Zit eigenlijk vooral nog te twijfelen tussen die en Papillon en No One Knowsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te vertellen, maar het is gewoon al gedaan!
Bindend stemadvies voor de Seal of Lapproval: Knights of Cydonia
Bij mij 13/30, ook wel een aantal artiesten die er wel met andere nummer instaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dankje dankje.
Even gauw gechecked 3 plaatjes waarop ik gestemd heb staan er niet in. (Fleetwoord Mac - Landslide is niet alternatief genoeg waarschijnlijk ) Maar genoeg om naar uit te kijken.
Ik heb 2 in de top 100, voor de rest wel redelijk verspreid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was die van mij ook al weer aan het zoeken
1 nummer in de top 100 en nog 2 in de top 150. Valt me mee.
ESF / [SLOWCHAT] #1225 - Waar we eigenlijk allemaal Among Us zijn. post 183 en 191 stonden ze.
Nvm. Is al opgelost zie ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef ijs_beer het volgende:
@:koffieleuk
heb jij toevallig de lijstjes nog bewaard. En heel toevallig ook de mijne?
Nu geloven we hetquote:
Niks nakkes nada.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen mensen! Wat zijn de plannen voor deze vrijdag?
Zet ‘m opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Taak 1 is af. Op naar de tweede.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
Vanavond eten bij mijn schoonouders, ik heb mijn vriend nu al meerdere keren gezegd dat hij even moet appen over een 1,5 meter setting maar hij vertikt het. "Regelen we daar wel" .Klinkt als mijn schoonouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon niet gaan. Mag mijn man lekker alleen en ook 1,5m van hemApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Goed bezig. Ik heb er er ook al een taak opzitten die veel makkelijker was dan ik vooraf had ingeschatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij ook goed bezig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb er er ook al een taak opzitten die veel makkelijker was dan ik vooraf had ingeschat
Ik heb ze geloof ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb mijn abo ge-upgrade en de kalknagels zijn weg
Succes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Abo, het perfecte middel tegen kalknagelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb mijn abo ge-upgrade en de kalknagels zijn weg
Ik ook niet. Kennelijk valt het toch onder mijn abo danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ze geloof ik nog nooit gezien
Als jullie met z'n 2 zijn moet dat kunnen toch? Of wonen ze heel klein?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nu we het daar toch over hebben, die moet ik voor morgen middernacht geüpgrade hebben Zo maar even doen dan
Dan verloopt mijn aboquote:
Ja die top 10 was alsnog wel even lastig kiezen Ik heb uiteindelijk op Papillon gestemdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:02 schreef molloot200 het volgende:
Dat Kink lijstje is echt leuk! Ik kende die radiozender verder niet maar echt leuke muziek wel
Voor die top 10 zou ik ook niet zo goed weten waar ik op moet stemmen. Zou twijfelen tussen Everlong, Knights, Papillon of Killing.
Verder op zich wel een goed systeem voor de top 10, mogen ze wat mij betreft bij de top 2000 ook wel doen
Wij zijn met zijn drieën. We eten daar normaliter met zijn vijven aan een vierpersoons tafel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Als jullie met z'n 2 zijn moet dat kunnen toch? Of wonen ze heel klein?
Hier ging iets mis met de quote , maar dit is een reactie op @:Arizona
Gezellig tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Hier tijdens livecolleges wordt het steeds gekker. De leraar zet nu in de pauzes muziek op en wij kunnen onze verzoekjes indienen
Welke KINK lijst?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:09 schreef molloot200 het volgende:
Zelfs re:stacks van Bon Iver staat op de Kink lijst
Ik wil zo'n leraarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Hier tijdens livecolleges wordt het steeds gekker. De leraar zet nu in de pauzes muziek op en wij kunnen onze verzoekjes indienen
Lekker vrolijk tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:12 schreef molloot200 het volgende:
De eerste suggestie die in de comments geven is is Sweet Caroline
Haha wel leuk, zo'n leraar-dj Tenminste, ik hoop dat het nog prima muziek is wat ingediend wordtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb wel zin om de playlist te maken denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Doen we ook een gezamenlijke ESF Top 2000 stemlijst?
Hehehehehe Nee, maar serieus, klinkt wel gezellig zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:10 schreef molloot200 het volgende:
"Als jullie geen suggesties geven voor de pauze, dan draai ik m'n eigen muziek, en wie weet wat voor troep daartussen zit"
Vorig jaar kwam die na afloop op Spotify te staan, dus dat zal dan begin november worden, denk ik!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef Leonos het volgende:
Niet op Spotify?
Edit: Alleen van vorig jaar
Waarschijnlijk komt ie er nog wel op, als de top 10 ook bekend isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef Leonos het volgende:
Niet op Spotify?
Edit: Alleen van vorig jaar
De ESF Playlist Heroquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om de playlist te maken denk ik
Hadden we vorig jaar wel! Zou tof zijn om dat dit jaar weer te doen inderdaad En dan kijken welke verschilletjes erbij zijn gekomenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Doen we ook een gezamenlijke ESF Top 2000 stemlijst?
Ik zat er vorig jaar sowieso niet bij dus dat gaat ook weer verschil maken gok ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar wel! Zou tof zijn om dat dit jaar weer te doen inderdaad En dan kijken welke verschilletjes erbij zijn gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |