Jaaaaa mijn nieuwe steun en toeverlaaaaaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga MOL een beetje in toom houdenis ook zo'n onrustig subforum
![]()
Samen met @:moira
En schandalig dat je nog nooit eerder crew bent geweestquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat blauw nog onderweg is![]()
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Oh, gezellig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat iedereen hier al dronken in het café zit?
Wij dronken niet dat we denken zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Ja, maar we zeggen nog steeds niet welke dat nieuwe café is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Waarom nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar we zeggen nog steeds niet welke dat nieuwe café is.
Alleen toeristen drinken sangriaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij willen ook weleens iets anders dan sangria
Nee, blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij en ik zijn weer eens niet uitgenodigd.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:03 schreef Moira het volgende:
[..]
En schandalig dat je nog nooit eerder crew bent geweestBlij dat ik je binnen heb kunnen harken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ligt een beetje aan waar de meeste animo is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Voor de mensen die naar nationale selecties kijken, kijken jullie morgen eerste semi in Litouwen of WIDM? Beide vrijwel dezelfde tijd. (20:00-21:40 Litouwen, WIDM 20:30-21:45)
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
Maar goed, nu moet ik eerst m'n oude per post opsturen en dan krijg ik de nieuwe als het goed is een paar dagen later thuisgestuurd. Voor 170 euro in totaal
Ja ze proberen me zo te pesten dat ik vrijwillig m'n Nederlanderschap opgeefquote:
Sowieso dat van ons, dat andere feestje is allang klaar joh, die liggen al op bed. Bij ons begint het nu pasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet op welk feest ik ben beland maar alsnog; Allora!
[ afbeelding ]
Zie die Luctor eens gaan. Laten we maar meedoen. Anders is het zo ongezelligquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso dat van ons, dat andere feestje is allang klaar joh, die liggen al op bed. Bij ons begint het nu pas
Luctor heeft inmiddels wat pilletjes gescoord dus ga je gang!
Ja hij test ze eerst altijd ff zelf hè, een keer of driequote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie die Luctor eens gaan. Laten we maar meedoen. Anders is het zo ongezellig
[ afbeelding ]
Ik heb een beetje hetzelfde voor nu, volgende week zaterdag ook Moldavië audities en eerste showcase België.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar de meeste animo is.
Ja, gezellig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso dat van ons, dat andere feestje is allang klaar joh, die liggen al op bed. Bij ons begint het nu pas
Luctor heeft inmiddels wat pilletjes gescoord dus ga je gang!
Haha Luctor en ik weten precies hoe we alles moeten combineren om de volgende dag geen kater te hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 03:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het was een goede avond en ik ben weer thuis. Leuk dat Strani en Luctor ook een feestje gehad hebben. Ik ben benieuwd naar hun katers
Netjes hoor. Ik heb zelf wel een beetje hoofdpijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha Luctor en ik weten precies hoe we alles moeten combineren om de volgende dag geen kater te hebben
Luctor staat nog wel een beetje strak zie ik.
en dat terwijl ik nuchter ben gebleven <_<quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik heb zelf wel een beetje hoofdpijn.
Dat krijg je dus van dat nuchter blijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nuchter ben gebleven <_<
Deze man is de echte proquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel te mooi weer voor een kater.
Vluchten kan niet meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je al gekeken voor vluchten naar Alicante?
Die van mij staat geboekt voor 14-2.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je al gekeken voor vluchten naar Alicante?
Serieus naar Alicante?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van mij staat geboekt voor 14-2.
Oh wat leuk! Ik kan Calpe zien vanuit m'n woonkamerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. M'n schoonouders overwinteren in Calpe. Dus daar gaan we op bezoek. 😋
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ik kan Calpe zien vanuit m'n woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |