quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Minder muggen betekent ook minder spinnen, dus graag
Prachtig zelfportretquote:
Sebastiaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb hier nog steeds een dikke huisspin zitten, mooi beestje
Hier hebben we zwaardere middelen nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Cyan9 kom maar op met die note, dit pik je toch niet?
Is die zo vlug dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zal er even een foto van maken met m'n vinger erbij voor schaalgrootte!
Hij heet Japie!
Trustenquote:
Ja, heel rap!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door ijs_beer op 15-10-2020 23:50:38 ]
Sebastiaan was volgens mij groter toch @Aoibhin?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, heel rap!
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Slaap lekker!quote:
GADVERDAMME!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, heel rap!
[ afbeelding ]
KON DIT NIET IN EEN SPOILERquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, heel rap!
[ afbeelding ]
Sebastiaan heb ik uit mijn geheugen gebandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sebastiaan was volgens mij groter toch @:aoibhin?
JA DIT.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KON DIT NIET IN EEN SPOILER
Nu kan ik niet meer slapen
Trump heeft Twitter gesloopt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JA DIT.
HUUUUUUUUU.
En ik kan geen afleiding zoeken op twitter want die is stuk
Nee, dat is fake newsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump heeft Twitter gesloopt?
Hou op, nu durf ik niks meer aan te tikkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hij liet zich naar beneden vallen toen ik hem aantikte, viel op m'n sok en rende weg (wat best knap is, die sokken draag ik al de hele dag).
Trump is zelf fake, dan kan het welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
HIj tweet het anders wel net.
Vanaf hier hebben we het weer over leuke dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou op, nu durf ik niks meer aan te tikken
Als ik jou daar een plezier mee doe, ga je gangquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag een note of niet?
Wij kunnen ook wel voorzien in een Alpaca du jour hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JA DIT.
HUUUUUUUUU.
En ik kan geen afleiding zoeken op twitter want die is stuk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel voorzien in een Alpaca du jour hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is die man links?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leeftijdsautoriteitmisbruik!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee doe, ga je gang
Ik ben toch ouder, dus ik mag het zeggen
quote:
Die ander is Raül Alcapa.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet, maar die rechts is Victor Alpaca.
Waarom had ik al zo'n idee dat je dat zou gaan vragenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog ééntje dan...
[ afbeelding ]
Hufterquote:
Blond hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom had ik al zo'n idee dat je dat zou gaan vragen
Ik geloof dat ik inmiddels ook je smaak een beetje in kan schattenquote:
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels ook je smaak een beetje in kan schatten
Who needs a team doctor when you have a Vinoquote:It was so cold that Alexander Vinokourov did something completely new when we got into the bus freezing after the stage.
'Drink this - I always did that after a cold day,' he said, lifting something resembling an Gammel Dansk out of the cupboard.
I do not know if it was this or that hot bath that gave me the heat, but it helped anyway.
I am Dave from Fok and I approve this message.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |