Alleen dan wel vertellen dat Schotland niet onafhankelijk meedoet.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan houden we er mee op hier in Basel. Nou, curieus, hoe Zweden hier met enige steun van de vakjury de verrassende overwinning in de wacht sleept.
Hugo Walker als commentator bij een ESF zou ook wel wat zijn.
Dit is toch VBLquote:Op zondag 12 januari 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Zijn we vannacht in VBL veranderd?
Daarom kreeg psv gisteren ook een gratis penalty tegen AZ. Anders zou het gat nog maar 3 punten zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:28 schreef Strani het volgende:
Fucking NOS zeg Ajax heb matig gespeeld ze hebbe gewonnen toch wat dan matig met je kut-RKC
Die gaan huilen as we weer op het museumplijn staan mezenalle in mei.
Europese Sport Fans toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Zijn we vannacht in VBL veranderd?
Van VBL zeker!quote:Op zondag 12 januari 2025 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
Nog even lunchen en dan ga ik zo naar een FOK! meet.
Van MUZ, van Top 2000quote:
Veel plezier! Ik kan er helaas niet bij zijn vandaag.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van MUZ, van Top 2000Eens kijken of ik weer stiekem een songfestivalliedje in de karaoke-queue kan zetten. Vorig jaar was dat Cha Cha Cha en toen danste iedereen vrolijk mee
VBL is tegenwoordig toch meer dat je je clubvoorkeur uit op FOK, door met het IQ van een bord Brinta in het topic van een andere club te gaan trollen?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:28 schreef Strani het volgende:
Fucking NOS zeg Ajax heb matig gespeeld ze hebbe gewonnen toch wat dan matig met je kut-RKC
Die gaan huilen as we weer op het museumplijn staan mezenalle in mei.
Veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2025 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
Nog even lunchen en dan ga ik zo naar een FOK! meet.
Leuk!! Veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van MUZ, van Top 2000Eens kijken of ik weer stiekem een songfestivalliedje in de karaoke-queue kan zetten. Vorig jaar was dat Cha Cha Cha en toen danste iedereen vrolijk mee
Veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vooral Ajax Redden!!quote:Op zondag 12 januari 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom kreeg psv gisteren ook een gratis penalty tegen AZ. Anders zou het gat nog maar 3 punten zijn.
Dit klinkt niet heel veel anders dan veel voetbalgesprekkenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
VBL is tegenwoordig toch meer dat je je clubvoorkeur uit op FOK, door met het IQ van een bord Brinta in het topic van een andere club te gaan trollen?
Mja, dan moeten ze wel scoren.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah, hier is het VBL-topic. Feyenoord is wel sterker.
Nietquote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden.
Feyenoord krijgt een penalty in de Kuip.quote:
Op eigen doelquote:Op zondag 12 januari 2025 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een penalty in de Kuip.
Was wel een makkelijke hoorde ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een penalty in de Kuip.
Al de derde dit weekend.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was wel een makkelijke hoorde ik.
Maar zit maar reacties die standaard op social media staan te herkauwen
Lordi ging lekker, de kneu wat minder.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is 'de kneu'?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lordi ging lekker, de kneu wat minder.
Zijn Gwen en Kylie hier goedgekeurd?
Vorig jaar ergens.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat we gewekt zijn door onze wekdienst?
Matig aanbod inderdaad, als ze niet eens de nummer 15 van het ESF 1975 hadden.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Het blijft stom dat ze geen Joy Fleming in de keuzelijst hadden bij de karaoke. Dat was echt een liedje geweest waarvan iedereen hem zou herkennen na een halve minuut.
Laatste bezoek was 82 dagen geleden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat we gewekt zijn door onze wekdienst?
Misschien kunnen we met rituelen en offers in elk geval Epiales oproepen?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste bezoek was 82 dagen geleden.
Heb je een nieuwe baan?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef Troel het volgende:
Zo, ik ben weer volledig goedgekeurd en mag morgen en woensdag mijn laatste werkdagen bij mijn huidige baas gaan doen
Veel plezierquote:
Weet je al wanneer je weer onder het mes moet of is dat nog afhankelijk van je herstel?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga binnenkort een paar uurtje in de week werken tot ik weer onder het mes ga.
Daarna verder kijken qua werk hoe ik dan weer opbouw.
Zoals het nu voor staat wordt het maart. Ik ben al een jaar bezig met dit traject.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je weer onder het mes moet of is dat nog afhankelijk van je herstel?
Ja, dat is wel heel erg kut. Is het na de operatie in maart klaar of moet je dan nog meer?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoals het nu voor staat wordt het maart. Ik ben al een jaar bezig met dit traject.
Als ik in oktober niet ziek was geweest dan had ik de operatie al gehad.
Dan is het voor even wel klaar. Ik heb wel nog wat controles na de operatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg kut. Is het na de operatie in maart klaar of moet je dan nog meer?
Feliquote:
Je ziet er goed uit in het blauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |