Witquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Met groenblauw uitgeslagen koffiedik?
Trustequote:
Deze is ooit aangepast naar een uitspraak van Greysquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik blijf dat plaatje geweldig vinden
Ja, weet ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze is ooit aangepast naar een uitspraak van Greys
Ah, goed geheugenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, weet ikIk moest daar toen keihard om lachen en moet dat nu nog steeds een klein beetje!
#viesdikquote:
Trusten!quote:
Dikke geworden koffie is inderdaad vies.quote:
Oh wtf dat heb ik nu pas doorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, goed geheugen
Vond de combi met de handen omhoog gooien ook wel geschikt
We wachten af.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:viesdik
edit: I'm going to regret this![]()
quote:
Ze zijn wel echt goed hoorquote:
Zou wel een logische nickname zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn we gewend
inb4 "nouuuuhouuuu"
Dollyquote:
Ze doen het zeker heel goed! Maar helaas zijn hun eigen nummers gewoon echt niet heel geweldig. Lights and Shadows is dan in vergelijking met de rest nog een van de betere.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt goed hoor
Maar Lights and Shadows...
Dat heb ik met Glennis Grace ook altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze doen het zeker heel goed! Maar helaas zijn hun eigen nummers gewoon echt niet heel geweldig. Lights and Shadows is dan in vergelijking met de rest nog een van de betere.
Lijkt mij ook. Waylon was toch ook ooit bij haar geweest?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Dolly Parton lijkt mij zo’n leuk mens.
Daar hebben heel veen Nederlandse artiesten last van. Trijntje ook sinds ze solo ging. Nog wel een hit gehad met De Zee en het duet met Marco. Maar verder vooral covers zingen. En zo zijn er nog wel talloze voorbeelden. Genoeg echt goede artiesten, maar weinig goede liedjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heb ik met Glennis Grace ook altijd.
Maakt prima covers maar zou zo geen albumtrack van haar kunnen noemen, op "Afscheid" na, wat ook een cover is
Is Glennis' impossible dream om een goede albumtrack te makenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maakt prima covers maar zou zo geen albumtrack van haar kunnen noemen, op "Afscheid" na, wat ook een cover is
Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Waylon was toch ook ooit bij haar geweest?
Mij ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja, dat heb ik met het CL album ook, daar zijn echt een paar nummers waar hij goed uit de verf komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Waylon z'n stem eerlijk gezegd veel mooier uitkomen in dit soort rustige nummers dan in de echte rock nummers.
Daar heb je wel een punt. Hij gaat dan iets teveel knijpen. Persoonlijk vind ik Wicked Way eigenlijk zijn beste nummer. Dus dat zit er dan weer tussenin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Waylon z'n stem eerlijk gezegd veel mooier uitkomen in dit soort rustige nummers dan in de echte rock nummers.
Jaa echt leuke zelfspot ook en zo positiefquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Prinsje tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, dat is wel een albumtrack inderdaad.quote:
Oh echt tof was dat ookquote:
Deze vind ik zo tof van hem van dat albumquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met het CL album ook, daar zijn echt een paar nummers waar hij goed uit de verf komt.
Maar hij gaat er wel altijd voor.
Ze kan ook heel goed zingen. Maar eigen muziek ho maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit is ( / vind ik) gewoon zo goed
(mss ook omdat ik er bij was, maar toch, kijk het nog vaak terug)
Ze is zeker een goede zangeresquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, dat is wel een albumtrack inderdaad.
MAAR IK BEDOEL WAT RECENTS
Heb haar intussen 2x live Whitney zien vertolken en als ik morgen een mail krijg voor een 3e keer dan boek ik direct (al zal dat ergens in 2025 zijn dan, gezien covid19).
Maar haar albums? Nope![]()
Wordt tijd voor een Zweeds productieteamquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is zeker een goede zangeresEn dat Whitney doet ze ook goed. Maarja, inderdaad jammer van zoveel goede vocalisten in Nederland dat het qua goede eigen nummers dan niet zo wil vlotten
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Minder muggen betekent ook minder spinnen, dus graag
Prachtig zelfportretquote:
Sebastiaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb hier nog steeds een dikke huisspin zitten, mooi beestje
Hier hebben we zwaardere middelen nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Cyan9 kom maar op met die note, dit pik je toch niet?
Is die zo vlug dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zal er even een foto van maken met m'n vinger erbij voor schaalgrootte!
Hij heet Japie!
Trustenquote:
Ja, heel rap!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door ijs_beer op 15-10-2020 23:50:38 ]
Sebastiaan was volgens mij groter toch @Aoibhin?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, heel rap!
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Slaap lekker!quote:
GADVERDAMME!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, heel rap!
[ afbeelding ]
KON DIT NIET IN EEN SPOILERquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, heel rap!
[ afbeelding ]
Sebastiaan heb ik uit mijn geheugen gebandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sebastiaan was volgens mij groter toch @:aoibhin?
JA DIT.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KON DIT NIET IN EEN SPOILER![]()
Nu kan ik niet meer slapen
Trump heeft Twitter gesloopt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JA DIT.
HUUUUUUUUU.
En ik kan geen afleiding zoeken op twitter want die is stuk
Nee, dat is fake newsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump heeft Twitter gesloopt?
Hou op, nu durf ik niks meer aan te tikkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hij liet zich naar beneden vallen toen ik hem aantikte, viel op m'n sok en rende weg (wat best knap is, die sokken draag ik al de hele dag).
Trump is zelf fake, dan kan het welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
HIj tweet het anders wel net.
Vanaf hier hebben we het weer over leuke dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou op, nu durf ik niks meer aan te tikken
Als ik jou daar een plezier mee doe, ga je gangquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag een note of niet?
Wij kunnen ook wel voorzien in een Alpaca du jour hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JA DIT.
HUUUUUUUUU.
En ik kan geen afleiding zoeken op twitter want die is stuk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel voorzien in een Alpaca du jour hoor!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is die man links?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leeftijdsautoriteitmisbruik!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee doe, ga je gang![]()
Ik ben toch ouder, dus ik mag het zeggen
quote:
Die ander is Raül Alcapa.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet, maar die rechts is Victor Alpaca.
Waarom had ik al zo'n idee dat je dat zou gaan vragenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog ééntje dan...
[ afbeelding ]
Hufterquote:
Blond hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom had ik al zo'n idee dat je dat zou gaan vragen
Ik geloof dat ik inmiddels ook je smaak een beetje in kan schattenquote:
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels ook je smaak een beetje in kan schatten
Who needs a team doctor when you have a Vinoquote:It was so cold that Alexander Vinokourov did something completely new when we got into the bus freezing after the stage.
'Drink this - I always did that after a cold day,' he said, lifting something resembling an Gammel Dansk out of the cupboard.
I do not know if it was this or that hot bath that gave me the heat, but it helped anyway.
I am Dave from Fok and I approve this message.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:
[ afbeelding ]
Het is weer eens wat anders dan een brief van Vino.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Who needs a team doctor when you have a Vino
Dat is geen spin!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:
[ afbeelding ]
Mag wel bij me in bed komen kronkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef Dave het volgende:
EtterbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hier wel wat teveel een broekie. Lijf is nice thoughquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zal ook slapen, was gisteren ook al laat
Laters mensen![]()
Onder zijn lakensquote:
Even gecheckt, toch niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Tom ligt al onder mijn lakens..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, dit wilde ik nog posten: nieuw overzicht van Bosnië Hercegezevovenina.
Schuif even op, kan Dave er ook nog bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Tom ligt al onder mijn lakens..
Tom is er niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuif even op, kan Dave er ook nog bij
Tim welquote:
Cyan is er helemaal stil vanquote:
Of die ligt al in bed te wachten!quote:
Wow dat is echt heel veel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:36 schreef Em31 het volgende:
België +10,488.echt het gevoel dat we langzaam richting dezelfde ellende als in maart toewerken. En het is nog maar oktober.
Same.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:43 schreef Em31 het volgende:
Sorry ik dacht het is nog geen 8 uur, begin de dag in de SC even vrolijk.
quote:
Dat was in het voorjaar ook mijn gedachte, als het later in het jaar toch verplicht gaat worden vind ik dat geen straf want ik ben zo’n koukleum dat ik vaak zelfs binnen mijn trui tot over mijn neus optrek om op te warmen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren voor het eerst ook mondkapje op in de sporthal (niet op de baan uiteraard.) Op de weg naar huis op de fiets had ik m'n mondkapje maar opgehouden en dat was op zich wel lekker warm, in ieder geval een stuk minder last van die koude wind, dus voor wanneer de winter er echt aankomt, is een mondkapje wel weer extra bescherming tegen de kou.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was in het voorjaar ook mijn gedachte, als het later in het jaar toch verplicht gaat worden vind ik dat geen straf want ik ben zo’n koukleum dat ik vaak zelfs binnen mijn trui tot over mijn neus optrek om op te warmen.
Met je abbo kun je die toch uitzetten in de instellingen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Wow dat is echt heel veel.Hopelijk remmen de huidige maatregelen op z’n minst af. Onze “lockdown” is nu toch wat steviger dan die van België toch?
En niet om de ochtend helemaal om zeep te helpen maar iets moet me toch van het hart: sinds een tijdje zit er een continue banner onderin hier op Fok! (ik zit mobiel) en dat is irritant maar prima, alles voor het goede doel, maar sinds twee dagen staat er met grote regelmaat een reclame voor een middel tegen kalknagels, inclusief foto.Ben ik de enige met zo’n ranzige banner? En nee het kan geen targeted reclame zijn want ik heb geen kalknagels en ik heb het er naar mijn weten nooit over (gehad). Behalve nu dan.
![]()
Enfin.
GOEDEMORGEN ONDANKS ALLES.
Hoezo misschien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:32 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen, trouwens.Weet je wat misschien zelfs nog erger is dan corona? Lil' Kleine.
- Rapportage opleveren;quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen mensen! Wat zijn de plannen voor deze vrijdag?
Klinkt prima!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Rapportage opleveren;
- implementatie afronden;
- weekend houden.
Haagsquote:
En wat zijn jouw plannen voor vandaag?quote:
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat ook wel heel hard deze week in Belgiëquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag komen er nieuwe maatregelen tegen Corona in België. Naar het schijnt wordt er gesproken over sluiting van de horeca (dat ligt hier nog gevoeliger dan in NL), een avondklok, thuiswerken en een sociale bubbel van één buitenstaander per gezin.
Die zijn ineens over ons heen gesukkeld met besmettingen per 100Kquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat ook wel heel hard deze week in België
Ja, 1 op de 8 testen is nu ook positief, dus dat tikt lekker aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat ook wel heel hard deze week in België
Ze willen ook eens een keertje winnen van Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die zijn ineens over ons heen gesukkeld met besmettingen per 100K
Ook goed hier.quote:
Reclame via mobiel ook?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met je abbo kun je die toch uitzetten in de instellingen?
Na alle hot takes over onze volksaard kan dit alleen maar betekenen dat dit komt omdat de Belgen nóg arroganter dan ons zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen ook eens een keertje winnen van Nederland.
😂quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen ook eens een keertje winnen van Nederland.
Houden zo!quote:
Hoe erg is Lil Kleine met kalknagels dan wel niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Oh ik heb die banner ook.![]()
Weet je wat trouwens erger is dan kalknagels?
Lil Kleine.![]()
Horror.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe erg is Lil Kleine met kalknagels dan wel niet.
Mooie beelden waren dat inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
Oh en over de Elfstedentocht: Mijn opa en oma woonden niet aan, maar wel vlakbij de route. In 1985 of 1986 heb ik gekeken bij het keerpunt. Mijn schoenen zijn toen op tv geweest.
Ik weet nog dat ik het heel koud vond maar bij opa en oma was het superwarm thuis.
Kan me niks van die tocht herinneren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
Oh en over de Elfstedentocht: Mijn opa en oma woonden niet aan, maar wel vlakbij de route. In 1985 of 1986 heb ik gekeken bij het keerpunt. Mijn schoenen zijn toen op tv geweest.
Ik weet nog dat ik het heel koud vond maar bij opa en oma was het superwarm thuis.
Ik weet zelfs nog welke jas ik toen hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan me niks van die tocht herinneren.
Ik ook niet. Deels omdat ik in dat jaar geboren ben, dus helemaal niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan me niks van die tocht herinneren.
WELKE JAS HAD JE AAN?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog welke jas ik toen had![]()
Dat heb ik ook. Daarom juist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deels omdat ik in dat jaar geboren ben, dus helemaal niets van meegekregen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Daarom juist.
Een paarse met witte bolle plastic knoopjes die een beetje versleten waren!quote:
Heb je trouwens een idee waarom het in België weer zo uit de klauwen loopt? Zijn Belgen net zo ongehoorzaam en eigenwijs als Nederlanders, nee tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag komen er nieuwe maatregelen tegen Corona in België. Naar het schijnt wordt er gesproken over sluiting van de horeca (dat ligt hier nog gevoeliger dan in NL), een avondklok, thuiswerken en een sociale bubbel van één buitenstaander per gezin.
Nou, ik moest net snel een werkding afmaken en om 10:30 heb ik nog een snelle call met developers in India, en daarna verwacht ik een rustige dag. Ik hoop dat dat ook zo isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Oh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met je abbo kun je die toch uitzetten in de instellingen?
Je zou met hun wegen verwachten dat ze niet voor hun plezier de weg op gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je trouwens een idee waarom het in België weer zo uit de klauwen loopt? Zijn Belgen net zo ongehoorzaam en eigenwijs als Nederlanders, nee toch
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Toeleven naar het weekend, ik heb mijn werk voor deze week al af
Tenminste, alles wat deze week af moest zijn. Ik heb nog wel werk liggen maar niet met een deadline op korte termijn.
Vanavond eten bij mijn schoonouders, ik heb mijn vriend nu al meerdere keren gezegd dat hij even moet appen over een 1,5 meter setting maar hij vertikt het. "Regelen we daar wel" .Dat lijkt me allemaal wat onhandig inderdaad. Jammer dat die afstand zo veel spanning creëert. Ik heb dat ook met m'n moeder die gewoon nog steeds wil omhelzen en zo terwijl ik dat gewoon weiger te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn de getallen in België nu wél op dezelfde manier berekend als in de rest van de wereld? Want tijdens de eerste golf was het daar ook zo erg qua gevallen vanwege een andere berekening, toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, 1 op de 8 testen is nu ook positief, dus dat tikt lekker aan.
Tekening or it didn't happeningquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een paarse met witte bolle plastic knoopjes die een beetje versleten waren!
Ik was een jaar of 7 toen![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
KINK 1500 is bekend! Zo even kijken waar mijn stemlijstje is beland
Top 10 staat nog niet vast, daar kun je nog op één nummer stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een lijstje, ik kan wel janken van geluk.![]()
Bij mijn ouders houden we ons wel aan de 1,5 meter. We eten daar nu om de week in plaats van met zijn allen. Dus de ene week wij en de andere week mijn broer en zijn gezin. En dan mijn ouders aan het ene eind van de tafel en het gezin aan het andere eind. Grote tafel, gaat primaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal wat onhandig inderdaad. Jammer dat die afstand zo veel spanning creëert. Ik heb dat ook met m'n moeder die gewoon nog steeds wil omhelzen en zo terwijl ik dat gewoon weiger te doen.
Godsamme wat een genotslijst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
Ja, ik ben hier ook heel benieuwd naar. Dacht dat het daar na het Antwerpen-debacle weer vrij goed ging maar het ging ineens rap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je trouwens een idee waarom het in België weer zo uit de klauwen loopt? Zijn Belgen net zo ongehoorzaam en eigenwijs als Nederlanders, nee toch
Ik heb geen idee eigenlijk. De enige constante factor is dat Corona heerst waar bovengemiddeld veel Frans en Arabisch wordt gesproken (Wallonië, Brussel en Antwerpen). Verder worden studenten ook wel aangewezen als zondebok, met hun feestjes en heen-en-weer gereis tijdens het weekend, maar hier in de regio Leuven valt het aantal besmettingen wel mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de overlijdens. Iedereen die theoretisch Corona kon hebben, werd daarin meegeteld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar zijn de getallen in België nu wél op dezelfde manier berekend als in de rest van de wereld? Want tijdens de eerste golf was het daar ook zo erg qua gevallen vanwege een andere berekening, toch?
Jup!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef ijs_beer het volgende:
@:koffieleuk
heb jij toevallig de lijstjes nog bewaard. En heel toevallig ook de mijne?
Ja ik snap dat echt heel goed dat je daar boos en gespannen van wordt, je moet er toch op kunnen vertrouwen dat iedereen gewoon een beetje meewerkt en jouw wensen (en die van de wetenschappers) respecteert. Ik hoop echt dat het vanavond niet voor problemen zorgt maar anders kom je tussendoor maar even hier klagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mijn ouders houden we ons wel aan de 1,5 meter. We eten daar nu om de week in plaats van met zijn allen. Dus de ene week wij en de andere week mijn broer en zijn gezin. En dan mijn ouders aan het ene eind van de tafel en het gezin aan het andere eind. Grote tafel, gaat primaKoffiedrinken doen we daar ook in een setting met de stoelen ver uit elkaar. Bij mijn schoonouders is het hutje mutje. Ze waren hier twee weken geleden toen ik terugkwam van tennis, zaten ze knus naast mijn vriend op de bank. Terwijl ik toen vooraf met mijn vriend had afgesproken dat we aan de eettafel zouden gaan zitten, want die is lekker ruim. Maar ze wilden lekker tv kijken. Ik word daar een beetje boos om en zie dus ook wel op tegen vanavond. En had ik graag opnieuw vooraf afspraken willen maken over een setting op afstand.
Ah ja, dat was het!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de overlijdens. Iedereen die theoretisch Corona kon hebben, werd daarin meegeteld.
Ik kwam hier om dit te vertellen, maar het is gewoon al gedaan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
Dankje dankje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jup!
Heb ook een Spotify-lijstje van al jullie stemlijstjes afzonderlijk
Daar lijkt me geen twijfel over inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te vertellen, maar het is gewoon al gedaan!
Bindend stemadvies voor de Seal of Lapproval: Knights of Cydonia
Soms geef ik er gewoon aan toe. Net als een soort huilbui. Dan laat ik alle gedachten maar de vrije loop. En op een gegeven moment is de stroom op, net als bij een huilbui.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier ook heel benieuwd naar. Dacht dat het daar na het Antwerpen-debacle weer vrij goed ging maar het ging ineens rap.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik merk dat ik de laatste tijd mentaal ook wel een beetje oververmoeid raak omdat ik alles in mijn hoofd aan het analyseren ben en probeer te verklaren om niet te veel in paniek te raken. Waar zit in hemelsnaam die uit-knop in mijn hoofd, misschien kan een wattenstaafje het uit zetten.![]()
Ik was die van mij ook al weer aan het zoekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jup!
Heb ook een Spotify-lijstje van al jullie stemlijstjes afzonderlijk
Gestemd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zit eigenlijk vooral nog te twijfelen tussen die en Papillon en No One Knowsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij mij 13/30, ook wel een aantal artiesten die er wel met andere nummer instaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dankje dankje.![]()
Even gauw gechecked 3 plaatjes waarop ik gestemd heb staan er niet in. (Fleetwoord Mac - Landslide is niet alternatief genoeg waarschijnlijk) Maar genoeg om naar uit te kijken.
Ik heb 2 in de top 100, voor de rest wel redelijk verspreid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was die van mij ook al weer aan het zoeken![]()
1 nummer in de top 100 en nog 2 in de top 150. Valt me mee.
ESF / [SLOWCHAT] #1225 - Waar we eigenlijk allemaal Among Us zijn. post 183 en 191 stonden ze.
Nvm. Is al opgelost zie ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef ijs_beer het volgende:
@:koffieleuk
heb jij toevallig de lijstjes nog bewaard. En heel toevallig ook de mijne?
Nu geloven we hetquote:
Niks nakkes nada.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
Zet ‘m opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Taak 1 is af. Op naar de tweede.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
Vanavond eten bij mijn schoonouders, ik heb mijn vriend nu al meerdere keren gezegd dat hij even moet appen over een 1,5 meter setting maar hij vertikt het. "Regelen we daar wel" .Klinkt als mijn schoonouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon niet gaan. Mag mijn man lekker alleen en ook 1,5m van hem
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Goed bezig. Ik heb er er ook al een taak opzitten die veel makkelijker was dan ik vooraf had ingeschatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij ook goed bezig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb er er ook al een taak opzitten die veel makkelijker was dan ik vooraf had ingeschat
Ik heb ze geloof ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb mijn abo ge-upgrade en de kalknagels zijn weg
Succes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Abo, het perfecte middel tegen kalknagelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb mijn abo ge-upgrade en de kalknagels zijn weg
Ik ook niet. Kennelijk valt het toch onder mijn abo danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ze geloof ik nog nooit gezien
Als jullie met z'n 2 zijn moet dat kunnen toch? Of wonen ze heel klein?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nu we het daar toch over hebben, die moet ik voor morgen middernacht geüpgrade hebbenZo maar even doen dan
Dan verloopt mijn aboquote:
Ja die top 10 was alsnog wel even lastig kiezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:02 schreef molloot200 het volgende:
Dat Kink lijstje is echt leuk! Ik kende die radiozender verder nietmaar echt leuke muziek wel
Voor die top 10 zou ik ook niet zo goed weten waar ik op moet stemmen. Zou twijfelen tussen Everlong, Knights, Papillon of Killing.
Verder op zich wel een goed systeem voor de top 10, mogen ze wat mij betreft bij de top 2000 ook wel doen
Wij zijn met zijn drieën. We eten daar normaliter met zijn vijven aan een vierpersoons tafel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Als jullie met z'n 2 zijn moet dat kunnen toch? Of wonen ze heel klein?
Hier ging iets mis met de quote, maar dit is een reactie op @:Arizona
Gezellig tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Hier tijdens livecolleges wordt het steeds gekker. De leraar zet nu in de pauzes muziek op en wij kunnen onze verzoekjes indienen
Welke KINK lijst?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:09 schreef molloot200 het volgende:
Zelfs re:stacks van Bon Iver staat op de Kink lijst
Ik wil zo'n leraarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Hier tijdens livecolleges wordt het steeds gekker. De leraar zet nu in de pauzes muziek op en wij kunnen onze verzoekjes indienen
Lekker vrolijk tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:12 schreef molloot200 het volgende:
De eerste suggestie die in de comments geven is is Sweet Caroline
Haha wel leuk, zo'n leraar-djquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb wel zin om de playlist te maken denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Doen we ook een gezamenlijke ESF Top 2000 stemlijst?
Hehehehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:10 schreef molloot200 het volgende:
"Als jullie geen suggesties geven voor de pauze, dan draai ik m'n eigen muziek, en wie weet wat voor troep daartussen zit"
Vorig jaar kwam die na afloop op Spotify te staan, dus dat zal dan begin november worden, denk ik!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef Leonos het volgende:
Niet op Spotify?
Edit: Alleen van vorig jaar![]()
Waarschijnlijk komt ie er nog wel op, als de top 10 ook bekend isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef Leonos het volgende:
Niet op Spotify?
Edit: Alleen van vorig jaar![]()
De ESF Playlist Heroquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om de playlist te maken denk ik
Hadden we vorig jaar wel! Zou tof zijn om dat dit jaar weer te doen inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat er vorig jaar sowieso niet bij dus dat gaat ook weer verschil maken gok ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar wel! Zou tof zijn om dat dit jaar weer te doen inderdaadEn dan kijken welke verschilletjes erbij zijn gekomen
Vorig jaar welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Nicequote:
Ik heb al een gedeeltelijke stemlijst klaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat er vorig jaar sowieso niet bij dus dat gaat ook weer verschil maken gok ik
Straks tijdens Gijs Staverman even aanslingeren.quote:
Ik kreeg net zin erin om dit weekend er ook even voor te gaan zitten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al een gedeeltelijke stemlijst klaar.
Gijs is altijd tijdens de lunch hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Straks tijdens Gijs Staverman even aanslingeren.
Welkom in mijn signaturequote:
Ik verbaas me ook over dat die kandidaten dat niet weten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gijs is altijd tijdens de lunch hier![]()
Hij heeft wel altijd die hele makkelijke quiz waarin ze supersnel titel en artiest moeten noemen en dat elke deelnemer ooit bij alle nummers "uuuuuuuh pas" roept
Blijkbaar. Deze lijst is gewoon een combinatie van alle ingestuurde stemlijstjes, dus sommige nummers staan er ook meer dan eens in (waarbij 7 keer Piano Man misschien wat veel isquote:
Oh. Ik krijg altijd een melding als ik een liedje dubbel in een lijst probeer te stoppen dat het liedje er al in staat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijkbaar. Deze lijst is gewoon een combinatie van alle ingestuurde stemlijstjes, dus sommige nummers staan er ook meer dan eens in (waarbij 7 keer Piano Man misschien wat veel is)
De 11 keer Arcade in de lijst bewijst dat dat niet altijd het geval isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh. Ik krijg altijd een melding als ik een liedje dubbel in een lijst probeer te stoppen dat het liedje er al in staat?
Het aantal dubbele nummers viel hier wel meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijkbaar. Deze lijst is gewoon een combinatie van alle ingestuurde stemlijstjes, dus sommige nummers staan er ook meer dan eens in (waarbij 7 keer Piano Man misschien wat veel is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het aantal dubbele nummers viel hier wel meeSam FenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
Guus Meeuwis - Het is een nacht
Mag ik naar huis
Oh nee ik ben al thuis
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
IEMAND VRAAGT EVERLong aan wat een held.
Deutschland van Rammstein in de top 10. Dat is snel gegaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
Nee, dat kan niet want dit is een opgenomen college van afgelopen maandag die ik nog terug moest kijkenquote:
Had ik ook nog bijna op gestemdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deutschland van Rammstein in de top 10. Dat is snel gegaan
edit: ik heb in de top 10 voor Radiohead gestemd.
Die kwam vorig jaar ook op 1140 binnen in de Top 2000 en dat terwijl dat niet per sé in de Radio 2 doelgroep valt. Ik gok eigenlijk ook wel dat ie stijgt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deutschland van Rammstein in de top 10. Dat is snel gegaan
Ahh jammerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want dit is een opgenomen college van afgelopen maandag die ik nog terug moest kijken
Anders was het ook een livecollege via Zoom geweest hoor, dus dan was ik ook al thuis geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh jammerSnap nu ook je 'ik ben al thuis'-comment
Ja, dat denk ik ook wel. Het is eigenlijk ook wel een prachtig lied.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die kwam vorig jaar ook op 1140 binnen in de Top 2000 en dat terwijl dat niet per sé in de Radio 2 doelgroep valt. Ik gok eigenlijk ook wel dat ie stijgt.
Goede keuzequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ik ook nog bijna op gestemdMaar die haalt mijn top 2000 lijstje misschien ook wel
Zeker eens met je opmerking over Creepquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Het is eigenlijk ook wel een prachtig lied.
[..]
Goede keuzeHet wordt tijd dat Creep in de top 2000 niet meer de hoogstgenoteerde inzending van Radiohead is.
Creep vind ik wel een goed nummer, maar typisch een gevalletje 'veel te vaak gehoord en nu ben ik het wel beu'quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Het is eigenlijk ook wel een prachtig lied.
[..]
Goede keuzeHet wordt tijd dat Creep in de top 2000 niet meer de hoogstgenoteerde inzending van Radiohead is.
Benieuwd wat Down with the sickness gaat doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben overigens wel bang dat de Top 2000 dankzij corona een hoop "gezamenlijke"/kleffe nummers als Mag ik dan bij jou als grote stijgers krijgt (). Roller Coaster onmiskennelijk Top 3, was toch een beetje corona anthem in maart/april, kan echt niet anders imo.
Don't stand so close to me?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Benieuwd wat Down with the sickness gaat doen
Daar kun je wel op wachten jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben overigens wel bang dat de Top 2000 dankzij corona een hoop "gezamenlijke"/kleffe nummers als Mag ik dan bij jou als grote stijgers krijgt (). Roller Coaster onmiskennelijk Top 3, was toch een beetje corona anthem in maart/april, kan echt niet anders imo.
Rhythm Of The Night van een niet nader te noemen groep zal het ook wel goed doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Of It's the end of the world as we know it van REM maakt een sprong
Ja, maar het zou me dus echt niet verbazen als Mag ik dan bij jou weer de top 10 in duikt (please niet).quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar kun je wel op wachten jaMaar goed, zo'n Mag ik dan bij jou staat toch altijd veel te hoog, dus ja
![]()
Wie van ons had ook alweer deze als corona anthem?
Daarom stel ik voor: Vengaboys - We like to partyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb vaak bij nummers die ik al te hoog vind staan, dat een stijging van een paar plekken me dan ook niet zo heel veel meer boeit. Maar wel met je eens dat de top 10 wel een dingetje is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, maar het zou me dus echt niet verbazen als Mag ik dan bij jou weer de top 10 in duikt (please niet).
* Aoibhin legt Cyan aan de ketting, want hij moet dan ook gewoon hier blijvenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:12 schreef Cyan9 het volgende:
Zucht, ik had me zo voorgenomen niet te reageren in welk AVK topic dan ook.
Kinky😮quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin legt Cyan aan de ketting, want hij moet dan ook gewoon hier blijven