Jij en @Meke stellen te veel vragen. Dat is niet verstandig. Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En in Spanje woont. En Noren in zijn kelder heeft, die in november zwart geschminkt weer vrijgelaten worden.
Dat was dan geen NSF seizoen samen kijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het algemeenHet ESF gedeelte is er ook nog niet zo enorm lang eigenlijk. Tot 2013 ofzo (?), weet niet het precieze jaar, was ESF geen apart subforum en alleen in die weken in mei open. Maar toen zag ik op de rest van Fok ook wel heel veel tieners enzo.
Ja dat klopt zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren nog een podcast waarin ze het over FOK! hadden en ze zeiden hyves en FOK! rip, dus dat zegt wel ietsZij (Tofik Dibi en de hosts van Polititia) dachten dat het forum het leven al gelaten had
Ik vloog er in de jaren 80 ooit 1x mee, in een ouwe Boeing 727quote:
Dit was een B757 geleast van Monarch. (Die waar ik mee vloog bedoel ik hè)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vloog er in de jaren 80 ooit 1x mee, in een ouwe Boeing 727
Wij verdwijnen opeens in een zak naar Spanje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij en @:meke stellen te veel vragen. Dat is niet verstandig. Doe dat maar niet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En in Spanje woont. En Noren in zijn kelder heeft, die in november zwart geschminkt weer vrijgelaten worden.
Nee dat kon heel lang niet nee. Ging pas eind maart open ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was dan geen NSF seizoen samen kijken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat klopt zekerVeel minder mensen op Fok! sowieso. Er komt ook veel minder jonge aanwas nu nog bij. Dus vooral een stelletje veteranen die het nog volhouden of mensen die hier specifiek alleen komen vanwege een bepaalde interesse.
Maar veel mensen weten inderdaad niet meer dat Fok überhaupt nog bestaat en associëren het met "vroeger". Toen ik het bij toneel over Fok had een keer, kreeg ik zo'n geschokte massa-reactie "DAT IS VAN BIG BROTHER TOCH BESTAAT DAT NOG NEE JAAAA!?"
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was dan geen NSF seizoen samen kijken
Strani is een drinkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herinner me veel meer van die tijd dan van de afgelopen week
@Cyan9quote:
Ik vloog een keer in een Transavia Boeing 757 type 300 geleast van Condor, kist was ook nog gedeeltelijk in die kleurenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was een B757 geleast van Monarch. (Die waar ik mee vloog bedoel ik hè)
Ik herinner me veel meer van die tijd dan van de afgelopen week
Buiten het seizoen zoals nu is het ook gewoon gezellig in de SCquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeWat dat betreft is ook ESF wel flink veranderd en groter geworden de afgelopen jaren.
Bij die buitenlandse fora moet je wel goed kunnen filteren jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik zit ook eigenlijk alleen hier en lurk af en toe ergens anders mee. Buitenlandse Songfestivalforums vind ik echt gewoon kut om te lezen
Het drama heeft daar veel te veel de boventoon en daar ben ik te nuchter en boers voor denk ik
Zijn ze daar nog meer hyper en dramatisch dan hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik zit ook eigenlijk alleen hier en lurk af en toe ergens anders mee. Buitenlandse Songfestivalforums vind ik echt gewoon kut om te lezen
Het drama heeft daar veel te veel de boventoon en daar ben ik te nuchter en boers voor denk ik
Ja echt hou op met me, die internationale fora zijn vreselijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Wat ik altijd wel bijzonder vind is dat het in de jaren 70 blijkbaar nog normaal was dat KLM met een 747 op Tenerife vloog. Dat kan je je nu niet meer voorstellen, dat ze een wide body die kant op sturen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vloog een keer in een Transavia Boeing 757 type 300 geleast van Condor, kist was ook nog gedeeltelijk in die kleuren
En hij ons maar wijsmaken dat het om koffie gaatquote:
Niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hij ons maar wijsmaken dat het om koffie gaat
Ja precies! Weet je dat die er ook pas sinds 2017 is? Deze SC?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Buiten het seizoen zoals nu is het ook gewoon gezellig in de SCLeer je elkaar ook beter kennen zo.
Slayende scheetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt hou op met me, die internationale fora zijn vreselijkIk lees wel eens artikelen op Wiwi enzo, want het is handig dat die elke slayende scheet reporten, dus blijf ik op die manier wel up to date. Maar die reacties skip ik. En hoewel ik ESCunited een heel tof team vindt, blijf ik ook weg uit dat forum; echt niet te harden daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |