Hun werk is liegen tegen ons?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja? Waarom dan? Omdat ze hun werk doen? Of omdat ze weigeren mee te brallen met enge politici?
Dus dat. Doe gewoon normaal, ze neuken jullie de moeders niet of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt van de NOS vinden wat je wil, maar dit gaat alle perken te buiten.
Wat een gaaf land zijn we toch.
Nou middelvingers en schelden hebben ze verdiend hoor en hoewel de rest inderdaad te ver gaat kan ik geen medelijden met ze hebben. Pas als er geweld tegen personen gebruikt wordt. Vooralsnog zijn die propagandisten zelf een stuk kwalijker én schadelijker bezig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt van de NOS vinden wat je wil, maar dit gaat alle perken te buiten.
Wat een gaaf land zijn we toch.
Niemand heeft ze gevraagd de logo's van de wagens te halen hoor. Ipv dat ze bij zichzelf te rade gaan waardoor er onvrede over ze is, kiezen ze er voor om incognito te gaan om hun miserabele manier van nieuwsbrengen voort te kunnen zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef AlohA het volgende:
Dus de algemene consensus in dit topic is 'Het is goed dat de NOS wordt lastiggevallen en een prima ontwikkeling dat ze gedwongen worden de logo's van hun satellietwagens te halen?'
Gewoon even dubbelchecken.
Dat is natuurlijk subjectief. Je moet niet willen dat we de Amerikaanse kant op gaan waar de msm compleet gepoliticeerd is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou middelvingers en schelden hebben ze verdiend hoor en hoewel de rest inderdaad te ver gaat kan ik geen medelijden met ze hebben. Pas als er geweld tegen personen gebruikt wordt. Vooralsnog zijn die propagandisten zelf een stuk kwalijker én schadelijker bezig.
Hoe zit het eigenlijk met de dreigbrief die The Rebel The Poet, Founder van KOZP en Zwarte Piet is Racisme Jerry King Luther Afriyie ontvangen zou hebben? Zijn er al verdachten in beeld?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Niemand heeft ze gevraagd de logo's van de wagens te halen hoor. Ipv dat ze bij zichzelf te rade gaan waardoor er onvrede over ze is, kiezen ze er voor om incognito te gaan om hun miserabele manier van nieuwsbrengen voort te kunnen zetten.
Ik vraag me af op watvoor manier ze dan bedreigd worden. Ik zie ze er gerust voor aan dit uit hun duim te zuigen
Dat was ook wel hetgeen wat bij mij de knop heeft omgezet. Gewoon smerige praktijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hun werk is liegen tegen ons?
Ik bepaal zelf wel wat ik van Putin vind, de NOS hoeft voor mij geen beelden te manipuleren om mij een slecht beeld te geven van Putin. Ik kan wel voor mezelf nadenken.
Hier nog een artikel over het wegknippen van de islam door de NOS.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik van Putin vind, de NOS hoeft voor mij geen beelden te manipuleren om mij een slecht beeld te geven van Putin. Ik kan wel voor mezelf nadenken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
En deze is natuurlijk legendarisch:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee om weer aan journalistiek te gaan doen om aanspraak te maken op het respect voor journalistiek?
De mensen pikken hun continue leugens niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Bocaj het volgende:
NOS haalt logo’s van satellietwagens na aanhoudende bedreigingen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
==============================================
Jankerd! Gelauff zou eens diep in zichzelf moeten gaan en wat aan zelfreflectie moeten doen!
Hier het NOS stuk zelf. NOS haalt na aanhoudende bedreigingen logo van satellietwagens.
Bij EenVandaag staan filmpjes: NOS verwijdert logo's om bedreigingen van journalisten: 'Dit voelt als zwichten voor terreur en geweld'.
Damnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hier nog een artikel over het wegknippen van de islam door de NOS.
https://www.geenstijl.nl/5126402/waarom_knipt_de_nos_in_getuige/
En deze is natuurlijk legendarisch:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee om weer aan journalistiek te gaan doen om aanspraak te maken op het respect voor journalistiek?
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. En een leider is van een militaire organisatie de de MH17 heeft neergeschoten. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Bron? Welke leugens zijn dat dan precies?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
De mensen pikken hun continue leugens niet meer.
Een meer betrouwbare bron is bijvoorbeeld de NRC. Ze zouden eens meer naar hun manier van journalistiek moeten kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.
Heb je daar een bron voor nodig?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bron? Welke leugens zijn dat dan precies?
Daar hoor je boven te staan als NOS. Hunnie doen het ook is nooit goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.
Zie https://thekarskenstimes.com/item/666-zwartboek-nosjournaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bron? Welke leugens zijn dat dan precies?
Ongelofelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:41 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Een meer betrouwbare bron is bijvoorbeeld de NRC. Ze zouden eens meer naar hun manier van journalistiek moeten kijken.
Die reeks was toch al heel snel naar #BNW getrapt? Topicreeks: journalist verzamelt data voor zwartboek NOSquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef LXIV het volgende:
https://thekarskenstimes.com/item/666-zwartboek-nosjournaal
Hier de ongelofelijke verzameling van leugens, haat en angstzaaierij van de NOS. Onvoorstelbaar wat daar gebeurt.
Ik ken Putin niet, dus ik weet niet goed wat ik van Putin moet vinden. Ik kan de Westerse media niet vertrouwen, maar dat betekent niet dat ik de Russische media vertrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat vindt jij dan precies van Putin? Een ex KGB chef die voor het behalen zijn politieke doelen moord niet uit de weg gaat. En een leider is van een militaire organisatie de de MH17 heeft neergeschoten. Los hiervan is de NOS een meer betrouwbare bron voor nieuws dan bijvoorbeeld de staatstelevisie van de Russische Federatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |