Trump is zelf fake, dan kan het welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
HIj tweet het anders wel net.
Vanaf hier hebben we het weer over leuke dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou op, nu durf ik niks meer aan te tikken
Als ik jou daar een plezier mee doe, ga je gangquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag een note of niet?
Wij kunnen ook wel voorzien in een Alpaca du jour hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JA DIT.
HUUUUUUUUU.
En ik kan geen afleiding zoeken op twitter want die is stuk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel voorzien in een Alpaca du jour hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is die man links?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leeftijdsautoriteitmisbruik!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee doe, ga je gang
Ik ben toch ouder, dus ik mag het zeggen
quote:
Die ander is Raül Alcapa.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet, maar die rechts is Victor Alpaca.
Waarom had ik al zo'n idee dat je dat zou gaan vragenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog ééntje dan...
[ afbeelding ]
Hufterquote:
Blond hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom had ik al zo'n idee dat je dat zou gaan vragen
Ik geloof dat ik inmiddels ook je smaak een beetje in kan schattenquote:
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels ook je smaak een beetje in kan schatten
Who needs a team doctor when you have a Vinoquote:It was so cold that Alexander Vinokourov did something completely new when we got into the bus freezing after the stage.
'Drink this - I always did that after a cold day,' he said, lifting something resembling an Gammel Dansk out of the cupboard.
I do not know if it was this or that hot bath that gave me the heat, but it helped anyway.
I am Dave from Fok and I approve this message.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |