quote:HILVERSUM - De NOS heeft van de satellietwagens waarmee op locatie wordt gewerkt de logo’s afgehaald. Aanleiding zijn aanhoudende bedreigingen van medewerkers, meldt de NOS op de website.
==============================================quote:Vrijwel dagelijks worden journalisten en technici die voor verslaggeving onderweg zijn, geconfronteerd met opgestoken middelvingers of scheldpartijen. Ook wordt er afval naar hen gegooid en worden de wagens op de weg afgesneden of geblokkeerd. Monteren en het leggen van radio- en televisieverbindingen met Hilversum wordt bij tijd en wijle onmogelijk gemaakt door op de auto te bonzen of er tegenaan te plassen, aldus de NOS.
Onder vuur
„Zo diep zijn we gezonken en het verbijsterende is: het is allemaal in korte tijd snel anders geworden”, zegt hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
Als die gelauff nu eens zijn mensen het nieuws laat brengen als feiten en niet met een politieke agenda, onwaarheden, aandikkerij en niet zo dweept als spreekbuis van de overheid, dan krijg je niet zo'n vijandige sfeer naar je hoofd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
Jankerd! Gelauff zou eens diep in zichzelf moeten gaan en wat aan zelfreflectie moeten doen!
Ze brengen gewoon te veel gekleurd-juich-links nieuws!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Nicksanders het volgende:
Geweld keur ik absoluut niet goed.
Daders aanpakken.
Naar NOS mag ook bij zichzelf te rade.
NOS is onderdeel msm publieke omroepen.
Met meer dan 1 schandaal waarvan recent nog diversiteitsbokaal.
Ook worden extreme groeperingen als blm nogal bewierrookt en als t de andere kant is zijn ze er als de kippen bij dit extreem rechts te noemen.
Ze moeten dus heel goed in de spiegel kijken maar vrees dat ze dat niet doen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Zegt genoeg over naar welke kant we op gaan naar NL. Zijn zelf ook mede schuldig aan, maar toch dit moeten we niet willen.
Mee eens hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt van de NOS vinden wat je wil, maar dit gaat alle perken te buiten.
Wat een gaaf land zijn we toch.
ik dacht dat het hier zou gaan om mensen die juist niet hun eigen wereld willen terugzien op tv, ivm privacy enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
Dat praat geweld natuurlijk niet goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze brengen gewoon te veel gekleurd-juich-links nieuws!
Ja? Waarom dan? Omdat ze hun werk doen? Of omdat ze weigeren mee te brallen met enge politici?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef BasEnAad het volgende:
Tsja... ik snap best dat mensen hun middelvinger opsteken naar een busje van de NOS eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Deze quote:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:52 schreef eigendeegcookie het volgende:
hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
Bewijst wel wat voor een enorme plaat er voor het hoofd zit van marcel. Hij is juist diegene die zijn eigen wereldbeeld oplegt aan andere mensen en niets anders toe laat.quote:hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
dan zeg ik eerder 'goed voor je' dan dat ik het afkeur.
Geweld tegen mensen die niets fout doen goed vinden is raar denk ik. Ik zou bij die lui die de NOS en of andere journalisten bedreigen de knieschijven er uit schieten. Daarom werk ik ook niet bij de politie en dergelijke.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
NOS haalt logo’s van satellietwagens na aanhoudende bedreigingen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
==============================================
Jankerd! Gelauff zou eens diep in zichzelf moeten gaan en wat aan zelfreflectie moeten doen!
En om daar nu je logo van de busjes af te halen... Dan ben je een beste snowflake.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef BasEnAad het volgende:
Tsja... ik snap best dat mensen hun middelvinger opsteken naar een busje van de NOS eerlijk gezegd.
Ze manipuleren en doen niet hun best objectief te zijn met als doel al het nieuws in hun narratief te laten passen. Dat is een smerig spelletje en dat verdient gewoon geen applaus. Een middelvinger is best een gepaste reactie, geweld natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja? Waarom dan? Omdat ze hun werk doen? Of omdat ze weigeren mee te brallen met enge politici?
Exact.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef BasEnAad het volgende:
Een middelvinger is best een gepaste reactie, geweld natuurlijk niet.
''enge politici''quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja? Waarom dan? Omdat ze hun werk doen? Of omdat ze weigeren mee te brallen met enge politici?
Gelul van een dronken aardbei. Als je subjectief nieuws wilt zien moet je Fox opzetten. Maar ja, die vertellen wat jij wilt horen, dus daarvan zul jij wel vinden dat ze keurig objectief zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze manipuleren en doen niet hun best objectief te zijn met als doel al het nieuws in hun narratief te laten passen. Dat is een smerig spelletje en dat verdient gewoon geen applaus. Een middelvinger is best een gepaste reactie, geweld natuurlijk niet.
Duurde nog lang voordat zij er bij werden gehaald. Post 25.quote:
Beide zijn niet objectief.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelul van een dronken aardbei. Als je subjectief nieuws wilt zien moet je Fox opzetten. Maar ja, die vertellen wat jij wilt horen, dus daarvan zul jij wel vinden dat ze keurig objectief zijn.
Prachtig he, zelfreflectiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
De NOS zit in een bubbel ook al zien ze dat zelf niet in.
Ik vind ze ook veel te woke in hun verslaggeving, van klimaat tot BLM.
Hebben ze opeens op een maandagochtend besloten blanken 'witte mensen' te noemen.
Nu hebben ze weer een bericht dat afgelopen september 0,02graden warmer was dan het vorige record.
Of hoe ze de Democraten proberen te steunen tegen Trump.
En dat hypocriete gejank over diversiteit, terwijl de redactie van NOS vrijwel volledig roomblank is, op Simone WIjmans en een paar gezichten van het jeugdjournaal na.
Dikke middelvinger dus
Doe er dan wat aan om dat soort uitspraken te vermijden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef Bocaj het volgende:
Gelauff geeft Wilders, Baudet & Trump de schuld! (De wel bekende 'You are Fake News!' uitspraken.)
[ afbeelding ]
Dit komt natuurlijk uit de VS.
Komt ook uit de mond van de nos-baas!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat zij er bij werden gehaald. Post 25.
En wat is daar niet waar aan? Of niet objectief? Het is meteorologisch te bewijzen. Meteorologie is een exacte wetenschap.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
De NOS zit in een bubbel ook al zien ze dat zelf niet in.
Ik vind ze ook veel te woke in hun verslaggeving, van klimaat tot BLM.
Hebben ze opeens op een maandagochtend besloten blanken 'witte mensen' te noemen.
Nu hebben ze weer een bericht dat afgelopen september 0,02graden warmer was dan het vorige record.
En dan? Alsof de steun van een Nederlands instituut enig verschil gaat maken in de nederlaag van Trump.quote:Of hoe ze de Democraten proberen te steunen tegen Trump.
Ja, maar geweld is altijd fout ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef AlohA het volgende:
Dus de algemene consensus in dit topic is 'Het is goed dat de NOS wordt lastiggevallen en een prima ontwikkeling dat ze gedwongen worden de logo's van hun satellietwagens te halen?'
Gewoon even dubbelchecken.
Nee hoor, ze kunnen best gewoon hun werk doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef AlohA het volgende:
Dus de algemene consensus in dit topic is 'Het is goed dat de NOS wordt lastiggevallen en een prima ontwikkeling dat ze gedwongen worden de logo's van hun satellietwagens te halen?'
Wist je dat alle grote veranderingen in de wereldgeschiedenis zijn gebeurd door middel van geweld?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar geweld is altijd fout ofzo
Let op; ik schat in dat ie mij negeert, ook al heb ik hem gequote.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat zij er bij werden gehaald. Post 25.
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik heb dit aangekaart bij de mods, maar die vonden het allemaal geen probleem.
Tja, als je gewoon je werk deed van onze belastingcenten dan was er niets aan de hand geweest, misschien moet hij zich eens afvragen wat er in korte tijd zo anders aan de NOS is geworden. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.quote:„Zo diep zijn we gezonken en het verbijsterende is: het is allemaal in korte tijd snel anders geworden”, zegt hoofdredacteur Marcel Gelauff. „De journalistiek ligt onder vuur van mensen en groeperingen, die alleen hun eigen wereld willen terugzien, elk ander perspectief onmogelijk proberen te maken en daarmee de persvrijheid aantasten.”
Daarom zijn er ook zoveel slechte mensen die tegenwoordig heel goedkoop goede producten hebben, om daarmee het weinige goed volk te pesten. Want de meeste producten die het goed volk kan krijgen, gaat meestal nooit zo lang mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:11 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Wist je dat alle grote veranderingen in de wereldgeschiedenis zijn gebeurd door middel van geweld?
Aan wat voor volk moet ik dan denken?quote:Vrijwel dagelijks worden journalisten en technici die voor verslaggeving onderweg zijn, geconfronteerd met opgestoken middelvingers of scheldpartijen. Ook wordt er afval naar hen gegooid, en worden de wagens op de weg afgesneden of geblokkeerd. Monteren en het leggen van radio- en televisieverbindingen met Hilversum wordt bij tijd en wijle onmogelijk gemaakt door op de auto te bonzen of er tegenaan te plassen.
Er zit ook al vele jaren een man vast in inhumane omstandigheden na een valse aanklacht omdat hij aan vrije nieuwsgaring deed en krijgt nu een oneerlijk uitleveringsproces dat niet in volledige openbaarheid gevoerd wordt. De potentiele uitkomst is dat elke journalist of klokkenluider waar ook ter wereld vervolgd kan worden voor het openbaren van iets dat door een staat als staatsgeheim wordt gekwalificeerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed, hele rel en kamervragen incomming. Toen ze Dennis Schouten thuis op kwamen zoeken was persvrijheid geen ding ofzo. Het zal allemaal wel.
Na maanden van clickbait en berichten om mensen maar zo veel mogelijk bang te maken voor corona, moet je echt wel een enorme plaat voor je kop hebben als je verbaasd bent dat een deel van je publiek daadwerkelijk primair gaat reageren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef ijs_beer het volgende:
Het goedpraten en downplayen van bedreigingen door de stoere boys hier is weer begonnen hoor.
Hun werk is liegen tegen ons?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus dat. Doe gewoon normaal, ze neuken jullie de moeders niet of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Nou middelvingers en schelden hebben ze verdiend hoor en hoewel de rest inderdaad te ver gaat kan ik geen medelijden met ze hebben. Pas als er geweld tegen personen gebruikt wordt. Vooralsnog zijn die propagandisten zelf een stuk kwalijker én schadelijker bezig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Niemand heeft ze gevraagd de logo's van de wagens te halen hoor. Ipv dat ze bij zichzelf te rade gaan waardoor er onvrede over ze is, kiezen ze er voor om incognito te gaan om hun miserabele manier van nieuwsbrengen voort te kunnen zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef AlohA het volgende:
Dat is natuurlijk subjectief. Je moet niet willen dat we de Amerikaanse kant op gaan waar de msm compleet gepoliticeerd is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou middelvingers en schelden hebben ze verdiend hoor en hoewel de rest inderdaad te ver gaat kan ik geen medelijden met ze hebben. Pas als er geweld tegen personen gebruikt wordt. Vooralsnog zijn die propagandisten zelf een stuk kwalijker én schadelijker bezig.
Hoe zit het eigenlijk met de dreigbrief die The Rebel The Poet, Founder van KOZP en Zwarte Piet is Racisme Jerry King Luther Afriyie ontvangen zou hebben? Zijn er al verdachten in beeld?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Niemand heeft ze gevraagd de logo's van de wagens te halen hoor. Ipv dat ze bij zichzelf te rade gaan waardoor er onvrede over ze is, kiezen ze er voor om incognito te gaan om hun miserabele manier van nieuwsbrengen voort te kunnen zetten.
Ik vraag me af op watvoor manier ze dan bedreigd worden. Ik zie ze er gerust voor aan dit uit hun duim te zuigen
Dat was ook wel hetgeen wat bij mij de knop heeft omgezet. Gewoon smerige praktijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hun werk is liegen tegen ons?
Ik bepaal zelf wel wat ik van Putin vind, de NOS hoeft voor mij geen beelden te manipuleren om mij een slecht beeld te geven van Putin. Ik kan wel voor mezelf nadenken.
Hier nog een artikel over het wegknippen van de islam door de NOS.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik van Putin vind, de NOS hoeft voor mij geen beelden te manipuleren om mij een slecht beeld te geven van Putin. Ik kan wel voor mezelf nadenken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
En deze is natuurlijk legendarisch:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee om weer aan journalistiek te gaan doen om aanspraak te maken op het respect voor journalistiek?
De mensen pikken hun continue leugens niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
NOS haalt logo’s van satellietwagens na aanhoudende bedreigingen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
==============================================
Hier het NOS stuk zelf. NOS haalt na aanhoudende bedreigingen logo van satellietwagens.
Bij EenVandaag staan filmpjes: NOS verwijdert logo's om bedreigingen van journalisten: 'Dit voelt als zwichten voor terreur en geweld'.
Damnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hier nog een artikel over het wegknippen van de islam door de NOS.
https://www.geenstijl.nl/5126402/waarom_knipt_de_nos_in_getuige/
En deze is natuurlijk legendarisch:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee om weer aan journalistiek te gaan doen om aanspraak te maken op het respect voor journalistiek?
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. En een leider is van een militaire organisatie de de MH17 heeft neergeschoten. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Bron? Welke leugens zijn dat dan precies?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
De mensen pikken hun continue leugens niet meer.
Een meer betrouwbare bron is bijvoorbeeld de NRC. Ze zouden eens meer naar hun manier van journalistiek moeten kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.
Heb je daar een bron voor nodig?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bron? Welke leugens zijn dat dan precies?
Daar hoor je boven te staan als NOS. Hunnie doen het ook is nooit goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.
Zie https://thekarskenstimes.com/item/666-zwartboek-nosjournaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ongelofelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:41 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Een meer betrouwbare bron is bijvoorbeeld de NRC. Ze zouden eens meer naar hun manier van journalistiek moeten kijken.
Die reeks was toch al heel snel naar #BNW getrapt? Topicreeks: journalist verzamelt data voor zwartboek NOSquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef LXIV het volgende:
https://thekarskenstimes.com/item/666-zwartboek-nosjournaal
Hier de ongelofelijke verzameling van leugens, haat en angstzaaierij van de NOS. Onvoorstelbaar wat daar gebeurt.
Ik ken Putin niet, dus ik weet niet goed wat ik van Putin moet vinden. Ik kan de Westerse media niet vertrouwen, maar dat betekent niet dat ik de Russische media vertrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. En een leider is van een militaire organisatie de de MH17 heeft neergeschoten. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.
Sow allejezus, ik dacht dat mijn opmerking vrij eenduidig te interpreteren was, maar blijkbaar was het toch mogelijk om hier een enorme uitschieter mee te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ongelofelijk.Dus een moordenaar van Nederlandse burgers moet ik meer vertrouwen dan de NRC.
Werk je bij die troll fabrieken van de FSB?
Ik heb je net een video laten zien.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
De NOS maakt zich over het algemeen niet schuldig aan beeldmanipulatie dat is juist een leugen dat ze dat dus wel doen. En een van de belangrijkste vijanden van Nederland niet een beetje kennen. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ken Putin niet, dus ik weet niet goed wat ik van Putin moet vinden. Ik kan de Westerse media niet vertrouwen, maar dat betekent niet dat ik de Russische media vertrouw.
Waarom stel je deze vraag? Mijn post ging niet over Putin zelf, maar over beeldmanipulatie van de NOS.
En dan kun je wel zeggen dat de NOS betrouwbaarder is dan de Russische staatstelevisie, maar wat wil je daarmee zeggen? Liegen is gewoon liegen en als er gelogen wordt dan kan er geen sprake meer zijn van vertrouwen.
Als je de strijd tegen de omvolking ooit beu bent, kun je je aansluiten bij een groep jihadisten of straattuig van niet-westerse komaf. Het is precies dezelfde asociale grondhouding: het ligt altijd aan de media.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon je werk deed van onze belastingcenten dan was er niets aan de hand geweest, misschien moet hij zich eens afvragen wat er in korte tijd zo anders aan de NOS is geworden. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
De NOS steekt een middelvinger op naar de burger die eerlijk geinformeerd moet worden. De NOS met zijn manipulaties op andere perspectieven, wat verwacht je dan? Dat mensen je respecteren voor wat je doet? Ik vind niet alle reacties disproportioneel, en ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze als een dief in de nacht hun vuile werk moeten doen.
Ik zie daar een logo staan van de TS.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb je net een video laten zien.....![]()
Nogmaals:
Nee hoor. De NRC is ook al jaren een manipulatieve meningopdringer. Net als al die andere kranten van SDM, zo'n beetje alle Nederlandse kranten dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:41 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Een meer betrouwbare bron is bijvoorbeeld de NRC. Ze zouden eens meer naar hun manier van journalistiek moeten kijken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zie daar een logo staan van de TS.De staatstelevisie van de voormalige USSR.
Dat verontrust mij ook ook omdat dit aangeeft dat mensen geen flauw benul hebben van een rechtsstaat en de belangrijke controlerende rol die de onafhankelijke journalistiek of dat nou de telegraaf, maar ook de NOS is daar in speelt. Ernstig denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig topic. Verontrustend dat zoveel users intimidatie van (en in sommige gevallen geweld tegen) journalisten toejuichen.
Maakt mij niet zo uit eigenlijk ik mag Nederland waar de NOS ook een deel van is meer dan een staat die de MH17 neer laat schieten. Maar daar mag een ieder anders over denken natuurlijk. Ik zou zeggen start een schijtboek Putin fan club.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draai er nou eens niet omheen. Deze beelden zijn letterlijk zo door de NOS uitgezonden. Dáár gaat het om.
Wat is dit voor rare logica. Het is onze vijand dus dan is list en bedrog ineens toegestaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo uit eigenlijk ik mag Nederland waar de NOS ook een deel van is meer dan een staat die de MH17 neer laat schieten. Maar daar mag een ieder anders over denken natuurlijk. Ik zou zeggen start een schijtboek Putin fan club.
Wat loop jij nou toch raar te doen? Er wordt je duidelijk beeldmateriaal getoond waaruit manipulatie door de NOS blijkt. Dat staat toch compleet los wat men hier verder van Putin vindt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo uit eigenlijk ik mag Nederland waar de NOS ook een deel van is meer dan een staat die de MH17 neer laat schieten. Maar daar mag een ieder anders over denken natuurlijk. Ik zou zeggen start een schijtboek Putin fan club.
Eigenlijk wel vindt ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare logica. Het is onze vijand dus dan is list en bedrog ineens toegestaan?
Ik heb dat zo snel niet, maar ik heb het zelf gezien. Het is letterlijk zodanig uitgezonden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vindt ik.Maar strategie en de rol van spionage daarin is off topic. Maar kan je een filmpje posten naar de NOS uitzending zonder de RT logo?
Wat verandert dat dan? Trek je nu het stukje van de NOS in twijfel? Heel Nederland heeft dat gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vindt ik.Maar strategie en de rol van spionage daarin is off topic. Maar kan je een filmpje posten naar de NOS uitzending zonder de RT logo?
Ik snap die emotie wel, en ik vind NOS ook geen staats-propaganda zoals anderen beweren. Echter vind ik niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de NOS objectief verslag doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar wat doet dan het RT logo dan in dat filmpje dat groene dingetje? En was er inderdaad sprake van manipulatie? Ik twijfel daar dan gelijk aan. Maar de Russen vertrouwen ga je gang.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat loop jij nou toch raar te doen? Er wordt je duidelijk beeldmateriaal getoond waaruit manipulatie door de NOS blijkt. Dat staat toch compleet los wat men hier verder van Putin vindt?
Lolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef gniffie het volgende:
Hoeveel 'leugens' hebben we nu?stuk of 10/20 na meer dan 10 jaar gejank.
Dat is inderdaad het andere uiterste. Dat ze staatspropaganda verspreidenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik snap die emotie wel, en ik vind NOS ook geen staats-propaganda zoals anderen beweren. Echter vind ik niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de NOS objectief verslag doet.
En ongeacht wat je van Poetin mag vinden (ik vind het ook een engerd), is beeldmanipulatie op deze manier als pers een doodzonde.
Objectief denken is zelfs neurologisch onmogelijk dat is ook niet zo een punt van discussie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik snap die emotie wel, en ik vind NOS ook geen staats-propaganda zoals anderen beweren. Echter vind ik niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de NOS objectief verslag doet.
En ongeacht wat je van Poetin mag vinden (ik vind het ook een engerd), is beeldmanipulatie op deze manier als pers een doodzonde.
Er is vooral begrip voor het beschimpen volgens mij. Het is natuurlijk vooral het symptoom van een veel verontrurstender fenomeen dat we niet meer gewoon op de pers kunnen vertrouwen. En dan niet News of the World of de Privé of andere sensatiejournalistiek, maar zo'n beetje alle journalistiek is riooljournalistiek geworden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig topic. Verontrustend dat zoveel users intimidatie van (en in sommige gevallen geweld tegen) journalisten toejuichen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het andere uiterste. Dat ze staatspropaganda verspreidenof dat er een of ander complot achter zit. De NOS is gekleurd en niet heel objectief maar meer dan dat is het ook niet.
Heb je dit filmpje ook überhaupt afgekekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb je net een video laten zien.....![]()
Nogmaals:
Intimidatie is nooit goed te keuren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |