We zijn al niet heel erg hyped door alles bij elkaar en dat Nederland niet meedoet. Dan maakt zo'n matige show het wel echt niet door te komen. Het is altijd al een show die een hele lange zit is en enorm traag verloopt, maar dit jaar...quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
De inzendingen maken het nog leuk om te kijken, alles er omheen is zwaar matig dit jaar.
De lvetopics houden de boel wel overeind ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet mee eens. De users maken het nog leuk om naar te kijken. De rest is zwaar matig.
Dat mag je vinden. Zonder de users zou ik nog steeds kijken, zonder de inzendingen niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet mee eens. De users maken het nog leuk om naar te kijken. De rest is zwaar matig.
Een songfestival zonder liedjes zou ook wel wat vreemd zijnquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Zonder de users zou ik nog steeds kijken, zonder de inzendingen niet.
Ik ben benieuwd wat ze zaterdag in de aanbieding hebben. Onder meer die legendarische oud-deelnemers uiteraard, maar verder.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een songfestival zonder liedjes zou ook wel wat vreemd zijn![]()
Ruim twee uur naar slechte intervalacts kijken
De horror.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een songfestival zonder liedjes zou ook wel wat vreemd zijn![]()
Ruim twee uur naar slechte intervalacts kijken
Dinsdag heb ik gekeken zonder FOK erbij en vandaag met FOK,quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Zonder de users zou ik nog steeds kijken, zonder de inzendingen niet.
Ik denk dat ze dan met een intermezzo komen van Flashdance, I't's Raining Man, I Wanna Dance With Somebody en Walk Like an Egyptian komen gezien de liedjes van vanavond.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze zaterdag in de aanbieding hebben. Onder meer die legendarische oud-deelnemers uiteraard, maar verder.
Waarvan akte is wel zo'n beetje van toepassing op alles wat Aran Bade doet.quote:
Ik had vorig jaar een kaartje voor zijn concert hier in de buurt. Helaas ben ik niet gegaan omdat ik al een drukke week had en dit mij even te veel werd. Toevallig op insta kom ik een sponsorblokje tegen waarin hij zijn album in het Nederlands promoot.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:17 schreef Pino112 het volgende:
Zijn er nog fans van Dadi Freyr? Hij is nu live bij 3FM aan het spelen. Zal later vast ook wel op YouTube verschijnen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |