quote:HILVERSUM - De NOS heeft van de satellietwagens waarmee op locatie wordt gewerkt de logo’s afgehaald. Aanleiding zijn aanhoudende bedreigingen van medewerkers, meldt de NOS op de website.
==============================================quote:Vrijwel dagelijks worden journalisten en technici die voor verslaggeving onderweg zijn, geconfronteerd met opgestoken middelvingers of scheldpartijen. Ook wordt er afval naar hen gegooid en worden de wagens op de weg afgesneden of geblokkeerd. Monteren en het leggen van radio- en televisieverbindingen met Hilversum wordt bij tijd en wijle onmogelijk gemaakt door op de auto te bonzen of er tegenaan te plassen, aldus de NOS.
Onder vuur
„Zo diep zijn we gezonken en het verbijsterende is: het is allemaal in korte tijd snel anders geworden”, zegt hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
Als die gelauff nu eens zijn mensen het nieuws laat brengen als feiten en niet met een politieke agenda, onwaarheden, aandikkerij en niet zo dweept als spreekbuis van de overheid, dan krijg je niet zo'n vijandige sfeer naar je hoofd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
Jankerd! Gelauff zou eens diep in zichzelf moeten gaan en wat aan zelfreflectie moeten doen!
Ze brengen gewoon te veel gekleurd-juich-links nieuws!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Nicksanders het volgende:
Geweld keur ik absoluut niet goed.
Daders aanpakken.
Naar NOS mag ook bij zichzelf te rade.
NOS is onderdeel msm publieke omroepen.
Met meer dan 1 schandaal waarvan recent nog diversiteitsbokaal.
Ook worden extreme groeperingen als blm nogal bewierrookt en als t de andere kant is zijn ze er als de kippen bij dit extreem rechts te noemen.
Ze moeten dus heel goed in de spiegel kijken maar vrees dat ze dat niet doen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Zegt genoeg over naar welke kant we op gaan naar NL. Zijn zelf ook mede schuldig aan, maar toch dit moeten we niet willen.
Mee eens hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt van de NOS vinden wat je wil, maar dit gaat alle perken te buiten.
Wat een gaaf land zijn we toch.
ik dacht dat het hier zou gaan om mensen die juist niet hun eigen wereld willen terugzien op tv, ivm privacy enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
Dat praat geweld natuurlijk niet goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze brengen gewoon te veel gekleurd-juich-links nieuws!
Ja? Waarom dan? Omdat ze hun werk doen? Of omdat ze weigeren mee te brallen met enge politici?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef BasEnAad het volgende:
Tsja... ik snap best dat mensen hun middelvinger opsteken naar een busje van de NOS eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt van de NOS vinden wat je wil, maar dit gaat alle perken te buiten.
Wat een gaaf land zijn we toch.
Deze quote:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:52 schreef eigendeegcookie het volgende:
hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
Bewijst wel wat voor een enorme plaat er voor het hoofd zit van marcel. Hij is juist diegene die zijn eigen wereldbeeld oplegt aan andere mensen en niets anders toe laat.quote:hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
dan zeg ik eerder 'goed voor je' dan dat ik het afkeur.
Geweld tegen mensen die niets fout doen goed vinden is raar denk ik. Ik zou bij die lui die de NOS en of andere journalisten bedreigen de knieschijven er uit schieten. Daarom werk ik ook niet bij de politie en dergelijke.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
NOS haalt logo’s van satellietwagens na aanhoudende bedreigingen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
==============================================
Jankerd! Gelauff zou eens diep in zichzelf moeten gaan en wat aan zelfreflectie moeten doen!
En om daar nu je logo van de busjes af te halen... Dan ben je een beste snowflake.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef BasEnAad het volgende:
Tsja... ik snap best dat mensen hun middelvinger opsteken naar een busje van de NOS eerlijk gezegd.
Ze manipuleren en doen niet hun best objectief te zijn met als doel al het nieuws in hun narratief te laten passen. Dat is een smerig spelletje en dat verdient gewoon geen applaus. Een middelvinger is best een gepaste reactie, geweld natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja? Waarom dan? Omdat ze hun werk doen? Of omdat ze weigeren mee te brallen met enge politici?
Exact.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef BasEnAad het volgende:
Een middelvinger is best een gepaste reactie, geweld natuurlijk niet.
''enge politici''quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja? Waarom dan? Omdat ze hun werk doen? Of omdat ze weigeren mee te brallen met enge politici?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |