Het is weer eens wat anders dan een brief van Vino.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Who needs a team doctor when you have a Vino
Dat is geen spin!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een knappe spin gevonden:
[ afbeelding ]
Mag wel bij me in bed komen kronkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef Dave het volgende:EtterbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hier wel wat teveel een broekie. Lijf is nice thoughquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zal ook slapen, was gisteren ook al laat
Laters mensen
Onder zijn lakensquote:
Even gecheckt, toch niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Tom ligt al onder mijn lakens..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, dit wilde ik nog posten: nieuw overzicht van Bosnië Hercegezevovenina.
Schuif even op, kan Dave er ook nog bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Tom ligt al onder mijn lakens..
Tom is er niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuif even op, kan Dave er ook nog bij
Tim welquote:
Cyan is er helemaal stil vanquote:
Of die ligt al in bed te wachten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |