoek, drink ik graag witte glühwein. Want die kan je in Nederland niet zo makkelijk vinden![]()
Jammer dat het weer tegen zat, maar ja, dat is vaak zo tijdens een kerstmarkt. En stom dat het op zondag allemaal dicht was. Dat is zo typisch Duits, al zou je verwachten dat de kerstmarkten dan wel standaard open zijn.
Ow, dat klinkt al beter!quote:Op woensdag 26 november 2025 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik zie dat autocorrect een aanpassing had gedaanNiet moet net zijn. Want pas toen we weggingen werd het slecht weer.
En ja typisch Duits dat alles dicht is, ook alle winkels. Maar komende zondag zijn de kerstmarkten dus wel open.
exit Slot ?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knap van psv. Jammer voor Liverpool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |