abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2021 @ 11:12:33 #1
163650 Greys
pi_202834998
Songfestivalfans!

Samen terugblikken op het fantastische Songfestival in Nederland dit jaar? Dat kan!

Op donderdag 30 december om 20.30 uur zendt de NOS op NPO 1 de documentaire ‘De Grote Finale – Achter de Schermen bij het Songfestival‘ uit. In deze documentaire blikken presentatoren Chantal Janzen, Edsilia Rombley, Jan Smit en Nikkie de Jager samen met een aantal hoofdrolspelers uit de organisatie terug op het Eurovisie Songfestival 2021 in Rotterdam. Zie hieronder de promo.


twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202835359
Ohhh hier heb ik echt zin in. *O*

Ben deze week toevallig weer aan het terugkijken, man wat was het geweldig he. :D Wat een organisatie/productie was het. _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2021 @ 11:38:28 #3
163650 Greys
pi_202835475
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 11:32 schreef Em31 het volgende:
Ohhh hier heb ik echt zin in. *O*

Ben deze week toevallig weer aan het terugkijken, man wat was het geweldig he. :D Wat een organisatie/productie was het. _O_
Jaaaa! Heb ook serieus zin in deze docu. Alleen dat gewapper met die rook vind ik al grappig in de promo. :D Wat een toffe presentatoren hadden we toch. Alle vier! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 december 2021 @ 12:08:45 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202836013
Ben benieuwd. Ik neem aan dat @Greys mij tzt nog herinnerd. O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2021 @ 12:59:33 #5
163650 Greys
pi_202836921
quote:
11s.gif Op maandag 27 december 2021 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd. Ik neem aan dat @:Greys mij tzt nog herinnerd. O-)
Hahaha nou vooruit! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2021 @ 13:00:08 #6
163650 Greys
pi_202836934
"Ik ben gewoon Jan en ik wil gewoon een zwart pak."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202841171
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2021 13:00 schreef Greys het volgende:
"Ik ben gewoon Jan en ik wil gewoon een zwart pak."
Ja leuk commentaar :D Niet te veel poespas, ieder z’n eigen ding. We hadden het goed voor elkaar qua presentatoren. Ik kan geen betere samenstelling bedenken dan wat we nu hadden (want ja, Jan was gewoon min of meer een verplichting en hij deed het niet onverdienstelijk hoor).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2021 @ 16:02:30 #8
163650 Greys
pi_202841374
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 15:54 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja leuk commentaar :D Niet te veel poespas, ieder z’n eigen ding. We hadden het goed voor elkaar qua presentatoren. Ik kan geen betere samenstelling bedenken dan wat we nu hadden (want ja, Jan was gewoon min of meer een verplichting en hij deed het niet onverdienstelijk hoor).
Jan deed het prima, charmant en zonder iemand op de zenuwen te werken volgens mij. En z'n collegahosts hebben het - aan al hun instastories enzo te zien tijdens de voorbereidingen - juist echt superleuk met hem en elkaar gehad. Als we binnen een paar jaar nog eens mogen hosten zou ik ze zonder aarzelen zo weer met z'n vieren dat podium op gooien. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202841457
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]
Jaaaa! Heb ook serieus zin in deze docu. Alleen dat gewapper met die rook vind ik al grappig in de promo. :D Wat een toffe presentatoren hadden we toch. Alle vier! O+
Ja vond ik ook _O_ prima combinatie.

En iedereen was terecht super lyrisch over Nikkie, maar ik denk nog steeds dat je zo'n show echt niet zonder Chantal kan doen. Dat is wel echt dé professional.
pi_202841639
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja vond ik ook _O_ prima combinatie.

En iedereen was terecht super lyrisch over Nikkie, maar ik denk nog steeds dat je zo'n show echt niet zonder Chantal kan doen. Dat is wel echt dé professional.
Chantal is zeker de professional. Dat kan je in mijn ogen al zien aan het feit dat ze steeds zegt dat ze hoopt dat er iets fout gaat. Nou, daar moet je bij een Edsilia niet mee aankomen :P
pi_202842514
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Chantal is zeker de professional. Dat kan je in mijn ogen al zien aan het feit dat ze steeds zegt dat ze hoopt dat er iets fout gaat. Nou, daar moet je bij een Edsilia niet mee aankomen :P
Ja :D volgens mij een uitzondering, want denk dat de meeste mensen meteen in paniek zouden zijn. _O-
  maandag 27 december 2021 @ 16:53:26 #12
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202842662
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja :D volgens mij een uitzondering, want denk dat de meeste mensen meteen in paniek zouden zijn. _O-
Dat lijkt mij ook, ik iig wel.
(goed, toegegeven, ik zou al in paniek raken zodra ik op dat podium gezet zou worden, ongeacht hoe dingen lopen :P )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_202842840
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook, ik iig wel.
(goed, toegegeven, ik zou al in paniek raken zodra ik op dat podium gezet zou worden, ongeacht hoe dingen lopen :P )
Ja zou doodgaan van de spanning :X
pi_202842849
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja vond ik ook _O_ prima combinatie.

En iedereen was terecht super lyrisch over Nikkie, maar ik denk nog steeds dat je zo'n show echt niet zonder Chantal kan doen. Dat is wel echt dé professional.
Dat klopt ergens wel, maar ze was niet de losse en bijdehante presentatrice die ze in het Nederlands wel kan zijn. Nikkie heeft gewoon het gigantische voordeel dat haar Engels net zo goed is als haar Nederlands (en dat ze in het Engels ook grappig is).
pi_202843339
Leuke tip *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2021 @ 19:19:14 #16
163650 Greys
pi_202846368
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Chantal is zeker de professional. Dat kan je in mijn ogen al zien aan het feit dat ze steeds zegt dat ze hoopt dat er iets fout gaat. Nou, daar moet je bij een Edsilia niet mee aankomen :P
Ja! En bij Edsiel had dat 'huuu wat eng maar wat eeeeeeenig' gevoel ook weer een enorme charme. En die is niet gestrekt gegaan van de stress en heeft het óók keurig gedaan. (Terwijl ze in 2020 bij de loting nog stond te hyperventileren op het toilet in Stadhuis Rotterdam. :D O+ )

Ik vond dit echt een topcombi!
Jan is flink in m'n achting gestegen wat dat betreft. Eerlijk is eerlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202849003
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 17:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat klopt ergens wel, maar ze was niet de losse en bijdehante presentatrice die ze in het Nederlands wel kan zijn. Nikkie heeft gewoon het gigantische voordeel dat haar Engels net zo goed is als haar Nederlands (en dat ze in het Engels ook grappig is).
Nee dan heeft Nikkie het duidelijk makkelijker met haar Engels. :Y Maar ze zouden het eventueel zo met z'n tweeën kunnen doen.

En wat @Greys ook zegt, ook Jan viel me heel erg mee. Wat ook sowieso hielp is dat ze niet van die afgezaagde grapjes hadden ingestudeerd, dat werkt bijna nooit (op Mans en Petra na).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2021 @ 21:35:47 #18
163650 Greys
pi_202851323
Ze versterkten elkaars plezier en je zag vooral in de instatories enzo van Jan tijdens de voorbereidingen (van hun zoommeetings met z'n vieren) dat ze zo veel lol hadden en volgens mij hebben ze elkaar ook echt geholpen en gerustgesteld etc.

Ik vind het mooi dat ze best veel hebben gedeeld over hun voorbereidingen en ze hoop en de zenuwen etc en dat ze tijdens alle shows echt enorm professioneel en charmant waren.

Echt heel benieuwd naar deze docu! Volgens mij gaan we alle hosts er alleen nog maar leuker door vinden. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202882313
Chantal - In The Maneskin zat in de promo, dus probeer hem zeker te kijken :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202933585
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 16:02 schreef Greys het volgende:

[..]
Jan deed het prima, charmant en zonder iemand op de zenuwen te werken volgens mij. En z'n collegahosts hebben het - aan al hun instastories enzo te zien tijdens de voorbereidingen - juist echt superleuk met hem en elkaar gehad. Als we binnen een paar jaar nog eens mogen hosten zou ik ze zonder aarzelen zo weer met z'n vieren dat podium op gooien. :D
Deze vier waren echt heel tof bij elkaar inderdaad _O_ Jan vond ik het ook gewoon goed doen, en fijn voor hem dat het lukte allemaal na zijn burn-out. Zijn one-hundred-and-eiiiigghhhty grap bij de puntentelling heb ik oprecht om zitten lachen :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202933717
Ik ben heel benieuwd en veel zin in *O* Leuk om aan het einde van het jaar nog zo'n extraatje te krijgen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202934239
Misschien dat ik een stukje meekijk. Het is een beetje mosterd na de maaltijd maar ik had juist beetje mijn twijfels over Chantal en Nikkie :@
Over Chantal twijfelde ik of zij wel goed zou passen. Edsilia, Jan en Nikkie zijn echt fan van het songfestival en bij Chantal had ik het gevoel dat zij het zag als de volgende grote klus die ze kon doen. Beetje een soort buitenstaander die het songfestival helemaal niet zo goed kent. Uiteindelijk bleek zij wel de meest professionele van het stel te zijn en misschien wel de rust zelve in een stresssituatie.
Nikkie vind ik soms erg gemaakt overkomen en haar social media topic bij Europe Shine A Light vond ik eigenlijk niet zoveel voorstellen :@ Maar op het podium was haar enthousiasme aanstekelijk en blijkt ze leuke humor te hebben. Zij gaf net even wat extra's naast de andere 3 presentatoren.

Al om al hadden ze alle 4 wel iets en vulde ze elkaar goed aan. Na Petra en Mans was dit zeker een topteam w/
pi_202934639
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef NailQueen het volgende:
Misschien dat ik een stukje meekijk. Het is een beetje mosterd na de maaltijd maar ik had juist beetje mijn twijfels over Chantal en Nikkie :@
Over Chantal twijfelde ik of zij wel goed zou passen. Edsilia, Jan en Nikkie zijn echt fan van het songfestival en bij Chantal had ik het gevoel dat zij het zag als de volgende grote klus die ze kon doen. Beetje een soort buitenstaander die het songfestival helemaal niet zo goed kent. Uiteindelijk bleek zij wel de meest professionele van het stel te zijn en misschien wel de rust zelve in een stresssituatie.
Nikkie vind ik soms erg gemaakt overkomen en haar social media topic bij Europe Shine A Light vond ik eigenlijk niet zoveel voorstellen :@ Maar op het podium was haar enthousiasme aanstekelijk en blijkt ze leuke humor te hebben. Zij gaf net even wat extra's naast de andere 3 presentatoren.

Al om al hadden ze alle 4 wel iets en vulde ze elkaar goed aan. Na Petra en Mans was dit zeker een topteam w/
Ik vond persoonlijk Chantal niet heel erg typisch Chantal qua presentatrice, maar het is ook ineens in het Engels en een heel strak georganiseerde show. Ik vond haar en Jan als "main duo" wel heel goed voor de stabiele factor. Met daarnaast het wat wapperige "OMG IK STA HIER" van Edsilia en Nikkie met haar natuurlijke flair en perfecte Engels vond ik de combi van deze vier gewoon perfect.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202937604
Verkeerde topic
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202938079
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef koffieleuk het volgende:
Verkeerde topic
Ga je niet meekijken? -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')