Die zijn ineens over ons heen gesukkeld met besmettingen per 100Kquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat ook wel heel hard deze week in België
Ja, 1 op de 8 testen is nu ook positief, dus dat tikt lekker aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat ook wel heel hard deze week in België
Ze willen ook eens een keertje winnen van Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die zijn ineens over ons heen gesukkeld met besmettingen per 100K
Ook goed hier.quote:
Reclame via mobiel ook? het is zo’n pop-up onder in beeld. Meestal babyvoeding, af en toe kalknagels.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met je abbo kun je die toch uitzetten in de instellingen?
Na alle hot takes over onze volksaard kan dit alleen maar betekenen dat dit komt omdat de Belgen nóg arroganter dan ons zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen ook eens een keertje winnen van Nederland.
😂quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen ook eens een keertje winnen van Nederland.
Houden zo!quote:
Hoe erg is Lil Kleine met kalknagels dan wel niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Oh ik heb die banner ook.
Weet je wat trouwens erger is dan kalknagels?
Lil Kleine.
Horror.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe erg is Lil Kleine met kalknagels dan wel niet.
Mooie beelden waren dat inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
Oh en over de Elfstedentocht: Mijn opa en oma woonden niet aan, maar wel vlakbij de route. In 1985 of 1986 heb ik gekeken bij het keerpunt. Mijn schoenen zijn toen op tv geweest.
Ik weet nog dat ik het heel koud vond maar bij opa en oma was het superwarm thuis.
Kan me niks van die tocht herinneren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
Oh en over de Elfstedentocht: Mijn opa en oma woonden niet aan, maar wel vlakbij de route. In 1985 of 1986 heb ik gekeken bij het keerpunt. Mijn schoenen zijn toen op tv geweest.
Ik weet nog dat ik het heel koud vond maar bij opa en oma was het superwarm thuis.
Ik weet zelfs nog welke jas ik toen hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan me niks van die tocht herinneren.
Ik ook niet. Deels omdat ik in dat jaar geboren ben, dus helemaal niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan me niks van die tocht herinneren.
WELKE JAS HAD JE AAN?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog welke jas ik toen had
Dat heb ik ook. Daarom juist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deels omdat ik in dat jaar geboren ben, dus helemaal niets van meegekregen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Daarom juist.
Een paarse met witte bolle plastic knoopjes die een beetje versleten waren!quote:
Heb je trouwens een idee waarom het in België weer zo uit de klauwen loopt? Zijn Belgen net zo ongehoorzaam en eigenwijs als Nederlanders, nee tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag komen er nieuwe maatregelen tegen Corona in België. Naar het schijnt wordt er gesproken over sluiting van de horeca (dat ligt hier nog gevoeliger dan in NL), een avondklok, thuiswerken en een sociale bubbel van één buitenstaander per gezin.
Nou, ik moest net snel een werkding afmaken en om 10:30 heb ik nog een snelle call met developers in India, en daarna verwacht ik een rustige dag. Ik hoop dat dat ook zo isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Oh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met je abbo kun je die toch uitzetten in de instellingen?
Je zou met hun wegen verwachten dat ze niet voor hun plezier de weg op gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je trouwens een idee waarom het in België weer zo uit de klauwen loopt? Zijn Belgen net zo ongehoorzaam en eigenwijs als Nederlanders, nee toch
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Toeleven naar het weekend, ik heb mijn werk voor deze week al af
Tenminste, alles wat deze week af moest zijn. Ik heb nog wel werk liggen maar niet met een deadline op korte termijn.
Vanavond eten bij mijn schoonouders, ik heb mijn vriend nu al meerdere keren gezegd dat hij even moet appen over een 1,5 meter setting maar hij vertikt het. "Regelen we daar wel" .Dat lijkt me allemaal wat onhandig inderdaad. Jammer dat die afstand zo veel spanning creëert. Ik heb dat ook met m'n moeder die gewoon nog steeds wil omhelzen en zo terwijl ik dat gewoon weiger te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn de getallen in België nu wél op dezelfde manier berekend als in de rest van de wereld? Want tijdens de eerste golf was het daar ook zo erg qua gevallen vanwege een andere berekening, toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, 1 op de 8 testen is nu ook positief, dus dat tikt lekker aan.
Tekening or it didn't happeningquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een paarse met witte bolle plastic knoopjes die een beetje versleten waren!
Ik was een jaar of 7 toen
Eindelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
KINK 1500 is bekend! Zo even kijken waar mijn stemlijstje is beland
Top 10 staat nog niet vast, daar kun je nog op één nummer stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een lijstje, ik kan wel janken van geluk.
Bij mijn ouders houden we ons wel aan de 1,5 meter. We eten daar nu om de week in plaats van met zijn allen. Dus de ene week wij en de andere week mijn broer en zijn gezin. En dan mijn ouders aan het ene eind van de tafel en het gezin aan het andere eind. Grote tafel, gaat prima Koffiedrinken doen we daar ook in een setting met de stoelen ver uit elkaar. Bij mijn schoonouders is het hutje mutje. Ze waren hier twee weken geleden toen ik terugkwam van tennis, zaten ze knus naast mijn vriend op de bank. Terwijl ik toen vooraf met mijn vriend had afgesproken dat we aan de eettafel zouden gaan zitten, want die is lekker ruim. Maar ze wilden lekker tv kijken. Ik word daar een beetje boos om en zie dus ook wel op tegen vanavond. En had ik graag opnieuw vooraf afspraken willen maken over een setting op afstand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal wat onhandig inderdaad. Jammer dat die afstand zo veel spanning creëert. Ik heb dat ook met m'n moeder die gewoon nog steeds wil omhelzen en zo terwijl ik dat gewoon weiger te doen.
Godsamme wat een genotslijst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
Ja, ik ben hier ook heel benieuwd naar. Dacht dat het daar na het Antwerpen-debacle weer vrij goed ging maar het ging ineens rap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je trouwens een idee waarom het in België weer zo uit de klauwen loopt? Zijn Belgen net zo ongehoorzaam en eigenwijs als Nederlanders, nee toch
Ik heb geen idee eigenlijk. De enige constante factor is dat Corona heerst waar bovengemiddeld veel Frans en Arabisch wordt gesproken (Wallonië, Brussel en Antwerpen). Verder worden studenten ook wel aangewezen als zondebok, met hun feestjes en heen-en-weer gereis tijdens het weekend, maar hier in de regio Leuven valt het aantal besmettingen wel mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de overlijdens. Iedereen die theoretisch Corona kon hebben, werd daarin meegeteld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar zijn de getallen in België nu wél op dezelfde manier berekend als in de rest van de wereld? Want tijdens de eerste golf was het daar ook zo erg qua gevallen vanwege een andere berekening, toch?
Jup!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef ijs_beer het volgende:
@:koffieleuk
heb jij toevallig de lijstjes nog bewaard. En heel toevallig ook de mijne?
Ja ik snap dat echt heel goed dat je daar boos en gespannen van wordt, je moet er toch op kunnen vertrouwen dat iedereen gewoon een beetje meewerkt en jouw wensen (en die van de wetenschappers) respecteert. Ik hoop echt dat het vanavond niet voor problemen zorgt maar anders kom je tussendoor maar even hier klagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mijn ouders houden we ons wel aan de 1,5 meter. We eten daar nu om de week in plaats van met zijn allen. Dus de ene week wij en de andere week mijn broer en zijn gezin. En dan mijn ouders aan het ene eind van de tafel en het gezin aan het andere eind. Grote tafel, gaat prima Koffiedrinken doen we daar ook in een setting met de stoelen ver uit elkaar. Bij mijn schoonouders is het hutje mutje. Ze waren hier twee weken geleden toen ik terugkwam van tennis, zaten ze knus naast mijn vriend op de bank. Terwijl ik toen vooraf met mijn vriend had afgesproken dat we aan de eettafel zouden gaan zitten, want die is lekker ruim. Maar ze wilden lekker tv kijken. Ik word daar een beetje boos om en zie dus ook wel op tegen vanavond. En had ik graag opnieuw vooraf afspraken willen maken over een setting op afstand.
Ah ja, dat was het!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de overlijdens. Iedereen die theoretisch Corona kon hebben, werd daarin meegeteld.
Ik kwam hier om dit te vertellen, maar het is gewoon al gedaan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef koffieleuk het volgende:
Dankje dankje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jup!
Heb ook een Spotify-lijstje van al jullie stemlijstjes afzonderlijk
Daar lijkt me geen twijfel over inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te vertellen, maar het is gewoon al gedaan!
Bindend stemadvies voor de Seal of Lapproval: Knights of Cydonia
Soms geef ik er gewoon aan toe. Net als een soort huilbui. Dan laat ik alle gedachten maar de vrije loop. En op een gegeven moment is de stroom op, net als bij een huilbui.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier ook heel benieuwd naar. Dacht dat het daar na het Antwerpen-debacle weer vrij goed ging maar het ging ineens rap.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik merk dat ik de laatste tijd mentaal ook wel een beetje oververmoeid raak omdat ik alles in mijn hoofd aan het analyseren ben en probeer te verklaren om niet te veel in paniek te raken. Waar zit in hemelsnaam die uit-knop in mijn hoofd, misschien kan een wattenstaafje het uit zetten.
Ik was die van mij ook al weer aan het zoekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jup!
Heb ook een Spotify-lijstje van al jullie stemlijstjes afzonderlijk
Gestemd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dit te vertellen, maar het is gewoon al gedaan!
Bindend stemadvies voor de Seal of Lapproval: Knights of Cydonia
WAAR IS DE VIND IK NIET LEUK KNOPquote:
Pearl Jam voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |