Neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deed je een introles? Of cursus of iets?
Het wil alleen nog niet zo lukken, om de Vrede te bewaren!quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wil alleen nog niet zo lukken, om de Vrede te bewaren!
FB / Waarom zijn de Hannah topics verwijderd?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een vermoeden dat we in Nws moeten zijn.
Bij jullie is het erger dan hier met de overgang naar qbuzzquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:04 schreef Redefine het volgende:
Sta ondertussen alweer te wachten op mijn bus. Van de vijf keer dat ik in het nieuwe jaar m moest hebben is die nu dus voor de vierde keer een halfuur of langer te laat... Gisteren was de uitzondering, toen was het slechts vijf minuten. Maar toen was er een ongeluk gebeurd en reed de bus verkeerd (waardoor die moest keren) en er alsnog een uur vertraging was![]()
Morgen maar eens kijken of de bus van een halfuur eerder wel rijdt. Als die dan niet lijkt te komen, dan kan ik nog wel met een collega meerijden.
Hannah topics?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FB / Waarom zijn de Hannah topics verwijderd?
Ik wist niet ah blauwe bessen zulke rare dingen deden met FOK! usersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef Momo het volgende:
Dood, levend, gedoxxt, gestalkt, gekloond
Eens.quote:
Nou zeg dat, had mooi wat leesvoer tussen het werken doorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef NailQueen het volgende:
Fascinerend dit. Ik moet vaker buiten de esf/muziek/tv forums komen
[ afbeelding ]
Mijn schermtijd was gisteren belachelijk hoogquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou zeg dat, had mooi wat leesvoer tussen het werken door
Het gaat nu nergens meer over. Wel duidelijk dat er veel dingen niet kloppen, maar denk niet dat we er ooit achter komen hoe het zit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:50 schreef NailQueen het volgende:
Onze Momo probeert de sfeer nog te sussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |