SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Jaa zijn we idd ook al vaker geweest. En Benidorm natuurlijk, tussen de basterds.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me een prima planAltea ligt tussen Calpe en waar ik woon en is sowieso een must-see voor mensen die hier op vakantie zijn
Oh dan ken je mijn woonplaats misschien ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa zijn we idd ook al vaker geweest. En Benidorm natuurlijk, tussen de basterds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dos cervezas sin alcohol por favor?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gemene TT zo tijdens dry january
muchos beter!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dos cervezas sin alcohol por favor?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan ken je mijn woonplaats misschien ook wel.Owja dat ken ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel even een buitje gehad, maar nu weer zonnig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef Strani het volgende:
Of een rit met paard en wagen naar Zeeland, daar is het blijkbaar ook lekker.
Ja, altijd gevaarlijk om op een spelbord te gaan staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Arizona het volgende:
Hier was het spelglad vanmorgen, twee keer bijna op mijn prachtige smoeltje gevallen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, altijd gevaarlijk om op een spelbord te gaan staan.
Wat eigenlijk ook best een gekke term is, want is spek glad?quote:
Blijven oefenen. Tegen de tijd dat je aan "We zijn er bijna" mee mag doen, dan kan je het wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat jeu de boules kan ik nog steeds niet. 3 keer verloren.
Ze hebben daar wel veel plaatsen vernoemd naar Seat-modellenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me een prima planAltea ligt tussen Calpe en waar ik woon en is sowieso een must-see voor mensen die hier op vakantie zijn
Dat had ik vanochtend ook alquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Arizona het volgende:
Hier was het spelglad vanmorgen, twee keer bijna op mijn prachtige smoeltje gevallen
De FOK! ESF editie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijven oefenen. Tegen de tijd dat je aan "We zijn er bijna" mee mag doen, dan kan je het wel.
Dry January betekent toch dat je alleen droge wijn mag drinken? Ja dan is bier idd uitgesloten. Jammer dat @Strani zich niet aan de regels houdt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel veel plaatsen vernoemd naar Seat-modellen
Ja ik las het, echt triestquote:
Ik denk dat ik dit jaar sowieso nog geen alcohol heb gehad. Ik neig de laatste tijd ook als ik uit ben weer steeds meer richting alcoholvrij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dry January betekent toch dat je alleen droge wijn mag drinken? Ja dan is bier idd uitgesloten. Jammer dat @:Strani zich niet aan de regels houdt.
Tom Waes is het met je eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |