Ben je charme offensief begonnenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Boh je bent meteen een (nog) stuk aantrekkelijker nu dat je macht hebt
Jeweetogquote:Op maandag 13 januari 2025 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je charme offensief begonnen
Ik herken van anderhalf jaar terugquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik herken van anderhalf jaar terug
Tijdens F1 weekend is het elk weekend een ontgroening.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de ontgroening is mooi onderweg nu!
Ik had de mijne in 2013 en toen ging het er ook wel heftig aan toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijdens F1 weekend is het elk weekend een ontgroening.
Kunnen we dat ergens terugvinden?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had de mijne in 2013 en toen ging het er ook wel heftig aan toe.
Ik betwijfel het want dat was een tijdelijk subforum (KON - In verband met de troonswisseling). Pas iets later ben ik in GC gaan modden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens terugvinden?
Haha waarom, misschien word je nog eens blauwquote:Op maandag 13 januari 2025 13:57 schreef Troel het volgende:
Ik trek me als nooit-blauw-geweest wel even terug
Ik deed dat pas na mijn werkdag, dus effe geduldquote:Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat @:meke heel traag is met sluiten van topicsJe moet áltijd scherp zijn hè.
Dat was al helemáál onacceptabelquote:Op maandag 13 januari 2025 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed dat pas na mijn werkdag, dus effe geduld
Je kan eventueel dat stukje “die we nooit hebben gehad” verwijderen.quote:
Staat je leuk, dat blauwquote:
Ja zou eigenlijk wel hotpink willen maarjaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Toch staat paars je beter
Als ze me helemaal achter na gaat krijgt ze mijn kleurtjequote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Toch staat paars je beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |