@Davequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bijna 11 meter lang, 4 meter breed maar wel naar een punt lopend
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan in het midden niet rechtop staan helaas dus loop altijd net wat gebogen over zolder
Jobi zou er kunnen springen zonder gevaar.
Vooralsnog valt te betwijfelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat we vooral kunnen leren is dat er andere mensen in deze SC wat meer paint talent hebben.
Ik was 8 of 9 jaar oud. Blijkbaar vond ik het leuker om buiten te spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo tofIk kan me van de vorige Elftedentocht echt nog maar hele weinig herinneren, want was nog erg klein. Hoop toch echt dat het ooit nog weer door kan gaan.
Dat was vorig jaar toch?quote:
Altijd fijn dat er plekjes zijn waar ik geen gevaar ben voor mezelfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan in het midden niet rechtop staan helaas dus loop altijd net wat gebogen over zolder
Jobi zou er kunnen springen zonder gevaar.
Ik wist dondersgoed wat Friesland wasquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind het al heel bijzonder dat ik überhaupt leefde tijdens een Elfstedentocht, laat staan dat ik ook maar enig idee had wat Friesland was op die leeftijd.
@Cyan9 kom maar op met die note, dit pik je toch niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooralsnog valt te betwijfelen.
Nee, 1999. Maar ik loop nog steeds achterquote:
En dat te bedenken dat het afgelopen winter geen enkele keer overdag gevroren heeft. Slechts twee of die keer in de nacht onder de nul.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef Strani het volgende:
Sowieso was de winter van 96/97 extreem natuurlijk. Met de kerst zaten m'n moeder en ik in Portugal, Algarve. Tegen de 20 graden. En toen kwamen we van daar thuis in -17/-18 graden. Absurd contrast. Wel mooi om mee te maken.
Ach ja, iedere gek z'n gebrek, he!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist dondersgoed wat Friesland was
Als hij die note moet tekenen, zal het wel niet veel worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Cyan9 kom maar op met die note, dit pik je toch niet?
Dat klopt als een bus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, 1999. Maar ik loop nog steeds achter
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij die note moet tekenen, zal het wel niet veel worden.
Toen was @Aoibhin nog het jonkie die werd uitgelachenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
@:Molloot200 kijk eens wat ik vond, we waren al op je komst voorbereid
ESF / [Slowchat] #576 Lekker jonkies uitlachen
Toen sleepte je moeder je ook al naar Iberië heenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef Strani het volgende:
Sowieso was de winter van 96/97 extreem natuurlijk. Met de kerst zaten m'n moeder en ik in Portugal, Algarve. Tegen de 20 graden. En toen kwamen we van daar thuis in -17/-18 graden. Absurd contrast. Wel mooi om mee te maken.
Ja, ik mis de tijden dat ik een van de jongsten was hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen was @:Aoibhin nog het jonkie die werd uitgelachen
Dat was de eerste keer inderdaad!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen sleepte je moeder je ook al naar Iberië heen
Ik heb hetzelfde met wat VHS materiaal uit de 90squote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ook
Heb nog wel een paar goede V2000 recorders op zolder staan![]()
Tenminste, ze waren de laatste keer dat ik ze gebruikt heb goed
Maar een jaar geleden was jij ook geen 20 zoals ik nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik mis de tijden dat ik een van de jongsten was hierConfronterend dit allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |