Veel topics die in FB zijn geopend zijn wegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:59 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is wel bizar idd, en dan baseer ik me alleen op het topic in de vergaarbak. Zoiets hebben we in jaren (gelukkig).
Eens in FB verder lezen...
Die andere oranje (man) ook al, zal wel aan de kleur liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:18 schreef NailQueen het volgende:
Wat is die oranje toch een vervelend type.
Ik kwam er vandaag achter dat er een Vergaarbak-subforum wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:13 schreef Strani het volgende:
Oh, ik heb weer van alles gemist. Goed, eens even kijken.
Ik wist het ook niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat er een Vergaarbak-subforum was![]()
Misschien moeten we ook iets in scene zetten over één van de ESF-ersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb me er stiekem wel een beetje mee vermaakt, dat hele verhaal lezen. Bizar allemaal.
Ik was toe aan wat nieuws!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet!
En jezus Ari wat heb je gedaan
Nee, dat kost me dan weer te veel energie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook iets in scene zetten over één van de ESF-ersEen prima publiciteitsstunt voor ESF
Ja oké je hebt ook wel gelijk, ben nou al moe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, dat kost me dan weer te veel energie.
Het is niet kort en pittig!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar het hoeft toch niet meteen kort en pittig!?
Een kort pittige cactus?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet kort en pittig!
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor kort en pittig!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet kort en pittig!
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor kort en pittig!
Ik ga tegenwoordig helemaal los op Copilot en ChatGPT. Eigenlijk vooral werkgerelateerd, maar ik vond het ook wel leuk om een nieuwe UI te genererenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hoor, leuke UI en je haar staat je ook goed
Ik kijk nu toevallig naar RTL4, Boulevard, en daar waren ze net een brand aan het blussen in een huis in LA.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik zit te kijken naar First Dates op NPO 1 Extra en één jongen daar is zó inhoudloos. Een prima voorbeeld van het licht brandt maar er is niemand thuis.
Nou dat hopen we dan maar hèquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig naar RTL4, Boulevard, en daar waren ze net een brand aan het blussen in een huis in LA.
Ook een prima voorbeeld van het licht brandt maar er is niemand thuis.
Dat moest nog even geheim blijvenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
Hoewel een verhaal dat @:redefine is ontvoerd door een Saoedische prinses en wordt gedwongen om met haar te trouwen wel héél sappig is.
Ja maar hij heeft al sinds vanochtend niks laten weten en hij zou vandaag proberen te ontsnappen uit het paleis om naar de ambassade te vluchten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat moest nog even geheim blijven
Alweer?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
Hoewel een verhaal dat @:redefine is ontvoerd door een Saoedische prinses en wordt gedwongen om met haar te trouwen wel héél sappig is.
Nou ja sinds hij op een Saoedische website voor single mannen staat is het inderdaad wel vrij vaak raak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alweer?
Wel iets bedenken dat nog niet echt gebeurd is dan.
Hij heeft inmiddels een heel harem? Ja dan heeft hij wel een bus nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja sinds hij op een Saoedische website voor single mannen staat is het inderdaad wel vrij vaak raak.
Ik ben meestal ook niet goed in veranderingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dit gaat wel even wennen zijn hoor
Ok! Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben meestal ook niet goed in veranderingen.
Als ik dit kan handelen, kun jij het ook
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een heel harem? Ja dan heeft hij wel een bus nodig
Ik heb even onderzoek gedaan en hij is aangemeld vanaf een Spaans IP adres. Dat brengt ons dus nog geen stap verderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hij wordt steeds ontvoerd en ontsnapt dan telkens weer. Tot nu toe, in elk geval.
Hij heeft zichzelf ook helemaal niet op die website gezet. Ik zou niet weten wie dat wel gedaan heeft. Echt niet.
Goh nee dat helpt inderdaad totaal niet. Vreemd hoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb even onderzoek gedaan en hij is aangemeld vanaf een Spaans IP adres. Dat brengt ons dus nog geen stap verder
Ik heb een aantal jaar contact gehad met derde partijen om prijsjes te regelen voor MOL en ESF! Dat deden we vanuit het PR crew forum. In eerste instantie was ik al paars omdat we wat andere dingen aan het bespreken waren omtrent PR, maar gebleven vanwege die bordspellen. Die regel ik het afgelopen jaar eigk al niet meer dus op zich kan ik wel weer van het paars af, maar is gewoon nog niet gebeurdquote:Op maandag 13 januari 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk paars? #durftevragen
Oh ja die, je signature dusquote:Op maandag 13 januari 2025 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ja hoe heet het allemaal, ik bedoelde dat ik nu niet meer de beste mod die we nooit hebben gehad ben![]()
FUCK the EBU houd ik gewoon hoor
Je moet je dromen en wensen voor je eigen leven niet op anderen projecteren hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
Alleen een beetje jammer dat jij constant oneerbare voorstellen als berichten stuurtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja sinds hij op een Saoedische website voor single mannen staat is het inderdaad wel vrij vaak raak.
Het antwoord is zoals altijd weer @Strani.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb even onderzoek gedaan en hij is aangemeld vanaf een Spaans IP adres. Dat brengt ons dus nog geen stap verder
Nu toch ook geregeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar contact gehad met derde partijen om prijsjes te regelen voor MOL en ESF! Dat deden we vanuit het PR crew forum. In eerste instantie was ik al paars omdat we wat andere dingen aan het bespreken waren omtrent PR, maar gebleven vanwege die bordspellen. Die regel ik het afgelopen jaar eigk al niet meer dus op zich kan ik wel weer van het paars af, maar is gewoon nog niet gebeurd![]()
Hehehe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
Gewoon voor alle zekerheid ook meteen de bloem die doet alsof ze Hannah is, bannen. Dat is geen gemis
Dat ga ik écht wel vergeten hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Momo het volgende:
[success] Vergeet niet dat deze zaterdag 18 jan om 17:00 de Moldavië audities beginnen [/success]
Nou jaaaa zeg alsog ik ooit iets gedaan heb dat niet door de beugel kanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het antwoord is zoals altijd weer @:Strani.
De lijst met dingen die jij gedaan hebt die wel door de beugel kunnen is een stuk korter.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou jaaaa zeg alsog ik ooit iets gedaan heb dat niet door de beugel kan
Dat heet ouderdom Straan, daar hebben we allemaal last van.quote:
Ik kan je sowieso aanraden om deze reeks eens terug te lezen / in je MyAT te zetten, maar hij is de laatste tijd vrij doodsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef NailQueen het volgende:
Fascinerend dit. Ik moet vaker buiten de esf/muziek/tv forums komen
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:
Nee ik heb FUCK the EBU toch nog als ondertitelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ja die, je signature dus![]()
Maar nou heb je aslnog dat erin laten staan en Fuck the EBU eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |