abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 01:12:35 #1
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188841714
registreer om deze reclame te verbergen
giphy.gif

SMOELENBOEK / VOORSTELTOPIC

In het eerste topic: ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? hebben al veel ESF-ers zich voorgesteld en wat meer over zichzelf verteld. Hier verder!

Omdat het leuk is om iets meer te weten van de mensen met wie je soms al jaren hier in ESF klept / ruziet / het eens bent / zeikt / lacht / zeurt / hysterisch vlagwappert / het oneens bent / juicht / jankt etcetera. Het werkt meestal wel sfeerverhogend als je iets meer een beeld hebt bij een username, dus voor wie dat leuk vindt, stel je hier even voor als nieuweling of na al die jaren! Vertel gewoon wat je kwijt wilt en/of vul bv ook onderstaande lijstje in, of een deel ervan.

-------
Copy/paste vragenlijstdingetje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[b]Naam:[/b] -
[b]Leeftijdscategorie:[/b] -
[b]Regio:[/b] -

[b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] -
[b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] -
[b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] -
[b]Favoriete ESF-user:[/b] -

[b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] -

[b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] -
[b]Kan je koken:[/b] -
[b]H/h/bi/iets anders namelijk:[/b] -
[b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] -
[b]Ik word erg gelukkig van:[/b] -
[b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] -
[b]Favo film(s):[/b] -

[b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] -

[b]FOTO, optioneel:[/b] -

[b]Favoriete ESF-gif:[/b] -
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 01:13:12 #2
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188841718
Game on. ^O^
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 01:14:18 #3
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188841720
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 23:56 schreef ReMiLa het volgende:
Naam: - ReMiLa.
Leeftijdscategorie: -37
Regio: - Noord-Oost Nederland

Kijkt het songfestival sinds: -Ik me kan herinneren. Alleen de laatste jaren voor Anouk wat minder gekeken. Ook wegens alle 'circusacts' en het naar mijn idee politieke stemmen. Vanaf Anouk weer enthousiast aangehaakt.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Hemel & Aarde en Euphoria. Mogen het er ook 3 zijn? En Arcade ook. ;)
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Wat een heerlijk stelletje gelijkgestemde enthousiastelingen. Ook vind ik het supertof dat Sietse en zijn team meelezen voor ideen. Wat sympathiek!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Nog niks
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee maar ben van plan om kaarten te scoren voor 2020.
Favoriete ESF-user: -Ik lees pas sinds mei mee dus ik ken nog niet zoveel mensen.

Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds mei.

Naast het Songfestival vind ik leuk: -Zelf zingen, mijn werk als psycholoog/trainer, mijn gezin, lezen, series kijken, theater, buiten zijn, sporten, stedentrip, etc..
Kan je koken: -Een beetje.
H/h/bi/iets anders namelijk: -H
Ik word schijtchagrijnig van: - kortzichtigheid, vooroordelen en tunnelvisie, mensen die alleen over zichzelf praten.
Ik word erg gelukkig van: - open minded en empathische mensen.
Favo (Netflix)serie('s): - La Casa de papel, Bonusfamiljen, Friends, How I met your mother, Breaking bad, Game of thrones, The Crown, Homeland, Outlander, Glee.
Favo film(s): - The Notebook, The bodyguard, Dirty dancing, Grease, Zwartboek, Nothing hill, As it is in heaven, Forrest gump, The shawshank redemption, la vita e Bella, Good will hunting

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik heb er zin in om met gelijkgestemde songfestival liefhebbers te forummen. Mijn man heeft er helaas niks mee dus hopelijk kan ik hier lekker kletsen. ♥️
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 00:11 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Al vanaf de aanloop naar het ESF volg ik hier alles mee, maar omdat ik me al op zoveel sites begeef leek me deelname hier niet echt verstandig.

Ik kwam erachter dat Aoibhin, die ik altijd tegenkom in het Songfestival topic op MusicMeter, hier ook bivakkeert.

Jullie enthousiasme is geweldig en regelmatig wilde ik me mengen in de discussies. Maar oh, wat kon ik mezelf tegenhouden en daarmee voorkomen niet meer achter mijn toetsenbord vandaan te komen.

Al sinds 1980 volg ik het festival intensief (ik was toen tien jaar) en ken aardig wat mensen die ook fan zijn. Het past niet helemaal in mijn 'alledaagse muzieksmaak' en het verrast veel mensen telkens weer dat ik zo enorm houd van het ESF.

En nu ben ik dan toch hier. Ik heb nog steeds het voornemen het heel rustig aan te doen hier. Of me dat gaat lukken? Mogen jullie over een tijd gaan zeggen
pi_188843229
Welkom voorstellers ^O^ Mooi dat we inmiddels aan deel drie zitten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188844248
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 00:11 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Al vanaf de aanloop naar het ESF volg ik hier alles mee, maar omdat ik me al op zoveel sites begeef leek me deelname hier niet echt verstandig.

Ik kwam erachter dat Aoibhin, die ik altijd tegenkom in het Songfestival topic op MusicMeter, hier ook bivakkeert.

Jullie enthousiasme is geweldig en regelmatig wilde ik me mengen in de discussies. Maar oh, wat kon ik mezelf tegenhouden en daarmee voorkomen niet meer achter mijn toetsenbord vandaan te komen.

Al sinds 1980 volg ik het festival intensief (ik was toen tien jaar) en ken aardig wat mensen die ook fan zijn. Het past niet helemaal in mijn 'alledaagse muzieksmaak' en het verrast veel mensen telkens weer dat ik zo enorm houd van het ESF.

En nu ben ik dan toch hier. Ik heb nog steeds het voornemen het heel rustig aan te doen hier. Of me dat gaat lukken? Mogen jullie over een tijd gaan zeggen
Jaaaaaa je hebt toch maar een account aangemaakt! :D *O*
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188849382
quote:
Jaaaaaa je hebt toch maar een account aangemaakt! :D *O*
Kon natuurlijk niet uitblijven. Hoe vaak ik niet op het punt heb gestaan mee te zenuwen over of Duncan wel of niet zou gaan winnen en mijn voorkeur voor Rotterdam.

Nou ja, dat weet je wel van de andere site.

Hier is het nog even mijn weg zien te vinden, maar ik kan nu in elk geval reageren mocht ik willen.

Ik zal binnenkort dat lijstje eens invullen
pi_188851818
Welkom nieuwe mensen w/
  zondag 8 september 2019 @ 21:11:13 #8
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188853369
Oeh, deel 3 al. ^O^

Welkom aan alle nieuwelingen! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_188853392
Welkom w/
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 11 september 2019 @ 16:31:16 #10
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_188897340
Dank voor de hartelijke welkom-berichten. :-D
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')