Sow allejezus, ik dacht dat mijn opmerking vrij eenduidig te interpreteren was, maar blijkbaar was het toch mogelijk om hier een enorme uitschieter mee te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ongelofelijk.Dus een moordenaar van Nederlandse burgers moet ik meer vertrouwen dan de NRC.
Werk je bij die troll fabrieken van de FSB?
Ik heb je net een video laten zien.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bron? Welke leugens zijn dat dan precies?
De NOS maakt zich over het algemeen niet schuldig aan beeldmanipulatie dat is juist een leugen dat ze dat dus wel doen. En een van de belangrijkste vijanden van Nederland niet een beetje kennen. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ken Putin niet, dus ik weet niet goed wat ik van Putin moet vinden. Ik kan de Westerse media niet vertrouwen, maar dat betekent niet dat ik de Russische media vertrouw.
Waarom stel je deze vraag? Mijn post ging niet over Putin zelf, maar over beeldmanipulatie van de NOS.
En dan kun je wel zeggen dat de NOS betrouwbaarder is dan de Russische staatstelevisie, maar wat wil je daarmee zeggen? Liegen is gewoon liegen en als er gelogen wordt dan kan er geen sprake meer zijn van vertrouwen.
Als je de strijd tegen de omvolking ooit beu bent, kun je je aansluiten bij een groep jihadisten of straattuig van niet-westerse komaf. Het is precies dezelfde asociale grondhouding: het ligt altijd aan de media.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon je werk deed van onze belastingcenten dan was er niets aan de hand geweest, misschien moet hij zich eens afvragen wat er in korte tijd zo anders aan de NOS is geworden. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
De NOS steekt een middelvinger op naar de burger die eerlijk geinformeerd moet worden. De NOS met zijn manipulaties op andere perspectieven, wat verwacht je dan? Dat mensen je respecteren voor wat je doet? Ik vind niet alle reacties disproportioneel, en ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze als een dief in de nacht hun vuile werk moeten doen.
Ik zie daar een logo staan van de TS.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb je net een video laten zien.....![]()
Nogmaals:
Nee hoor. De NRC is ook al jaren een manipulatieve meningopdringer. Net als al die andere kranten van SDM, zo'n beetje alle Nederlandse kranten dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:41 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Een meer betrouwbare bron is bijvoorbeeld de NRC. Ze zouden eens meer naar hun manier van journalistiek moeten kijken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zie daar een logo staan van de TS.De staatstelevisie van de voormalige USSR.
Dat verontrust mij ook ook omdat dit aangeeft dat mensen geen flauw benul hebben van een rechtsstaat en de belangrijke controlerende rol die de onafhankelijke journalistiek of dat nou de telegraaf, maar ook de NOS is daar in speelt. Ernstig denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig topic. Verontrustend dat zoveel users intimidatie van (en in sommige gevallen geweld tegen) journalisten toejuichen.
Maakt mij niet zo uit eigenlijk ik mag Nederland waar de NOS ook een deel van is meer dan een staat die de MH17 neer laat schieten. Maar daar mag een ieder anders over denken natuurlijk. Ik zou zeggen start een schijtboek Putin fan club.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draai er nou eens niet omheen. Deze beelden zijn letterlijk zo door de NOS uitgezonden. Dáár gaat het om.
Wat is dit voor rare logica. Het is onze vijand dus dan is list en bedrog ineens toegestaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo uit eigenlijk ik mag Nederland waar de NOS ook een deel van is meer dan een staat die de MH17 neer laat schieten. Maar daar mag een ieder anders over denken natuurlijk. Ik zou zeggen start een schijtboek Putin fan club.
Wat loop jij nou toch raar te doen? Er wordt je duidelijk beeldmateriaal getoond waaruit manipulatie door de NOS blijkt. Dat staat toch compleet los wat men hier verder van Putin vindt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo uit eigenlijk ik mag Nederland waar de NOS ook een deel van is meer dan een staat die de MH17 neer laat schieten. Maar daar mag een ieder anders over denken natuurlijk. Ik zou zeggen start een schijtboek Putin fan club.
Eigenlijk wel vindt ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare logica. Het is onze vijand dus dan is list en bedrog ineens toegestaan?
Ik heb dat zo snel niet, maar ik heb het zelf gezien. Het is letterlijk zodanig uitgezonden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vindt ik.Maar strategie en de rol van spionage daarin is off topic. Maar kan je een filmpje posten naar de NOS uitzending zonder de RT logo?
Wat verandert dat dan? Trek je nu het stukje van de NOS in twijfel? Heel Nederland heeft dat gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vindt ik.Maar strategie en de rol van spionage daarin is off topic. Maar kan je een filmpje posten naar de NOS uitzending zonder de RT logo?
Ik snap die emotie wel, en ik vind NOS ook geen staats-propaganda zoals anderen beweren. Echter vind ik niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de NOS objectief verslag doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar wat doet dan het RT logo dan in dat filmpje dat groene dingetje? En was er inderdaad sprake van manipulatie? Ik twijfel daar dan gelijk aan. Maar de Russen vertrouwen ga je gang.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat loop jij nou toch raar te doen? Er wordt je duidelijk beeldmateriaal getoond waaruit manipulatie door de NOS blijkt. Dat staat toch compleet los wat men hier verder van Putin vindt?
Lolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef gniffie het volgende:
Hoeveel 'leugens' hebben we nu?stuk of 10/20 na meer dan 10 jaar gejank.
Dat is inderdaad het andere uiterste. Dat ze staatspropaganda verspreidenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik snap die emotie wel, en ik vind NOS ook geen staats-propaganda zoals anderen beweren. Echter vind ik niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de NOS objectief verslag doet.
En ongeacht wat je van Poetin mag vinden (ik vind het ook een engerd), is beeldmanipulatie op deze manier als pers een doodzonde.
Objectief denken is zelfs neurologisch onmogelijk dat is ook niet zo een punt van discussie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik snap die emotie wel, en ik vind NOS ook geen staats-propaganda zoals anderen beweren. Echter vind ik niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de NOS objectief verslag doet.
En ongeacht wat je van Poetin mag vinden (ik vind het ook een engerd), is beeldmanipulatie op deze manier als pers een doodzonde.
Er is vooral begrip voor het beschimpen volgens mij. Het is natuurlijk vooral het symptoom van een veel verontrurstender fenomeen dat we niet meer gewoon op de pers kunnen vertrouwen. En dan niet News of the World of de Privé of andere sensatiejournalistiek, maar zo'n beetje alle journalistiek is riooljournalistiek geworden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig topic. Verontrustend dat zoveel users intimidatie van (en in sommige gevallen geweld tegen) journalisten toejuichen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het andere uiterste. Dat ze staatspropaganda verspreidenof dat er een of ander complot achter zit. De NOS is gekleurd en niet heel objectief maar meer dan dat is het ook niet.
Heb je dit filmpje ook überhaupt afgekekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb je net een video laten zien.....![]()
Nogmaals:
Intimidatie is nooit goed te keuren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |