Het is weer eens wat anders dan een brief van Vino.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Who needs a team doctor when you have a Vino
Dat is geen spin!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:
[ afbeelding ]
Mag wel bij me in bed komen kronkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef Dave het volgende:EtterbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hier wel wat teveel een broekie. Lijf is nice thoughquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zal ook slapen, was gisteren ook al laat
Laters mensen
Onder zijn lakensquote:
Even gecheckt, toch niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Tom ligt al onder mijn lakens..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, dit wilde ik nog posten: nieuw overzicht van Bosnië Hercegezevovenina.
Schuif even op, kan Dave er ook nog bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Tom ligt al onder mijn lakens..
Tom is er niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuif even op, kan Dave er ook nog bij
Tim welquote:
Cyan is er helemaal stil vanquote:
Of die ligt al in bed te wachten!quote:
Wow dat is echt heel veel. Hopelijk remmen de huidige maatregelen op z’n minst af. Onze “lockdown” is nu toch wat steviger dan die van België toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:36 schreef Em31 het volgende:
België +10,488. echt het gevoel dat we langzaam richting dezelfde ellende als in maart toewerken. En het is nog maar oktober.
Same.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:43 schreef Em31 het volgende:
Sorry ik dacht het is nog geen 8 uur, begin de dag in de SC even vrolijk.
onze maatregelen zijn sinds deze week volgens mij strenger, al zal dat vast daar ook snel veranderen.quote:
Dat was in het voorjaar ook mijn gedachte, als het later in het jaar toch verplicht gaat worden vind ik dat geen straf want ik ben zo’n koukleum dat ik vaak zelfs binnen mijn trui tot over mijn neus optrek om op te warmen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren voor het eerst ook mondkapje op in de sporthal (niet op de baan uiteraard. ) Op de weg naar huis op de fiets had ik m'n mondkapje maar opgehouden en dat was op zich wel lekker warm, in ieder geval een stuk minder last van die koude wind, dus voor wanneer de winter er echt aankomt, is een mondkapje wel weer extra bescherming tegen de kou.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was in het voorjaar ook mijn gedachte, als het later in het jaar toch verplicht gaat worden vind ik dat geen straf want ik ben zo’n koukleum dat ik vaak zelfs binnen mijn trui tot over mijn neus optrek om op te warmen.
Met je abbo kun je die toch uitzetten in de instellingen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Wow dat is echt heel veel. Hopelijk remmen de huidige maatregelen op z’n minst af. Onze “lockdown” is nu toch wat steviger dan die van België toch?
En niet om de ochtend helemaal om zeep te helpen maar iets moet me toch van het hart: sinds een tijdje zit er een continue banner onderin hier op Fok! (ik zit mobiel) en dat is irritant maar prima, alles voor het goede doel, maar sinds twee dagen staat er met grote regelmaat een reclame voor een middel tegen kalknagels, inclusief foto. Ben ik de enige met zo’n ranzige banner? En nee het kan geen targeted reclame zijn want ik heb geen kalknagels en ik heb het er naar mijn weten nooit over (gehad). Behalve nu dan.
Enfin.
GOEDEMORGEN ONDANKS ALLES.
Hoezo misschien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:32 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen, trouwens. Weet je wat misschien zelfs nog erger is dan corona? Lil' Kleine.
- Rapportage opleveren;quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen mensen! Wat zijn de plannen voor deze vrijdag?
Klinkt prima!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Rapportage opleveren;
- implementatie afronden;
- weekend houden.
Haagsquote:
En wat zijn jouw plannen voor vandaag?quote:
Maat, ja goed. En met jou?quote:
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen mensen! Wat zijn de plannen voor deze vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het gaat ook wel heel hard deze week in Belgiëquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag komen er nieuwe maatregelen tegen Corona in België. Naar het schijnt wordt er gesproken over sluiting van de horeca (dat ligt hier nog gevoeliger dan in NL), een avondklok, thuiswerken en een sociale bubbel van één buitenstaander per gezin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |