Ja. Maar soms gaat het wel eens verkeerd en dan doet 'ie dit, en heel FOK! staat stil.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Als hij wel kon toveren dan kwam alles voor elkaar en liep niemand meer gevaar.
Netjes! Ik ben altijd blij als ze niks gevonden hebben. Er komt een kroon aan voor 1 van mijn kiezen. En misschien een verstandskies eruit omdat die hoger gegroeid is (want boven is er een weg). Niet iets waar ik naar uit kijk.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:51 schreef H_T het volgende:
Ik was vanochtend bij de tandarts en mondhygiënist (geen gaatjesWel het advies om er eens over te denken wat oudere en grotere vullingen te laten vervangen door wat permanenters, maar dat heeft geen haast) maar dan heb ik de rest van de dag toch het idee dat mijn tanden losser zitten dan normaal
Eens kijken hoeveel mensen deze referentie begrijpen.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar soms gaat het wel eens verkeerd en dan doet 'ie dit, en heel FOK! staat stil.
En dan zeggen ze dat het een DDOS-aanval is uit Azië.
Dat is de dochter die dat doet.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar soms gaat het wel eens verkeerd en dan doet 'ie dit, en heel FOK! staat stil.
En dan zeggen ze dat het een DDOS-aanval is uit Azië.
Bij mij zouden het ook een soort van kronen worden, maar dan net niet helemaal of zoiets. Hij zou me een offerte mailen, daarin staat vast wat het wel isquote:Op donderdag 16 april 2026 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Netjes! Ik ben altijd blij als ze niks gevonden hebben. Er komt een kroon aan voor 1 van mijn kiezen. En misschien een verstandskies eruit omdat die hoger gegroeid is (want boven is er een weg). Niet iets waar ik naar uit kijk.
Sterkte alvast!quote:Op donderdag 16 april 2026 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij zouden het ook een soort van kronen worden, maar dan net niet helemaal of zoiets. Hij zou me een offerte mailen, daarin staat vast wat het wel is
Dat is een groot gat die gevuld moet worden.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sterkte alvast!
Ik ben nog steeds wat huiverig voor de tandarts. Maar ik had zo'n leuke mondhygiëniste laatst
En die moest weg
Jaquote:Op donderdag 16 april 2026 20:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is een groot gat die gevuld moet worden.
Welke ri ra referentie?quote:Op donderdag 16 april 2026 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel mensen deze referentie begrijpen.
De mensen die hier langer posten weten het wel, maar ik ben dus Heel Erg Bang voor de tandarts, ik heb extreme angst. Gelukkig gaat mijn tandarts er goed mee om. Maar ieder bezoek is voor mij een drama, ik ben hartstikke beroerd, zowel fysiek als geestelijk, voor die tijd. Ik heb ook wel wat pech met mijn tanden. Ze zien er best mooi uit, maar dat is maar schijnquote:Op donderdag 16 april 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sterkte alvast!
Ik ben nog steeds wat huiverig voor de tandarts. Maar ik had zo'n leuke mondhygiëniste laatst
En die moest weg
Veel plezier daarquote:Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het hier verder?
Ik ben blij want ik heb nu een mini-vakantie, morgen start onze Londen-trip
Stuur ons af en toe wat Liefs Uit Londen!quote:Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het hier verder?
Ik zal jullie harten ermee volstorten!quote:Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stuur ons af en toe wat Liefs Uit Londen!
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal jullie harten ermee volstorten!
Oh wie is Big Brother dan en hoe weet jij dat hij keek?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag nog helemaal niets gezegd hier. Dus bij deze![]()
But Big Brother was watching you![]()
Ik weet gewoon dingenquote:Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wie is Big Brother dan en hoe weet jij dat hij keek?
Heel veel plezierquote:Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het hier verder?
Groetjes aan de mensen op de varkensboerderijquote:Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wie is Big Brother dan en hoe weet jij dat hij keek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |