The horror.quote:
Vroeger wel, woonde twee straten verderop. Daarna heeft ie in Rotterdam en Tilburg gewoond. (Da's best te doen vanaf hier) Maar goed, ik heb zelf ook een tijd verder weg gewoond. En dat heeft het ook overleefd, maar het was toen wel anders en dat zal het nu ook wel zijn)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je nu op bierkratloopafstand van hem af woont dan is dat wel even een flinke sprong idd...
Maar een goede vriendschap overleeft zoiets, is mijn ervaring
Ik zeg verkopen aan Duitslandquote:
Ik speel nu om de paar weken een uurtje FIFA met een oude schoolvriend van me in Nederland. Dat is jouw toekomst!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vroeger wel, woonde twee straten verderop. Daarna heeft ie in Rotterdam en Tilburg gewoond. (Da's best te doen vanaf hier) Maar goed, ik heb zelf ook een tijd verder weg gewoond. En dat heeft het ook overleefd, maar het was toen wel anders en dat zal het nu ook wel zijn)
Krijgen ze Limburg erbij.quote:
Ja ik weet toch niet precies waar jij woont, misschien was het wel heel dichtbijquote:
Goed plan.quote:
Ja, kan ik me voorstellen, even spontaan er langs is dan al snel een flinke autorit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vroeger wel, woonde twee straten verderop. Daarna heeft ie in Rotterdam en Tilburg gewoond. (Da's best te doen vanaf hier) Maar goed, ik heb zelf ook een tijd verder weg gewoond. En dat heeft het ook overleefd, maar het was toen wel anders en dat zal het nu ook wel zijn)
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik speel nu om de paar weken een uurtje FIFA met een oude schoolvriend van me in Nederland. Dat is jouw toekomst!
Precies d'n andere kant.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet precies waar jij woont, misschien was het wel heel dichtbij
Hopelijk dat hij wat beters gaat doen. PES bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik speel nu om de paar weken een uurtje FIFA met een oude schoolvriend van me in Nederland. Dat is jouw toekomst!
1, 2, 3,5 hoedje van bedrijf?quote:
Alsnog dichterbij dan Twentequote:
Dan maar wachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nu niet gratis willen
Ja klopt. Ook al woon je dichtbij, dan kun je nu nog niet veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ach ja, en met corona kon je toch al moeilijk bij elkaar langs. Dus in dat opzicht veranderd er helemaal niks.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsnog dichterbij dan Twente![]()
Maar nog steeds wel echt kloteWel tof voor hem, maarja Enschede is echt ver weg van alles
Het is dichterbij dan je denkt!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
Oh wauw. Een goede vriend gaat naar Enschede verhuizen.Da's een eind weg.
Heeft daar werk gevonden en da's natuurlijk super goed nieuws. Maar toch.
![]()
Ja daar wonen ze nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Ja, he?![]()
Maar Schijndel, hé? Dan gewoon lekker afspreken in Den Bosch.
Hahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.![]()
"Becoming Strani"
Friesland nemen we ook mee in de deal.quote:
Die gaat hij kopen zodra hij weer in discount is! En dan switchen we inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk dat hij wat beters gaat doen. PES bijvoorbeeld.
Tegenwoordig is PES wel weer stuk beter dan FIFA ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Die gaat hij kopen zodra hij weer in discount is! En dan switchen we inderdaad.
Zonder twijfel! Heb je een console?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig is PES wel weer stuk beter dan FIFA ja.
Ik zie dat ik dat topic niet eens gepost hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
@:Molloot200 kijk eens wat ik vond, we waren al op je komst voorbereid
ESF / [Slowchat] #576 Lekker jonkies uitlachen
Nouja. Misschien wel ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is dichterbij dan je denkt!
Voor mensen uit het Westen is Twente verder weg dan omgekeerd
#1313 dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Geen leuke nummers meer tot #2222. Nou dat duurt wel weer ff
Ik heb een PS4 ja. Maar daar heb ik alleen nog FIFA19. PES heb ik op de PC, die was toen lekker goedkoop.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder twijfel! Heb je een console?
Gewoon maar een jaar geledenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
Eerst 2112 nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
1993 is een leuk nummerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Nee jij postte toen sowieso vrij weinig?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat ik dat topic niet eens gepost heb
2019 een stuk minder ja. Daarvoor wel veel en dit jaar dan weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee jij postte toen sowieso vrij weinig?
Ja daarvoor was ik er nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
2019 een stuk minder ja. Daarvoor wel veel en dit jaar dan weer.
Ja kunnen we mooi refereren aan het EK dat we wonnen, het belangrijkste dat er dat jaar gebeurdequote:
Jaa gewoon lekker elkaars geboortejaren vierenquote:
2018 en jouw nachtelijke gesprekjes met Rogerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
2019 een stuk minder ja. Daarvoor wel veel en dit jaar dan weer.
Dat zal het zijnquote:
Jammer van Rogerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2018 en jouw nachtelijke gesprekjes met Roger
Jaquote:
Nouja wel op de wereld al, op zichquote:
Ah okay! Nou als je nog eens PES 2020 of FIFA 20 op de PS4 hebt, roep je maar en dan spelen we een wedstrijdje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb een PS4 ja. Maar daar heb ik alleen nog FIFA19. PES heb ik op de PC, die was toen lekker goedkoop.
Je trekt dan niet aan het langste eind.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij trek ik het niet zo lang vandaag
Slechts ESFquote:
Hier ook Fok sinds 2011, al lurkte ik al wel sinds begin 2010 mee. En sowieso eigenlijk pas rond 2017 aardig actief gewordenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Slechts ESF![]()
FOK! sinds 2011, hoewel dat nog steeds als jonkie zal worden beschouwd is dat op 5 januari toch alweer 10 jaar
ik geloof van wel. zo af en toe vind ie een tweet leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk hoop dat alles oké is met hem
It ken net.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ik geloof van wel. zo af en toe vind ie een tweet leuk.
Jaaaa de schaatsen staan al in het vet!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
Jongens ik wil niet te hard van stapel lopen, maar het is hier nu 6 graden dus nog even en it giet oan.
Ik heb de schaatsen al van zolder gehaaldquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
Jongens ik wil niet te hard van stapel lopen, maar het is hier nu 6 graden dus nog even en it giet oan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
Mijn Friese bloed voelt direct 5 graden warmer aanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
SORRY PARTYPOOPERquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat deze winter eindelijk geschikt is voor een Elfstedentocht en dat dat dan in verband met corona niet kan
Omg... doe me dit niet aan... had hier nog niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat deze winter eindelijk geschikt is voor een Elfstedentocht en dat dat dan in verband met corona niet kan
Ja verwijder je vorige post maar even, dit kan écht niet hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
SORRY PARTYPOOPER
JAAAA ZINNIN LEKKER KLUNEN BIJ BARTLEHIEM!!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omg... doe me dit niet aan... had hier nog niet eens aan gedacht
nee nee nee nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Ik vind het een beetje lullig om je dit te moeten vertellen maar je weet dat Enschede niet in Friesland ligt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik woon aan de route, dus als jullie het live willen aanschouwen, beschouw dit als een uitnodiging
Dat zou heel toepasselijk zijn jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Neehoor. Elfsteden is nog veel meer een legende zo langzaam aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:08 schreef Strani het volgende:
Een Elfstedentocht die niet door kan gaan door corona is voor mij gelijk aan 5 geannuleerde ESF's en nog eens 10 keer Paris-Roubaix.
Sorry als dit vloeken in de kerk is.
Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
Feestje bij jou dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik woon aan de route, dus als jullie het live willen aanschouwen, beschouw dit als een uitnodiging
Ah dat is fijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ik geloof van wel. zo af en toe vind ie een tweet leuk.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
SORRY PARTYPOOPER
JAAAA ZINNIN LEKKER KLUNEN BIJ BARTLEHIEM!!
Zul je net zienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Gefixtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
NWS / NOS haalt logo’s van satellietwagens na aanhoudende bedreigingen
Het NOS topic staat wel weer bol van de: 'Ik keur geweld niet goed hoor, maar...'
"Ik ben niet tegen buitenlanders, maar ze zijn wel allemaal crimineel en moeten het land uit"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
NWS / NOS haalt logo’s van satellietwagens na aanhoudende bedreigingen
Het NOS topic staat wel weer bol van de: 'Ik keur geweld niet goed hoor, maar...'
Aaaah ik dacht het ook ineensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Jaaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik was bijna 16 in 1997 dus een prima leeftijd om het echt mee te maken. Geweldig vond ik het, van begin tot eind voor de TV gezetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neehoor. Elfsteden is nog veel meer een legende zo langzaam aan.
Hoef je geen sorry voor te zeggen. In de kerk mag tegenwoordig allesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:08 schreef Strani het volgende:
Een Elfstedentocht die niet door kan gaan door corona is voor mij gelijk aan 5 geannuleerde ESF's en nog eens 10 keer Paris-Roubaix.
Sorry als dit vloeken in de kerk is.
ik ben niet tegen pinguins, maar eigenlijk zijn enorme klootzakken die gevild moeten worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
"Ik ben niet tegen buitenlanders, maar ze zijn wel allemaal crimineel en moeten het land uit"
Ik dan binnen die grensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aaaah ik dacht het ook ineens
Dan gaat de grens wel echt dicht gok ik zo
Achter! Maar jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ook dat water wat voor je huis ligt?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. In de kerk mag tegenwoordig alles
Nee die maar moet blijven staan. Want de regel is dat als er zo'n 'maar' in de zit je alles kunt negeren wat er voor staat. De echte mening staat achter de maar.quote:
Er zijn weinig gebeurtenissen die het land écht stil kunnen leggen, maar dit is wel eentje hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was bijna 16 in 1997 dus een prima leeftijd om het echt mee te maken. Geweldig vond ik het, van begin tot eind voor de TV gezeten
Lijkt me echt zo tofquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het eerste dorp waar ik woonde was Kimswerd, ons straatje was letterlijk een kluun plek, dus als we erin 1985 nog gewoond hadden, hadden we honderden schaatsers voorbij zien lopen / struikelen
Ik ben geen racist, maar alle zwarten verpesten sinterklaasquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
"Ik ben niet tegen buitenlanders, maar ze zijn wel allemaal crimineel en moeten het land uit"
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ik ben niet tegen pinguins, maar eigenlijk zijn enorme klootzakken die gevild moeten worden.
Ik heb genoeg familie die vast ineens inwonende mantelzorg nodig heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dan binnen die grens
[ afbeelding ]
En dan gaat heel Nederland gewoon 2 weken vrijwillig in quarantaine zodat die tocht alsnog door kan gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aaaah ik dacht het ook ineens
Dan gaat de grens wel echt dicht gok ik zo
Dan hoop ik dat we nog steeds thuis moeten werken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n gevoel zegt dat we deze winter enorm veel sneeuwdagen gaan zien
Dit land kan wel een paar dagen natuurijs gebruiken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ah, zo bedoel je! Dus jij hebt geen meningquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die maar moet blijven staan. Want de regel is dat als er zo'n 'maar' in de zit je alles kunt negeren wat er voor staat. De echte mening staat achter de maar.
Ik niet tegen ijsberen, maar laat die stomme beestjes maar de hele dag rondjes lopenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ik ben niet tegen pinguins, maar eigenlijk zijn enorme klootzakken die gevild moeten worden.
Dit zou wel de beste motivatie ooit zijn voor Nederlandersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan gaat heel Nederland gewoon 2 weken vrijwillig in quarantaine zodat die tocht alsnog door kan gaan
Inderdaad, fuck muggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit land kan wel een paar dagen natuurijs gebruiken.
Voor het schaatsen de kerk uit?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. In de kerk mag tegenwoordig alles
En je moeder maar zeggen. :'Maar Strani je huiswerk! En jij, manana, manana. 'quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was bijna 16 in 1997 dus een prima leeftijd om het echt mee te maken. Geweldig vond ik het, van begin tot eind voor de TV gezeten
Toen was ik nog niet geboren,en ik kan mij de laatste elftstedentocht ook niet echt herinnerenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo zag dat er in 1986 uit in Kimswerd
[ afbeelding ]
Zou ik wel heel leuk weer vinden, echt lang geleden dat het echt heel veel sneeuwde in Nederlandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jaa!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit land kan wel een paar dagen natuurijs gebruiken.
Corona?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er zijn weinig gebeurtenissen die het land écht stil kunnen leggen, maar dit is wel eentje hoor.
Het was een sábado hè!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je moeder maar zeggen. :'Maar Strani je huiswerk! En jij, manana, manana. '
Fyn ik moaiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Minder muggen betekent ook minder spinnen, dus graagquote:
Ga je naar Lapland?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Al die 'ik ben geen..., maar' kunnen eigenlijk als volgt worden samengevat:
'ik ben geen idioot, maar ik ben een idioot'
Dit dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind het al heel bijzonder dat ik überhaupt leefde tijdens een Elfstedentocht, laat staan dat ik ook maar enig idee had wat Friesland was op die leeftijd.
De Elfstedentocht van 1997 lag ik op bed met griep en bronchitis. Heb het wel vanaf het startschot tot het einde op TV gevolgdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren,en ik kan mij de laatste elftstedentocht ook niet echt herinneren
De Heer heeft er lak aanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef Dave het volgende:
Oei, dat kerkbestuur bij Mr Frank Visser haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Heerlak dus!
Nou willen we die natuurlijk allemaal zien!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Em31 het volgende:
Ik heb de tocht nog nooit bewust meegemaaktheb wel een foto dat ik op het ijs van de route sta met mijn houtsjes.
Haha echt zo'n kluunstraatje inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar toen woonde ik al in Minnertsga. We zijn wel beide jaren gaan kijken ergens langs de route, was ook niet heel ver rijden voor ons natuurlijk
[ afbeelding ]
Lachen om corona, dat kan niet Straanquote:
Mijn eigen mening? Dat niemand geweld verdient, geen mits, geen maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ah, zo bedoel je! Dus jij hebt geen mening
Dan mag je in het OO subforumquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Slechts ESF![]()
FOK! sinds 2011, hoewel dat nog steeds als jonkie zal worden beschouwd is dat op 5 januari toch alweer 10 jaar
Oeh wel echt heel tof en bijzonder dat je dat nog hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb nog een originele Elfstedentocht van 1985 Video 2000 band die ik nog moet digitaliseren.
Ook maar eens doen voordat die uit elkaar valt
Ik al 15quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:20 schreef Momo het volgende:
Ik zit al bijna ook aan het 12,5 jubileum
Je moet alleen de belangrijke dingen weten toch.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind het al heel bijzonder dat ik überhaupt leefde tijdens een Elfstedentocht, laat staan dat ik ook maar enig idee had wat Friesland was op die leeftijd.
Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit na al die jarenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb nog een originele Elfstedentocht van 1985 Video 2000 band die ik nog moet digitaliseren.
Ook maar eens doen voordat die uit elkaar valt
Was hier ook nog eens aan het einde van de kerstvakantie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een sábado hè!
Zelfs dat weet ik nog
Ja... bijna 35 jaar oude band...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh wel echt heel tof en bijzonder dat je dat nog hebt
En dan te bedenken dat Fok nu 21 jaar bestaat, dus veel van ons zitten er ook al gewoon langer dan de helft van die tijdquote:
Sommige Fokkers waren nog vloeibaar toen, of groep 1 bewonersquote:
Man, deze site was nog zilver van kleur.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Fok nu 21 jaar bestaat, dus veel van ons zitten er ook al gewoon langer dan de helft van die tijd
Oké daar gaat m'n anonimiteit, maar vooruitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou willen we die natuurlijk allemaal zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat al in groep 5quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommige Fokkers waren nog vloeibaar toen, of groep 1 bewoners
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké daar gaat m'n anonimiteit, maar vooruit
VOLGENS MIJ HEB IK JOU WEL EENS GEZIEN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Klopt, 4 januari, twee dagen later zaten we weer op school.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was hier ook nog eens aan het einde van de kerstvakantie.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ HEB IK JOU WEL EENS GEZIEN!!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, met deze info kunnen we al wat meer!!
Ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit na al die jaren
Wat we vooral kunnen leren is dat er andere mensen in deze SC wat meer paint talent hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]Maar goed, met deze info kunnen we al wat meer!!
[..]
Je zag er wel blij uit toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jouw mening is dus een punt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn eigen mening? Dat niemand geweld verdient, geen mits, geen maar.
En tegelijkertijd dat het dan ook nog eens overdreven is om uberhaupt de NOS dan nog te beschuldigen.
Groep 3 hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommige Fokkers waren nog vloeibaar toen, of groep 1 bewoners
Jij moet wel een hele grote zolder hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ook
Heb nog wel een paar goede V2000 recorders op zolder staan![]()
Tenminste, ze waren de laatste keer dat ik ze gebruikt heb goed
[..]
Altijd al gedacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben pas FOK! jonkie (Lid sinds 30 julie 2015)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Slechts ESF![]()
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om mijn WEOST RELLEN digitale poster zo lelijk mogelijk te makenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat we vooral kunnen leren is dat er andere mensen in deze SC wat meer paint talent hebben.
Kan wel, maar zonder publiek. De rayonhoofden hebben al een plan als Elfstedentocht komt in Coronatijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Bijna 11 meter lang, 4 meter breed maar wel naar een punt lopendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij moet wel een hele grote zolder hebben.
Ja kon ook niet goed gaan, zo laten zien wie je bentquote:
Ik zet er een punt achter.quote:
@Davequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bijna 11 meter lang, 4 meter breed maar wel naar een punt lopend
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan in het midden niet rechtop staan helaas dus loop altijd net wat gebogen over zolder
Jobi zou er kunnen springen zonder gevaar.
Vooralsnog valt te betwijfelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat we vooral kunnen leren is dat er andere mensen in deze SC wat meer paint talent hebben.
Ik was 8 of 9 jaar oud. Blijkbaar vond ik het leuker om buiten te spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo tofIk kan me van de vorige Elftedentocht echt nog maar hele weinig herinneren, want was nog erg klein. Hoop toch echt dat het ooit nog weer door kan gaan.
Dat was vorig jaar toch?quote:
Altijd fijn dat er plekjes zijn waar ik geen gevaar ben voor mezelfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan in het midden niet rechtop staan helaas dus loop altijd net wat gebogen over zolder
Jobi zou er kunnen springen zonder gevaar.
Ik wist dondersgoed wat Friesland wasquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
@Cyan9 kom maar op met die note, dit pik je toch niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooralsnog valt te betwijfelen.
Nee, 1999. Maar ik loop nog steeds achterquote:
En dat te bedenken dat het afgelopen winter geen enkele keer overdag gevroren heeft. Slechts twee of die keer in de nacht onder de nul.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef Strani het volgende:
Sowieso was de winter van 96/97 extreem natuurlijk. Met de kerst zaten m'n moeder en ik in Portugal, Algarve. Tegen de 20 graden. En toen kwamen we van daar thuis in -17/-18 graden. Absurd contrast. Wel mooi om mee te maken.
Ach ja, iedere gek z'n gebrek, he!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist dondersgoed wat Friesland was
Als hij die note moet tekenen, zal het wel niet veel worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Cyan9 kom maar op met die note, dit pik je toch niet?
Dat klopt als een bus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, 1999. Maar ik loop nog steeds achter
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij die note moet tekenen, zal het wel niet veel worden.
Toen was @Aoibhin nog het jonkie die werd uitgelachenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
Toen sleepte je moeder je ook al naar Iberië heenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef Strani het volgende:
Sowieso was de winter van 96/97 extreem natuurlijk. Met de kerst zaten m'n moeder en ik in Portugal, Algarve. Tegen de 20 graden. En toen kwamen we van daar thuis in -17/-18 graden. Absurd contrast. Wel mooi om mee te maken.
Ja, ik mis de tijden dat ik een van de jongsten was hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen was @:Aoibhin nog het jonkie die werd uitgelachen
Dat was de eerste keer inderdaad!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen sleepte je moeder je ook al naar Iberië heen
Ik heb hetzelfde met wat VHS materiaal uit de 90squote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ook
Heb nog wel een paar goede V2000 recorders op zolder staan![]()
Tenminste, ze waren de laatste keer dat ik ze gebruikt heb goed
Maar een jaar geleden was jij ook geen 20 zoals ik nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik mis de tijden dat ik een van de jongsten was hierConfronterend dit allemaal
Alles is relatief he? Ergens is Strani ook nog een jong mensquote:
Als je hem naast Sinterklaas zetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alles is relatief he? Ergens is Strani ook nog een jong mens
Video 2000 fetish?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh ja, deze zou ik nog nakijken![]()
De andere 2 zijn beter
[ afbeelding ]
Nou er zijn dus theorieën daarover.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je hem naast Sinterklaas zet
Toen ik mee ging lurken op Fok was ik 16quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar een jaar geleden was jij ook geen 20 zoals ik nu
Ik ben gewoon vroeg aangeschoven bij deze oude rotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je hem naast Sinterklaas zet
Bestond dat joh?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer inderdaad!
We vlogen met Air Holland, dit is dus heel lang geleden.
Op dit ESF gedeelte of in het algemeen op Fok?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik mee ging lurken op Fok was ik 16En 18 toen ik eindelijk een account durfde aan te maken
Sowieso heb ik het idee dat je een jaar of 10 terug veel meer jongeren op Fok had dan nu
Ik luisterde gisteren nog een podcast waarin ze het over FOK! hadden en ze zeiden hyves en FOK! rip, dus dat zegt wel ietsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat je een jaar of 10 terug veel meer jongeren mensen op Fok had dan nu
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Oké voor de WIDM kijkers.
Op de WIDM website is er een prijsvraag, waarmee je zo'n zakje WIDM munten kan winnen. De vraag is: in welk(e) seizoen(en) zat(en) topito's?Bij de Trust Nobody quiz was het ook een vraag en toen was het volgens mij inderdaad vijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ja, hieraan herken je de molspeurder hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
En is het toeval dat Strani een anagram van Sint AR is?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou er zijn dus theorieën daarover.
Want heb jij ooit Sint en Strani in één ruimte gezien?
![]()
![]()
Op de WIDM website is er een prijsvraag, waarmee je zo'n zakje WIDM munten kan winnen. De vraag is: in welk(e) seizoen(en) zat(en) topito's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die van seizoen 16 is wel echt heel flauwquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij de Trust Nobody quiz was het ook een vraag en toen was het volgens mij inderdaad vijf
Ja we moeten tijdig door selecteren he. Daarom zit jij alvast bij de selectie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar een jaar geleden was jij ook geen 20 zoals ik nu
Ik ben gewoon vroeg aangeschoven bij deze oude rotten
Misschien wel vier?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die van seizoen 16 is wel echt heel flauw
En in Spanje woont. En Noren in zijn kelder heeft, die in november zwart geschminkt weer vrijgelaten worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou er zijn dus theorieën daarover.
Want heb jij ooit Sint en Strani in één ruimte gezien?
![]()
![]()
In het algemeenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op dit ESF gedeelte of in het algemeen op Fok?
quote:
Op de WIDM website is er een prijsvraag, waarmee je zo'n zakje WIDM munten kan winnen. De vraag is: in welk(e) seizoen(en) zat(en) topito's?Ik zou de seizoenen doen waarin het woord plus het materiaal benoemd wordt door de presentatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, niet specifiek. Ik verzamelde veel 80's apparatuur.quote:
Ze noemden het een reuze topito maar het had natuurlijk in de verste verte niet weg van een topito op de vorm na.quote:
Jij en @Meke stellen te veel vragen. Dat is niet verstandig. Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En in Spanje woont. En Noren in zijn kelder heeft, die in november zwart geschminkt weer vrijgelaten worden.
Dat was dan geen NSF seizoen samen kijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het algemeenHet ESF gedeelte is er ook nog niet zo enorm lang eigenlijk. Tot 2013 ofzo (?), weet niet het precieze jaar, was ESF geen apart subforum en alleen in die weken in mei open. Maar toen zag ik op de rest van Fok ook wel heel veel tieners enzo.
Ja dat klopt zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren nog een podcast waarin ze het over FOK! hadden en ze zeiden hyves en FOK! rip, dus dat zegt wel ietsZij (Tofik Dibi en de hosts van Polititia) dachten dat het forum het leven al gelaten had
Ik vloog er in de jaren 80 ooit 1x mee, in een ouwe Boeing 727quote:
Dit was een B757 geleast van Monarch. (Die waar ik mee vloog bedoel ik hè)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vloog er in de jaren 80 ooit 1x mee, in een ouwe Boeing 727
Wij verdwijnen opeens in een zak naar Spanje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij en @:meke stellen te veel vragen. Dat is niet verstandig. Doe dat maar niet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En in Spanje woont. En Noren in zijn kelder heeft, die in november zwart geschminkt weer vrijgelaten worden.
Nee dat kon heel lang niet nee. Ging pas eind maart open ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was dan geen NSF seizoen samen kijken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat klopt zekerVeel minder mensen op Fok! sowieso. Er komt ook veel minder jonge aanwas nu nog bij. Dus vooral een stelletje veteranen die het nog volhouden of mensen die hier specifiek alleen komen vanwege een bepaalde interesse.
Maar veel mensen weten inderdaad niet meer dat Fok überhaupt nog bestaat en associëren het met "vroeger". Toen ik het bij toneel over Fok had een keer, kreeg ik zo'n geschokte massa-reactie "DAT IS VAN BIG BROTHER TOCH BESTAAT DAT NOG NEE JAAAA!?"
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was dan geen NSF seizoen samen kijken
Strani is een drinkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herinner me veel meer van die tijd dan van de afgelopen week
@Cyan9quote:
Ik vloog een keer in een Transavia Boeing 757 type 300 geleast van Condor, kist was ook nog gedeeltelijk in die kleurenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was een B757 geleast van Monarch. (Die waar ik mee vloog bedoel ik hè)
Ik herinner me veel meer van die tijd dan van de afgelopen week
Buiten het seizoen zoals nu is het ook gewoon gezellig in de SCquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeWat dat betreft is ook ESF wel flink veranderd en groter geworden de afgelopen jaren.
Bij die buitenlandse fora moet je wel goed kunnen filteren jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik zit ook eigenlijk alleen hier en lurk af en toe ergens anders mee. Buitenlandse Songfestivalforums vind ik echt gewoon kut om te lezen
Het drama heeft daar veel te veel de boventoon en daar ben ik te nuchter en boers voor denk ik
Zijn ze daar nog meer hyper en dramatisch dan hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik zit ook eigenlijk alleen hier en lurk af en toe ergens anders mee. Buitenlandse Songfestivalforums vind ik echt gewoon kut om te lezen
Het drama heeft daar veel te veel de boventoon en daar ben ik te nuchter en boers voor denk ik
Ja echt hou op met me, die internationale fora zijn vreselijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Wat ik altijd wel bijzonder vind is dat het in de jaren 70 blijkbaar nog normaal was dat KLM met een 747 op Tenerife vloog. Dat kan je je nu niet meer voorstellen, dat ze een wide body die kant op sturen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vloog een keer in een Transavia Boeing 757 type 300 geleast van Condor, kist was ook nog gedeeltelijk in die kleuren
En hij ons maar wijsmaken dat het om koffie gaatquote:
Niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hij ons maar wijsmaken dat het om koffie gaat
Ja precies! Weet je dat die er ook pas sinds 2017 is? Deze SC?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Buiten het seizoen zoals nu is het ook gewoon gezellig in de SCLeer je elkaar ook beter kennen zo.
Slayende scheetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt hou op met me, die internationale fora zijn vreselijkIk lees wel eens artikelen op Wiwi enzo, want het is handig dat die elke slayende scheet reporten, dus blijf ik op die manier wel up to date. Maar die reacties skip ik. En hoewel ik ESCunited een heel tof team vindt, blijf ik ook weg uit dat forum; echt niet te harden daar ook
Jaa en wij vinden het ook heel gezellig dat jij er nu bij bentquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Buiten het seizoen zoals nu is het ook gewoon gezellig in de SCLeer je elkaar ook beter kennen zo.
Voor mij mag je spreken hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa en wij vinden het ook heel gezellig dat jij er nu bij bent![]()
Of nouja ik weet niet of ik voor wij kan spreken, ik vind het in ieder geval wel heel gezellig!
Hele historie dit forumquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies! Weet je dat die er ook pas sinds 2017 is? Deze SC?Daarvoor ook alleen topics over het ESF zelf enzo.
Maar dat wisten we al.quote:
(koffie)boontje komt op z'n loontjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weet je waar ik vanochtend sjaggo van was?
Werd een uur of half 9 wakker, stond op, liep als een zombie naar de keuken, zette het koffieapparaat aan, melding "bonen bijvullen".
Afijn, kan gebeuren, trek een nieuwe zak bonen open, vul hem bij, druk de deur dicht.
"Apparaat geblokkeerd, ontkalken"![]()
En dat duurt minimaal een half uur met alles erbij...
(nu heb ik de boodschap "apparaat wordt bijna geblokkeerd" natuurlijk al 2 weken genegeerd, maar toch)...
Geen koffie, geen cafeïne en dan moet je gelijk zo'n ingewikkelde taak uitvoeren op de vroege ochtend
Spuit elfquote:
Echt het enige echt leuke plekje op het internet om over het ESF te kletsenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Slayende scheet
Wat dat betreft ben ik blij met het volk wat hier rondhangt want dat had ook heel anders kunnen zijn natuurlijk.
Er was ooit een andere SC.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
(koffie)boontje komt op z'n loontje
Ik hoor zeker bij die wij!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa en wij vinden het ook heel gezellig dat jij er nu bij bent![]()
Of nouja ik weet niet of ik voor wij kan spreken, ik vind het in ieder geval wel heel gezellig!
Wat een drama, ik ben blij dat je er nog bentquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weet je waar ik vanochtend sjaggo van was?
Werd een uur of half 9 wakker, stond op, liep als een zombie naar de keuken, zette het koffieapparaat aan, melding "bonen bijvullen".
Afijn, kan gebeuren, trek een nieuwe zak bonen open, vul hem bij, druk de deur dicht.
"Apparaat geblokkeerd, ontkalken"![]()
En dat duurt minimaal een half uur met alles erbij...
(nu heb ik de boodschap "apparaat wordt bijna geblokkeerd" natuurlijk al 2 weken genegeerd, maar toch)...
Geen koffie, geen cafeïne en dan moet je gelijk zo'n ingewikkelde taak uitvoeren op de vroege ochtend
Behalve misschien die 1.2 redelijke reaguurders op songfestivalweblogquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt het enige echt leuke plekje op het internet om over het ESF te kletsen
Ja, ESF-fans zijn zelden normaal op de één of andere manierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt hou op met me, die internationale fora zijn vreselijkIk lees wel eens artikelen op Wiwi enzo, want het is handig dat die elke slayende scheet reporten, dus blijf ik op die manier wel up to date. Maar die reacties skip ik. En hoewel ik ESCunited een heel tof team vindt, blijf ik ook weg uit dat forum; echt niet te harden daar ook
Wij zijn het nieuwe normaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ESF-fans zijn zelden normaal op de één of andere manier![]()
Hier wel hoor!!
Ja... echt...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een drama, ik ben blij dat je er nog bent
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier wel hoor!!
Eens wel.quote:
Ja dit is de reboot. Bewijs dat reboots wel goed kunnen aflopenquote:
Ja hoor, die apparaten zijn allemaal een stelletje lijersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja
Ik had nooit verwacht dat het apparaat z'n dreigement ook echt zou uitvoeren![]()
Ik vloog een keer met een 747 naar Palma de Mallorca. En DC10 en MD11 van Martinair ook op korte vluchtjes. En met een KLM DC8 naar Curaçao, lekker krap 3-3 indelingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik altijd wel bijzonder vind is dat het in de jaren 70 blijkbaar nog normaal was dat KLM met een 747 op Tenerife vloog. Dat kan je je nu niet meer voorstellen, dat ze een wide body die kant op sturen.
En de ramp in Faro in 1992 was met een DC-10.
Songfestivalweblog is ook primaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behalve misschien die 1.2 redelijke reaguurders op songfestivalweblog
Iets wat afhankelijk is van mijn motoriek is ook gedoemd om te falenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, die apparaten zijn allemaal een stelletje lijersDaarom blijf ik maar bij de filterhouders; die zeggen niks, hebben geen aan/uit knop en zijn volledig afhankelijk van mijn eigen motoriek
Gefixtquote:
Ja he?quote:
Bijzonderquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vloog een keer met een 747 naar Palma de Mallorca. En DC10 en MD11 van Martinair ook op korte vluchtjes. En met een KLM DC8 naar Curaçao, lekker krap 3-3 indeling
Je bent hier al wel een stukje volwassener dan op je schaatsfoto.quote:
Dan heb je altijd nog de dichtklappende filters, vastlopende druppelstop etc met bijkomende overstromingen tot gevolg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
Daarom blijf ik maar bij de filterhouders; die zeggen niks, hebben geen aan/uit knop en zijn volledig afhankelijk van mijn eigen motoriek
Wij normaal?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier wel hoor!!
Of je vindt het oude koffiefilter van de week ervoor nog in de houderquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog de dichtklappende filters, vastlopende druppelstop etc met bijkomende overstromingen tot gevolg.
Die comments daar zijn een drama. Al wil ik best generaliseren dat de generatie van voor (krasse knar) Strani en ondergetekende, die dus nog het ESF oude stijl kennen, sowieso vaak wat verzuurder naar de show kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Songfestivalweblog is ook primaMaar de comment section sla ik meestal over. En is ook wel heel anders dan een echt forum waar je meer een community gevoel krijgt.
Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets wat afhankelijk is van mijn motoriek is ook gedoemd om te falen
Maar het werkte wel goed vroeger.... gewoon een thermoskan met een filterhouder, 2 filters er in (want er scheurde altijd wel één), heet water opschenken, even wachten, paar keer herhalen en je had een lekker bakje.
Senseo wil ook nog wel overstromen als ie niet goed dicht zit, een ervaringsdeskundige spreektquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog de dichtklappende filters, vastlopende druppelstop etc met bijkomende overstromingen tot gevolg.