Bohhquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga NU in korte broek en t shirt naar het onbijt![]()
Het wordt de hele week 20 graden en zonnig
Heerlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga NU in korte broek en t shirt naar het onbijt![]()
Het wordt de hele week 20 graden en zonnig
Hier ook, ons vogelhuisje had eerst alleen sneeuw aan de bovenkant, maar nu ligt er ook sneeuw tussen het vogelvoedselquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Je ziet hier trouwens goed dat er voor het eerst ook gewaaid heeft tijdens het sneeuwen. Het lag netjes alleen bovenop auto's en bomen, en bijv. niet op ons balkon. Maar nu zit echt ALLES onder van alle kanten
Onze schuur lag ingesneeuwdquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:23 schreef Meke het volgende:
Je ziet hier trouwens goed dat er voor het eerst ook gewaaid heeft tijdens het sneeuwen. Het lag netjes alleen bovenop auto's en bomen, en bijv. niet op ons balkon. Maar nu zit echt ALLES onder van alle kanten
Oh, wat engquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onze schuur lag ingesneeuwdEn met een soort lawine kwam er een heel stuk sneeuw van ons dak af denderen. Het huis trilde ervan.
Zo blijkt: de Jumbo weet van wantenquote:Op woensdag 7 januari 2026 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom net van de Jumbo met al dat sneeuw. Ben ik thuis krijg ik een mail dat mijn pakketje nu is bezorgd bij de Jumbo![]()
Lekker handig.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom net van de Jumbo met al dat sneeuw. Ben ik thuis krijg ik een mail dat mijn pakketje nu is bezorgd bij de Jumbo![]()
Maar weten ze ook van sjaals?quote:
Hoeft niet, want die is al binnenquote:
Je eigen lawinequote:Op woensdag 7 januari 2026 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onze schuur lag ingesneeuwdEn met een soort lawine kwam er een heel stuk sneeuw van ons dak af denderen. Het huis trilde ervan.
Ja verdamme. Nu krijg ik nu een mailtje dat er nog een pakketje klaarligt bij een afhaalpunt. Die haal ik morgen wel op hoorquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:21 schreef NailQueen het volgende:
Pakketjes zijn opgehaald. Nu ben ik er klaar mee
Ah, dat zal de linkerwant zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja verdamme. Nu krijg ik nu een mailtje dat er nog een pakketje klaarligt bij een afhaalpunt. Die haal ik morgen wel op hoor![]()
De wanten en de sjaal heb ik nuquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |