Vorig jaar welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Doen we ook een gezamenlijke ESF Top 2000 stemlijst?
Nicequote:
Ik heb al een gedeeltelijke stemlijst klaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Doen we ook een gezamenlijke ESF Top 2000 stemlijst?
Ja precies Krijg je toch weer een wat ander lijstje dan eerst. Volgens mij had ik mijn lijstje hier toen ook niet geplaatst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat er vorig jaar sowieso niet bij dus dat gaat ook weer verschil maken gok ik
Straks tijdens Gijs Staverman even aanslingeren.quote:
Ik kreeg net zin erin om dit weekend er ook even voor te gaan zitten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al een gedeeltelijke stemlijst klaar.
Gijs is altijd tijdens de lunch hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Straks tijdens Gijs Staverman even aanslingeren.
Welkom in mijn signaturequote:
Ik verbaas me ook over dat die kandidaten dat niet weten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gijs is altijd tijdens de lunch hier
Hij heeft wel altijd die hele makkelijke quiz waarin ze supersnel titel en artiest moeten noemen en dat elke deelnemer ooit bij alle nummers "uuuuuuuh pas" roept
Blijkbaar. Deze lijst is gewoon een combinatie van alle ingestuurde stemlijstjes, dus sommige nummers staan er ook meer dan eens in (waarbij 7 keer Piano Man misschien wat veel is )quote:
Oh. Ik krijg altijd een melding als ik een liedje dubbel in een lijst probeer te stoppen dat het liedje er al in staat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijkbaar. Deze lijst is gewoon een combinatie van alle ingestuurde stemlijstjes, dus sommige nummers staan er ook meer dan eens in (waarbij 7 keer Piano Man misschien wat veel is )
De 11 keer Arcade in de lijst bewijst dat dat niet altijd het geval isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh. Ik krijg altijd een melding als ik een liedje dubbel in een lijst probeer te stoppen dat het liedje er al in staat?
Het aantal dubbele nummers viel hier wel meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijkbaar. Deze lijst is gewoon een combinatie van alle ingestuurde stemlijstjes, dus sommige nummers staan er ook meer dan eens in (waarbij 7 keer Piano Man misschien wat veel is )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het aantal dubbele nummers viel hier wel meeSam FenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
Guus Meeuwis - Het is een nacht
Mag ik naar huis
Oh nee ik ben al thuis
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
IEMAND VRAAGT EVERLong aan wat een held.
Deutschland van Rammstein in de top 10. Dat is snel gegaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
KINK 1500 is bekend! Zo even kijken waar mijn stemlijstje is beland
Top 10 staat nog niet vast, daar kun je nog op één nummer stemmen.
Nee, dat kan niet want dit is een opgenomen college van afgelopen maandag die ik nog terug moest kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |