Witquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Met groenblauw uitgeslagen koffiedik?
Dat onderdeel heb ik gemist bij de intakequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef Redefine het volgende: [..] Wij normaal?
Trustequote:
Deze is ooit aangepast naar een uitspraak van Greysquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik blijf dat plaatje geweldig vinden
Ja, weet ik Ik moest daar toen keihard om lachen en moet dat nu nog steeds een klein beetje!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze is ooit aangepast naar een uitspraak van Greys
Ah, goed geheugenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, weet ik Ik moest daar toen keihard om lachen en moet dat nu nog steeds een klein beetje!
#viesdikquote:
Trusten!quote:
Dikke geworden koffie is inderdaad vies.quote:
Oh wtf dat heb ik nu pas doorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, goed geheugen
Vond de combi met de handen omhoog gooien ook wel geschikt
We wachten af.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:viesdik
edit: I'm going to regret this
quote:
Ze zijn wel echt goed hoorquote:
Zou wel een logische nickname zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn we gewend
inb4 "nouuuuhouuuu"
Dollyquote:
Ze doen het zeker heel goed! Maar helaas zijn hun eigen nummers gewoon echt niet heel geweldig. Lights and Shadows is dan in vergelijking met de rest nog een van de betere.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt goed hoor
Maar Lights and Shadows...
Dat heb ik met Glennis Grace ook altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze doen het zeker heel goed! Maar helaas zijn hun eigen nummers gewoon echt niet heel geweldig. Lights and Shadows is dan in vergelijking met de rest nog een van de betere.
Lijkt mij ook. Waylon was toch ook ooit bij haar geweest?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Dolly Parton lijkt mij zo’n leuk mens.
Daar hebben heel veen Nederlandse artiesten last van. Trijntje ook sinds ze solo ging. Nog wel een hit gehad met De Zee en het duet met Marco. Maar verder vooral covers zingen. En zo zijn er nog wel talloze voorbeelden. Genoeg echt goede artiesten, maar weinig goede liedjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heb ik met Glennis Grace ook altijd.
Maakt prima covers maar zou zo geen albumtrack van haar kunnen noemen, op "Afscheid" na, wat ook een cover is
Is Glennis' impossible dream om een goede albumtrack te makenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maakt prima covers maar zou zo geen albumtrack van haar kunnen noemen, op "Afscheid" na, wat ook een cover is
Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Waylon was toch ook ooit bij haar geweest?
Emmylou ookquote:
Mij ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja, dat heb ik met het CL album ook, daar zijn echt een paar nummers waar hij goed uit de verf komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Waylon z'n stem eerlijk gezegd veel mooier uitkomen in dit soort rustige nummers dan in de echte rock nummers.
Daar heb je wel een punt. Hij gaat dan iets teveel knijpen. Persoonlijk vind ik Wicked Way eigenlijk zijn beste nummer. Dus dat zit er dan weer tussenin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Waylon z'n stem eerlijk gezegd veel mooier uitkomen in dit soort rustige nummers dan in de echte rock nummers.
Jaa echt leuke zelfspot ook en zo positiefquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Prinsje tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, dat is wel een albumtrack inderdaad.quote:
Oh echt tof was dat ook Met Emmylou Harris er ook bijquote:
Deze vind ik zo tof van hem van dat albumquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met het CL album ook, daar zijn echt een paar nummers waar hij goed uit de verf komt.
Maar hij gaat er wel altijd voor.
Ze kan ook heel goed zingen. Maar eigen muziek ho maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit is ( / vind ik) gewoon zo goed
(mss ook omdat ik er bij was, maar toch, kijk het nog vaak terug)
Ze is zeker een goede zangeres En dat Whitney doet ze ook goed. Maarja, inderdaad jammer van zoveel goede vocalisten in Nederland dat het qua goede eigen nummers dan niet zo wil vlottenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, dat is wel een albumtrack inderdaad.
MAAR IK BEDOEL WAT RECENTS
Heb haar intussen 2x live Whitney zien vertolken en als ik morgen een mail krijg voor een 3e keer dan boek ik direct (al zal dat ergens in 2025 zijn dan, gezien covid19).
Maar haar albums? Nope
Wordt tijd voor een Zweeds productieteamquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is zeker een goede zangeres En dat Whitney doet ze ook goed. Maarja, inderdaad jammer van zoveel goede vocalisten in Nederland dat het qua goede eigen nummers dan niet zo wil vlotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |