SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ah. Wel apart dat het daar dan wel te zien is en in de 9292ov app niet Ik zal volgende keer kijken of het dan daar wel zichtbaar is. Al hoop ik niet dat ik op de terugweg daar al naar hoef te kijken...quote:Op maandag 6 januari 2025 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gebruik de NS app voor dan zie je wel de vertraging bij de bussen.
Ook qua alternatieve routes is de ns app vaak beter dan die van 9292ov, is mijn ervaring.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Wel apart dat het daar dan wel te zien is en in de 9292ov app niet Ik zal volgende keer kijken of het dan daar wel zichtbaar is. Al hoop ik niet dat ik op de terugweg daar al naar hoef te kijken...
Gisteren stond er opeens een groepje kinderen voor de deur om een liedje te zingen. Blijkbaar wordt dat hier dus ook gevierd.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Veel plezier @:Meke ! En leerzame momenten, natuurlijk.
Ik ben vandaag nog vrij vanwege Driekoningen dus kan nog één dagje rustig ziek zijn zonder dat iemand me lastigvalt
Als ik kind was en ik kon snoepjes krijgen door een liedje te zingen bij een deur, zou ik elke dag dat doenquote:Op maandag 6 januari 2025 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren stond er opeens een groepje kinderen voor de deur om een liedje te zingen. Blijkbaar wordt dat hier dus ook gevierd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na onderzoek perfect binnen de policy passen en ingrijpen niet nodig wordt geacht.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gelukkig lag hier nog een zakje lolly’s die ik kon meegeven. Iedereen weer blij.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik kind was en ik kon snoepjes krijgen door een liedje te zingen bij een deur, zou ik elke dag dat doen
En jij had niets in huis?quote:Op maandag 6 januari 2025 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren stond er opeens een groepje kinderen voor de deur om een liedje te zingen. Blijkbaar wordt dat hier dus ook gevierd.
Ik ben volwassen en ik kan snoepjes pakken wanneer ik maar wilquote:Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik kind was en ik kon snoepjes krijgen door een liedje te zingen bij een deur, zou ik elke dag dat doen
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik had een paar weken terug een post gerapporteerd op X. Volgens mij voor de eerste keer. Vandaag kreeg ik een reactie via de mail dat dit soort tekstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na onderzoek perfect binnen de policy passen en ingrijpen niet nodig wordt geacht.Gezelligheid alom
![]()
Ik heb oo Facebook wel eens een foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gerapporteerd, mocht ook blijven staanMaar owee als er een tepel zichtbaar is.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Beterschap! Het heerst hier ook enorm! Wel lekker hoor, nog zo’n extra vrije dag begin januariquote:Op maandag 6 januari 2025 12:05 schreef Strani het volgende:
Veel plezier @:Meke ! En leerzame momenten, natuurlijk.
Ik ben vandaag nog vrij vanwege Driekoningen dus kan nog één dagje rustig ziek zijn zonder dat iemand me lastigvalt
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]Gezelligheid alom
![]()
Ik heb oo Facebook wel eens een foto vanJa, het is toch allemaal heel bijzonder. Gelukkig was ik zelf überhaupt niet bij de discussie betrokken, maar ik dacht wel even also, also, also.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gerapporteerd, mocht ook blijven staanMaar owee als er een tepel zichtbaar is.
Maar het lag blijkbaar allemaal aan mij
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik had een paar weken terug een post gerapporteerd op X. Volgens mij voor de eerste keer. Vandaag kreeg ik een reactie via de mail dat dit soort tekstenPfff en het is niet alleen X, ik heb op Instagram en Facebook ook wel eens posts gerapporteerd en kreeg ik zo'n zelfde melding, terwijl het echt absurde posts waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na onderzoek perfect binnen de policy passen en ingrijpen niet nodig wordt geacht.
Nou ja je had ook weer niet zó negatief hoeven te doen over Claude...quote:Op maandag 6 januari 2025 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch allemaal heel bijzonder. Gelukkig was ik zelf überhaupt niet bij de discussie betrokken, maar ik dacht wel even also, also, also.
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch allemaal heel bijzonder. Gelukkig was ik zelf überhaupt niet bij de discussie betrokken, maar ik dacht wel even also, also, also.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]Gezelligheid alom
![]()
Ik heb oo Facebook wel eens een foto vanZo heb ik wel eens een filmpje gezien op facebook/instagram waar een barbiepop werd omgetoverd in een bekend iemand. Bij het aankleden werd de onderkant weggeblurd. Het was een pop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gerapporteerd, mocht ook blijven staanMaar owee als er een tepel zichtbaar is.
![]()
Ja, ik vraag me af hoe dat gemodereerd wordt. Het is ook niet helemaal geautomatiseerd, anders kan er binnen een seconde een reactie zijn. Maar hoe er dan naar gekeken wordt en blijkbaar instemmend geknikt wordt dat dit wel kan, is me een raadsel.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfff en het is niet alleen X, ik heb op Instagram en Facebook ook wel eens posts gerapporteerd en kreeg ik zo'n zelfde melding, terwijl het echt absurde posts waren.
'Het is niet in het Engels, dus geen idee wat er staat, dus het is akkoord.' En door...quote:Op maandag 6 januari 2025 16:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af hoe dat gemodereerd wordt. Het is ook niet helemaal geautomatiseerd, anders kan er binnen een seconde een reactie zijn. Maar hoe er dan naar gekeken wordt en blijkbaar instemmend geknikt wordt dat dit wel kan, is me een raadsel.
Als je het aan een bepaald deel van FOK! zou vragen, dan ligt dat inderdaad aan jou. Dat is gewoon volkomen normaal, want de linksmenschen zijn veel erger en lokken het uit.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij was degene die dit riep zelf de linksmensch uit het verhaal. Maar inderdaad, ook hier op FOK kun je veel uithalen zonder dat er iets aan gedaan wordt.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het aan een bepaald deel van FOK! zou vragen, dan ligt dat inderdaad aan jou. Dat is gewoon volkomen normaal, want de linksmenschen zijn veel erger en lokken het uit.
Hier was het zo (gruwelijk) nat dat het water vanuit de plassen op de velden de weg op geblazen werd.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:48 schreef Arizona het volgende:
Het waait hier knetterhard; vandaag zouden de kerstbomen opgehaald worden dus die lagen aan straat. Ze waaiden echt overal naartoe
quote:Op maandag 6 januari 2025 17:48 schreef Arizona het volgende:
Het waait hier knetterhard; vandaag zouden de kerstbomen opgehaald worden dus die lagen aan straat. Ze waaiden echt overal naartoe
Jij bent trouwens best wel wat milder geworden in de laatste twee jaar of zo? Ik vind je nu een stuk genuanceerder dan voorheen. Of ga je in NWS nog wel gewoon tekeer?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij was degene die dit riep zelf de linksmensch uit het verhaal. Maar inderdaad, ook hier op FOK kun je veel uithalen zonder dat er iets aan gedaan wordt.
Ik had een paar weken terug een post gerapporteerd op X. Volgens mij voor de eerste keer. Vandaag kreeg ik een reactie via de mail dat dit soort tekstenHuh, whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na onderzoek perfect binnen de policy passen en ingrijpen niet nodig wordt geacht.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Maar als je zo klein bent dan neem je toch altijd een laddertje mee voor het geval dat?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
Vandaag bijna pakjes leed
Had een pakketje laten bezorgen in de pakkettenkluis, dus ik scan de code om hem te openen.
Ging in de bovenste rij een deurtje open, lag het pakketje helemaal tegen de achterwand aan
Daar kan ik met mijn kabouterlengte dus never nooit bij.
Daar stond ik dan op een redelijk verlaten stuk industrieterrein..
Gelukkig kwam er een man aangereden, die me uiteindelijk geholpen heeft
Die gaat voortaan meequote:Op maandag 6 januari 2025 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je zo klein bent dan neem je toch altijd een laddertje mee voor het geval dat?
De familie Strani woonde na een tijdje in een bosrijke omgeving?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]Dat krijg je ervan als je geen vreugdevuren meer toestaat!
Ik heb sinds ik op mezelf woon, inmiddels een jaar of 21, nooit een echte boom gehad. Wel zo relaxt, eigenlijkVroeger in Nederland plantte m'n vader de kerstbomen in januari altijd in de tuin.
Hou gewoon je muil beroepsprofiteur. Ga lekker je afgekeurde Ik Vertrek-aflevering voortzetten daar aan de Costa del Bejaardaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent trouwens best wel wat milder geworden in de laatste twee jaar of zo? Ik vind je nu een stuk genuanceerder dan voorheen. Of ga je in NWS nog wel gewoon tekeer?
Dat deden we al, maar inderdaad veranderde onze tuin langzaam aan ook in een klein bosquote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De familie Strani woonde na een tijdje in een bosrijke omgeving?
Ahh zo ken ik je weerquote:Op maandag 6 januari 2025 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil beroepsprofiteur. Ga lekker je afgekeurde Ik Vertrek-aflevering voortzetten daar aan de Costa del Bejaarda![]()
Nee, dat kan hier eigenlijk ook wel.
Wij hebben een kleine nepboom, vind ik helemaal prima. NM krijgt uitslag van echte bomenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]Dat krijg je ervan als je geen vreugdevuren meer toestaat!
Ik heb sinds ik op mezelf woon, inmiddels een jaar of 21, nooit een echte boom gehad. Wel zo relaxt, eigenlijkVroeger in Nederland plantte m'n vader de kerstbomen in januari altijd in de tuin.
Oh jee ja dat komt wel vaker voor. Sowieso ook een stuk makkelijker schoon te houden en niet elk jaar zo'n gedoe met een boom zoeken en zo.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een kleine nepboom, vind ik helemaal prima. NM krijgt uitslag van echte bomen
Hier ook. Ik krijg geen uitslag, maar mijn ogen gaan ervan ontsteken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een kleine nepboom, vind ik helemaal prima. NM krijgt uitslag van echte bomen
Dat klinkt als iets wat bijzonder stressvol kan zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
Had een pakketje laten bezorgen in de pakkettenkluis, dus ik scan de code om hem te openen.
Ging in de bovenste rij een deurtje open, lag het pakketje helemaal tegen de achterwand aan
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
Heb jij zo'n enge uitstraling?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:20 schreef Strani het volgende:
Als ik als man zou komen aanrijden op een verlaten industrieterrein en ik zie een vrouw helemaal alleen staan bij de kluisjes, zou ik de neiging hebben om dan nog maar een rondje te rijden om haar niet bang te maken.
Maar ja in dit geval was dat dus niet handig geweest.
Ik had nog geen nieuws meegekregen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef NailQueen het volgende:
Laten we beginnen met minder nieuws deze ochtend.
Kensington maakt een comeback.
Ah, ze hebben een manier gevonden om nog 12 keer exact hetzelfde nummer uit te brengen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef NailQueen het volgende:
Wat behulpzaam.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
Top2000 van dit jaar wordt meer vervuild met Kensington meuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist niet eens dat ze gestopt waren. Maar dan nog is dit het slechtste nieuws uit de muziekwereld sinds de comeback van Kane.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef NailQueen het volgende:
En na esc 2025 krijgen we weer die discussie dat Kensington maar eens moeten sturen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Top2000 van dit jaar wordt meer vervuild met Kensington meuk.
Ik hoorde ze gisteren 2x op de radio. Ik dacht dat het hetzelfde nummer was maar nee het was een ander nummerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, ze hebben een manier gevonden om nog 12 keer exact hetzelfde nummer uit te brengen?
Is er nog wat over van de comeback van Kane? Het was even in de media maar daarna is het geruisloos weer weggezakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze gestopt waren. Maar dan nog is dit het slechtste nieuws uit de muziekwereld sinds de comeback van Kane.
Beetje wel ja, was blij dat er toevallig iemand aan kwam rijden.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat bijzonder stressvol kan zijn
Dat had ik precies in gedachtequote:
Dat klinkt meer alsof de bezorger geen zin had om de bel te vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat behulpzaam.
Mijn pakketleed van gisteravond dat de postbezorger de bel niet kon vinden en het pakket naar een pakketpunt wil brengen. Dat heb ik laten veranderen dat hij vandaag weer een bezorgpoging mag doen. Het is 10 liter aan kattenbakgrit en ik heb weinig zin om dat bij een pakketpunt op te halen.
Slim om dat bij de Action te halen en niet ook online te bestellen. 😅quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Beetje wel ja, was blij dat er toevallig iemand aan kwam rijden.
[..]
Dat had ik precies in gedachtedus van de week maar even naar de action.
[..]
Niet echt maar ik ben redelijk groot dus kan denk ik wel intimiderend overkomen op zo'n moment. Wat ik dus niet zou willen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij zo'n enge uitstraling?
War is wat sneller en al hun andere nummers zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde ze gisteren 2x op de radio. Ik dacht dat het hetzelfde nummer was maar nee het was een ander nummer
Nee, dat is niet handig dan inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt maar ik ben redelijk groot dus kan denk ik wel intimiderend overkomen op zo'n moment. Wat ik dus niet zou willen.
Alles is zo leuk, ik heb helemaal geen tijd om te typenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef H_T het volgende:
Ik vind het verdacht stil rondom de avonturen van @:Meke in Londen
Ah, dan ben je om een goede en leuke reden stilquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Alles is zo leuk, ik heb helemaal geen tijd om te typen
Jaren terug vlakbij de Koopmans fabriek gewoond, dan had je weleens als je buiten kon je vanillelucht ruikenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dan ben je om een goede en leuke reden stilHeb je je al gewaagd aan M&M's World en de mierzoete lucht die daar hangt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja maar wel tijd om de hele dag op FOK! te gluren zodat je met tien minuten kan reageren hèquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Alles is zo leuk, ik heb helemaal geen tijd om te typen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:36 schreef NailQueen het volgende:
Er was een songfestivalvraag bij de slimste mens. Hij was niet makkelijk.In de finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Continu lichtelijk geërgerd dat niemand die vraag eerder steldequote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja maar wel tijd om de hele dag op FOK! te gluren zodat je met tien minuten kan reageren hè
Soms vanaf best grote afstandquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jaren terug vlakbij de Koopmans fabriek gewoond, dan had je weleens als je buiten kon je vanillelucht ruiken
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:36 schreef NailQueen het volgende:
Er was een songfestivalvraag bij de slimste mens. Hij was niet makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Toevallig vlak na dit berichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dan ben je om een goede en leuke reden stilHeb je je al gewaagd aan M&M's World en de mierzoete lucht die daar hangt?
Jullie kennen me te goedquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Continu lichtelijk geërgerd dat niemand die vraag eerder stelde
Dat siert jequote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Jullie kennen me te goedExpres nu heel erg lang gewacht om het niet te laten blijken
Zo ben ikquote:
Ik heb nog niet echt wat meegemaakt vandaag. Ik heb wel sinaasappels geperst, maar vond het ook weer zo wat om dat vol trots te komen meldenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Zo dan. Wat een rustige ochtend in de SC.
Ik moest op mijn vrije dag alsnog om 07.00 uur opstaan omdat ze hier om 08.00 uur de voordeur ging vervangen. Helaas was dat een misverstand waardoor ze hier pas om 11.00 uur warenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt wat meegemaakt vandaag. Ik heb wel sinaasappels geperst, maar vond het ook weer zo wat om dat vol trots te komen melden
Waarom is dat eigenlijk nodig? Is er laatst letterlijk iemand met de deur in huis gevallen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moest op mijn vrije dag alsnog om 07.00 uur opstaan omdat ze hier om 08.00 uur de voordeur ging vervangen. Helaas was dat een misverstand waardoor ze hier pas om 11.00 uur waren
Ze zijn nu gelukkig bezig maar 2/3 uur wachten is niet leuk.
De woningcooperatie is bezig met verduurzaamheidplannen. Nieuwe voordeur en achterdeur hoort daar ook bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk nodig? Is er laatst letterlijk iemand met de deur in huis gevallen?
Dat is in deze tijd wel een open deur inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De woningcooperatie is bezig met verduurzaamheidplannen. Nieuwe voordeur en achterdeur hoort daar ook bij.
JA DOE ER DAN WAT AANquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Zo dan. Wat een rustige ochtend in de SC.
Heb ik nog nooit gedaan dus best respect.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt wat meegemaakt vandaag. Ik heb wel sinaasappels geperst, maar vond het ook weer zo wat om dat vol trots te komen melden
Hier heb je een spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat heb ik jaaaaaren geleden gehad. Groot project, maar ik was de enige die meedeed. Heb er nog een aantal ajar kunnen wonen zonder dat ze de huurprijs omhoog deden, wat er wel bijhoordequote:Op woensdag 8 januari 2025 12:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De woningcooperatie is bezig met verduurzaamheidplannen. Nieuwe voordeur en achterdeur hoort daar ook bij.
KOM DAN NAAR SPANJE HIER IS HET GEWOON PRETTIG 15 GRADEN EN ZONNIGquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
BEN JE GEK GEWORDEN. HET IS HIER 5 GRADEN BUITEN
Het klinkt wat treurig maar ik begrijp dat jij er wel blij van werd?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:28 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gewandeld in de sportschool terwijl ik op een scherm allemaal bergen zag
Dat soort drugs kunnen ook best fijn zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klinkt wat treurig maar ik begrijp dat jij er wel blij van werd?
Ik werd er blij van en treurig van. Blij omdat ik gegaan was, maar treurig omdat ik veel eerder dan gehoopt compleet kapot was.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klinkt wat treurig maar ik begrijp dat jij er wel blij van werd?
Hier ook een paar weken geleden! Het komt nu wel heel dichtbij!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moest op mijn vrije dag alsnog om 07.00 uur opstaan omdat ze hier om 08.00 uur de voordeur ging vervangen.
Ik vond het vooral vervelend dat de nieuwe deur in het slot kon vallen en dat de oude deur dat niet konquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Hier ook een paar weken geleden! Het komt nu wel heel dichtbij!
Onze voordeur was op zich nog prima, die van sommige buren was er slechter aan toe.
Ik merk wel dat deze beter in het kozijn valt, en minder tocht, dus zal inderdaad met duurzaamheid te maken hebben.
Ik mag niet met grote mannen wandelen van mijn moeder.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:26 schreef Strani het volgende:
Serieus, want het is best lekker weer en misschien leuk om een stukje te wandelen?
We zijn inmiddels allemaal onderwegquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR SPANJE HIER IS HET GEWOON PRETTIG 15 GRADEN EN ZONNIG
Ik kan doen alsof ik iets kleiner ben, eventueelquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik mag niet met grote mannen wandelen van mijn moeder.
Nou dat zou ik oprecht leuk vinden hoor, als iemand eens naar Spanje kwam en dan niet zoals @Arizona altijd naar de eilanden om mij maar niet te hoeven zienquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn inmiddels allemaal onderweg
Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudigquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik oprecht leuk vinden hoor, als iemand eens naar Spanje kwam en dan niet zoals @:arizona altijd naar de eilanden om mij maar niet te hoeven zien
BETAAL JIJ DE DURE VLIEGTICKET?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR SPANJE HIER IS HET GEWOON PRETTIG 15 GRADEN EN ZONNIG
Jij denkt dat hem het geld op zijn rug groeitquote:
Echt hè, die jongere millennialsquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat hem het geld op zijn rug groeit
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE JIJ BETAALT GEWOON ZELF EEN GOEDKOOP TICKET BIJ RYANAIR
TOCH WEL GENOEG VOOR RYANAIR!?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?
Dan ga jij toch niet mee, terwijl wij allemaal in Spanje aan de tapas gaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?
Kijk dat jij niet de moeite neemt om naar Mallorca te suppen als ik daar ben (nog wel aan de westkust ook), dat kun je mij niet aanrekenen he! Ik kom helemaal naar jouw land maar jij doet dan weer geen enkele moeite om die laatste stap te zetten!quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik oprecht leuk vinden hoor, als iemand eens naar Spanje kwam en dan niet zoals @:arizona altijd naar de eilanden om mij maar niet te hoeven zien
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudig
Dat komt vanzelf wel weer, je hebt natuurlijk best een lang herstel van je operatiequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik werd er blij van en treurig van. Blij omdat ik gegaan was, maar treurig omdat ik veel eerder dan gehoopt compleet kapot was.
Ik heb het enkel gezien met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudig
Waarom wil je zo graag bij de kabel blijven?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanaf vandaag glasvezel! Alleen wil ik niet van de kabel af, ondanks duur want Ziggo.
Dat zijn ze hier ook aan het aanleggen. Ik blijf ook bij Ziggo. Scheelt i.c.m. HollandseNieuwe, plus Ziggo Sport, Ziggo Go en SkyShowtime.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanaf vandaag glasvezel! Alleen wil ik niet van de kabel af, ondanks duur want Ziggo.
Dat lijkt mij ook de mooiste regio ja. Ook nog diverse andere steden die daar de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.
Kabel geeft me zeer stabiel internet met een heel behoorlijke snelheid, ideaal voor online gamen. Daarnaast is eind vorig jaar aangekondigd dat de flat waar ik in woon tegen de vlakte gaat over zo'n 3 jaar, dus ik ben eigenlijk van plan om naar iets nieuws te gaan zoeken zodra ik weer een baan heb. Ga ik op een nieuw adres wellicht over op glasvezel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bij de kabel blijven?
Hoe gaat het met de banenzoektocht?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kabel geeft me zeer stabiel internet met een heel behoorlijke snelheid, ideaal voor online gamen. Daarnaast is eind vorig jaar aangekondigd dat de flat waar ik in woon tegen de vlakte gaat over zo'n 3 jaar, dus ik ben eigenlijk van plan om naar iets nieuws te gaan zoeken zodra ik weer een baan heb. Ga ik op een nieuw adres wellicht over op glasvezel.
Oh, dat deed onze oude ook alquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het vooral vervelend dat de nieuwe deur in het slot kon vallen en dat de oude deur dat niet kon
Baarmoeder eruit in november al. En moest verplicht thuis blijven dus heb vooral heel veel niets gedaan dus conditie naar de kloten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Troel Wat voor operatie heb je gehad?
De Canarische Eilanden zijn wel de moeite. En ook een garantie voor goed weer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sevilla is wel echt een heel leuke stad, waar veel te doen is. Granada ook wel, al is dat meer het Alhambra en de bergen er omheen. Ronda met die hoge brug is ook niet te missen in die omgeving.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.
Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Baarmoeder eruit in november al. En moest verplicht thuis blijven dus heb vooral heel veel niets gedaan dus conditie naar de kloten.
WORD IK NU OOK NOG BUITENGESLOTEN?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ga jij toch niet mee, terwijl wij allemaal in Spanje aan de tapas gaan
Wij zijn een paar keer op Tenerife geweest. Prachtige natuur daarquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Canarische Eilanden zijn wel de moeite. En ook een garantie voor goed weer.
HEY JIJ BEGONquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
TOCH WEL GENOEG VOOR RYANAIR!?
Het kan ook nooit eens gewoon leuk en makkelijk
FOK! Knokploeg nodig?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef NailQueen het volgende:
De achterdeur komt later. De wooncooperatie heeft het weer eens niet op orde en ik mag me daarop gaan aanpassen
Die sleept zich nog steeds voort.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de banenzoektocht?
Volgende week komen ze bij mij het laatste stukje aanleggen. Het ligt al maanden in de straat maar dan ook in de meterkast.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Lekker danquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef NailQueen het volgende:
De achterdeur komt later. De wooncooperatie heeft het weer eens niet op orde en ik mag me daarop gaan aanpassen
Dat doe je zelfquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
WORD IK NU OOK NOG BUITENGESLOTEN?
Wat ben je aan het maken ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben aan het koken gegaan met een nieuw recept. Dat vind ik altijd leuk om te doen dus dat is een kleine troost. Het maakt me niet uit hoe laat ik dan ga eten.
Chicken Cacciatore. Geen idee wat dat in het nederlands isquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken ?
Nieuwe gerechten zijn leuk maar het moet voor mij niet te ingewikkeld worden.
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE JIJ BETAALT GEWOON ZELF EEN GOEDKOOP TICKET BIJ RYANAIR
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!
Zelfs met de 35 euro extra voor de trein van Groningen naar Eindhoven lijkt mij dat een goede deal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!
Dat wordt overal in Europa wel een steeds groter probleem helaas. Al viel het me, als het om Spanje gaat, in Madrid enorm mee. Barcelona is uiteraard wel een plek die traditioneel gespuis aantrekt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn een paar keer op Tenerife geweest. Prachtige natuur daaren inderdaad altijd mooi weer, we hebben er een keer een dag gehad dat het ietsjes fris voelde.
De laatste keer zag ik er wel meer zwervers dan eerderen sowieso meer verloedering. Ons hotel lag gelukkig wel in een heel mooi en net gedeelte.
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!
Ja hoor, ik heb een bakje alioli en twee flessen gazpacho voor jullie klaarstaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een bakje alioli en twee flessen gazpacho voor jullie klaarstaan
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaan
Wij gaan wel even langs de typisch Spaanse snackbar De Jordaan voor friet met kroketten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zal kijken of ik nog wat turrón kan krijgen. En natuurlijk wat jamón, wat manchego...
Ik hoef geen paella. No, ik weet niet eens wat het is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs met de 35 euro extra voor de trein van Groningen naar Eindhoven lijkt mij dat een goede deal.
IK KOM ERAAN HOORquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!
Hopelijk heeft Rachel Hazes ook een tent bij Strani in de buurt? Anders kunnen we misschien toch beter naar Torremolinos!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij gaan wel even langs de typisch Spaanse snackbar De Jordaan voor friet met kroketten.
Ach hij doet zijn best. Normaliter had hij alleen olijfolie en rijstwafels aangeboden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaan
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zal kijken of ik nog wat turrón kan krijgen. En natuurlijk wat jamón, wat manchego...
Ik wil ook wel gewoon fruit. Het fruit daar smaakt altijd echt lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?
Die heb ik in de VIP-ruimtequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?
Ik zet de radio aan, en hoor Massiel met La, La, La,quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoef geen paella. No, ik weet niet eens wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het gaat daar aardig tekeer inderdaad. Geen lekker idee als je daar weg moet omdat je huis kans maakt af te brandenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:19 schreef H_T het volgende:
Het nieuws van vandaag heeft me geleerd dat Duncan Laurence zijn huis uit moest vanwege de branden in LA en dat Mia Nicolai vanwege diezelfde branden haar slaapbank in LA ter beschikking stelt
Nou ja de VIP-ruimte is gewoon een tafeltje in de hoek maar alleen de VIP's mogen aan dat tafeltje staanquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou nou, het is een flinke tent daar
Ja, maar dan voer je de druk wel op om zo’n duur arrangement te nemen. Als zo’n @Redefine daar in het VIP-hoekje staat te shinen, terwijl je zelf tussen het plebs moet plaatsnemen, voelt dat toch als een afgang.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de VIP-ruimte is gewoon een tafeltje in de hoek maar alleen de VIP's mogen aan dat tafeltje staan
Zeker als je beseft dat buiten de VIP verplicht bent te zitten, en de stoelen in een kring staan opgesteld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dan voer je de druk wel op om zo’n duur arrangement te nemen. Als zo’n @:redefine daar in het VIP-hoekje staat te shinen, terwijl je zelf tussen het plebs moet plaatsnemen, voelt dat toch als een afgang.
Niet hoeven staan lijkt me juist een bonusquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als je beseft dat buiten de VIP verplicht bent te zitten, en de stoelen in een kring staan opgesteld.
Bij het VIP deel kun je ook gewoon zitten hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet hoeven staan lijkt me juist een bonus
Je vindt nummer leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht dit nummer in mijn dromen had. Geen idee wat mijn onderbewust zijn wil zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Nu dit liedje weer zo hoor, snap ik waarom het niet doorging naar de finale.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht dit nummer in mijn dromen had. Geen idee wat mijn onderbewust zijn wil zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Wel een flinke verbetering met de nationale finalequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu dit liedje weer zo hoor, snap ik waarom het niet doorging naar de finale.
Haar zang is niet al te sterk.
Ik weet niet eens meer of ik die had gezien of niet?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel een flinke verbetering met de nationale finale
Ja! Toevallig moest mijn vader deze ochtend bij mij thuis zijn dus die kon de mensen opvangen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ik die had gezien of niet?
Is de nieuwe achterdeur al gearriveerd?
Je bent geen Hans Wiegel meer.quote:
Zonde, maar je hebt nog wel one day morequote:
Films en Series. Of wacht, dat is ene Mike.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent geen Hans Wiegel meer.
Waar ben je mod van geworden ?
Misschien frontpage?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waarom meer woorden vuil maken als het met minder kanquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Mijn vader reageert vooral met 'oke' 'ja' en 'prima'.
Volgens mij gaat het wel goed.
Ik ga MOL een beetje in toom houdenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kom daar echt nooitquote:
Nee ik ook niet maar ik dacht misschien FOK! crew maar niet blauw, wellicht frontpage.quote:
Nee ik denk dat blauw nog onderweg isquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ik dacht misschien FOK! crew maar niet blauw, wellicht frontpage.
Maar leuk! Ben je eerder mod geweest?
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat blauw nog onderweg is![]()
Nee
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga MOL een beetje in toom houdenis ook zo'n onrustig subforum
![]()
Samen met @:moira
Ojee nu moet me dus gaan gedragenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Door het slotje posten is juist een van de beste functiesquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenDat is even wennen.
Maar ik weet zeker dat je een prima mod gaat zijn
Nou ik ben destijds flink uitgefoeterd toen ik het deed als nieuwe modquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Door het slotje posten is juist een van de beste functies
Ik dacht dat Luxemburg de eerste was. Leuk, eindelijk weer een NF weekendquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef Momo het volgende:
Komende week, zaterdag is er al een liveshow in Litouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er een traditie van gemaakt om door slotjes heen te posten. @Nattekatquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenDat is even wennen.
Maar ik weet zeker dat je een prima mod gaat zijn
Ik maak er veelvuldig gebruik vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Door het slotje posten is juist een van de beste functies
Prutserquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb er een traditie van gemaakt om door slotjes heen te posten. @:nattekat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb jij nog nooit door een slotje heen gepost?quote:
Alleen maar expres. Of in dezelfde seconde, maar dat telt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit door een slotje heen gepost?
Ik lees hierin alleen maar smoesjes.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen maar expres. Of in dezelfde seconde, maar dat telt niet.
Geen smoesjes voor iets dat ik nooit per ongeluk doequote:Op donderdag 9 januari 2025 16:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lees hierin alleen maar smoesjes.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is standaard bij mijn collegaquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lees hierin alleen maar smoesjes.
Oef. Heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zèlfs Radio 4?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Alle radiostations draaien opeens veel Kensington
BNR en Radio 1 gaan ook nog wel. Maar voor de rest moeten we pleiten voor een Kensington vrije dag ipv Ed Sheeran vrije dag. Voor een dagje wel te verstaan.quote:
Zou je een hele dag alleen maar Ed Sheeran luisteren inwisselen voor een Kensingtonloze maand?quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
BNR en Radio 1 gaan ook nog wel. Maar voor de rest moeten we pleiten voor een Kensington vrije dag ipv Ed Sheeran vrije dag. Voor een dagje wel te verstaan.
Tja, dat snap ik wel, want er was nieuws over Kensington. Jammer voor de haters, maar Spotify lost het opquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Alle radiostations draaien opeens veel Kensington
Als het alleen zijn oudere nummers zijn dan misschien wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou je een hele dag alleen maar Ed Sheeran luisteren inwisselen voor een Kensingtonloze maand?
Nee alles op shufflequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als het alleen zijn oudere nummers zijn dan misschien wel.
Ah, een kenner!quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als het alleen zijn oudere nummers zijn dan misschien wel.
Over 3 maanden krijg je een reactie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:35 schreef Redefine het volgende:
Gisteravond maar eens het contactformulier van Qbuzz ingevuld. Gevraagd of de bus die ik moet hebben niet gewoon uit de roulatie is gehaald omdat ze te weinig materieel en personeel hebben. Die heeft namelijk de hele week niet gereden, terwijl die van een halfuur wel reed. En een andere lijn die ook op die halte stopt rijdt ook gewoon.
En daarnaast ook wel gevraagd wanneer de informatievoorziening wel beter gaat worden. En ook hoelang de verwachting is dat ze de boel op orde gaan brengen. Ben benieuwd waar ze mee komen.
Ben benieuwd of je een reactie gaat krijgen. Waarschijnlijk krijg je zo’n standaard antwoord dat ze hun uiterste best doen om een zo’n goed mogelijke dienstverlening te bieden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:35 schreef Redefine het volgende:
Gisteravond maar eens het contactformulier van Qbuzz ingevuld. Gevraagd of de bus die ik moet hebben niet gewoon uit de roulatie is gehaald omdat ze te weinig materieel en personeel hebben. Die heeft namelijk de hele week niet gereden, terwijl die van een halfuur wel reed. En een andere lijn die ook op die halte stopt rijdt ook gewoon.
En daarnaast ook wel gevraagd wanneer de informatievoorziening wel beter gaat worden. En ook hoelang de verwachting is dat ze de boel op orde gaan brengen. Ben benieuwd waar ze mee komen.
De verwachting is ergens eind februari, begin maart, geloof ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
MorguhWanneer wordt het nieuwe nummer van Nederland eigenlijk bekend?
En natuurlijk dat ze je bedanken voor het contact met hen opnemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je een reactie gaat krijgen. Waarschijnlijk krijg je zo’n standaard antwoord dat ze hun uiterste best doen om een zo’n goed mogelijke dienstverlening te bieden.
Dank je. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De verwachting is ergens eind februari, begin maart, geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over 3 maanden krijg je een reactie.
Wel al nu een bericht. Maar dat is een standaard bericht wat ze nu zullen sturen. Excuses voor het ongemak etc. En dat ze door de drukte nu geen persoonlijk antwoord kunnen geven.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je een reactie gaat krijgen. Waarschijnlijk krijg je zo’n standaard antwoord dat ze hun uiterste best doen om een zo’n goed mogelijke dienstverlening te bieden.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Wel al nu een bericht. Maar dat is een standaard bericht wat ze nu zullen sturen. Excuses voor het ongemak etc. En dat ze door de drukte nu geen persoonlijk antwoord kunnen geven.
Sterkte!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Redefine het volgende:
Maar op het bedrijf die in mijn meterkast moet zijn kan ik niet zitten wachten. Want zit nu in het ziekenhuis met mijn moeder. Hele lage bloedwaarden (ijzer etc.), die wordt daar zo voor behandeld.
Sterkte aan je moederquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Redefine het volgende:
Maar op het bedrijf die in mijn meterkast moet zijn kan ik niet zitten wachten. Want zit nu in het ziekenhuis met mijn moeder. Hele lage bloedwaarden (ijzer etc.), die wordt daar zo voor behandeld.
Nederland is goedkoper met paspoort aanvragen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
Toch een opluchting; ik kreeg maar geen update van de ambassade in Madrid over mijn paspoortaanvraag van afgelopen september en m'n huidige vervalt over 12 dagen. Maar heb contact opgenomen en m'n nieuwe blijkt daar allang te liggen. E-mail was of nooit ontvangen of in de spam terechtgekomen. Dat ze dan niet even proactief bellen na een paar weken snap ik niet helemaal.
Maar goed, nu moet ik eerst m'n oude per post opsturen en dan krijg ik de nieuwe als het goed is een paar dagen later thuisgestuurd. Voor 170 euro in totaal
Is even langs gaan niet goedkoper?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
Toch een opluchting; ik kreeg maar geen update van de ambassade in Madrid over mijn paspoortaanvraag van afgelopen september en m'n huidige vervalt over 12 dagen. Maar heb contact opgenomen en m'n nieuwe blijkt daar allang te liggen. E-mail was of nooit ontvangen of in de spam terechtgekomen. Dat ze dan niet even proactief bellen na een paar weken snap ik niet helemaal.
Maar goed, nu moet ik eerst m'n oude per post opsturen en dan krijg ik de nieuwe als het goed is een paar dagen later thuisgestuurd. Voor 170 euro in totaal
Sterkte!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Redefine het volgende:
Ja precies, we betalen hier ongeveer 2 keer zo veelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nederland is goedkoper met paspoort aanvragen.
Nee die 170 is de volledige aanvraag inclusief 10 euro voor het verzenden. Maar goed, je moet inderdaad ook persoonlijk de aanvraag doen dus de kosten om naar Madrid te gaan plus verblijf komen er nog bij. Nou vind ik dat laatste niet zo erg want ik vind Madrid erg leuk dus ik combineer het dan met leuke dingenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is even langs gaan niet goedkoper?
Goed excuus om Madrid onveilig te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, we betalen hier ongeveer 2 keer zo veel
[..]
Nee die 170 is de volledige aanvraag inclusief 10 euro voor het verzenden. Maar goed, je moet inderdaad ook persoonlijk de aanvraag doen dus de kosten om naar Madrid te gaan plus verblijf komen er nog bij. Nou vind ik dat laatste niet zo erg want ik vind Madrid erg leuk dus ik combineer het dan met leuke dingen
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed excuus om Madrid onveilig te maken
Oh, ik dacht 170 euro om het op te laten sturen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, we betalen hier ongeveer 2 keer zo veel
[..]
Nee die 170 is de volledige aanvraag inclusief 10 euro voor het verzenden. Maar goed, je moet inderdaad ook persoonlijk de aanvraag doen dus de kosten om naar Madrid te gaan plus verblijf komen er nog bij. Nou vind ik dat laatste niet zo erg want ik vind Madrid erg leuk dus ik combineer het dan met leuke dingen
Jaaaaa mijn nieuwe steun en toeverlaaaaaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
En schandalig dat je nog nooit eerder crew bent geweestquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat blauw nog onderweg is![]()
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Oh, gezellig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat iedereen hier al dronken in het café zit?
Wij dronken niet dat we denken zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Ja, maar we zeggen nog steeds niet welke dat nieuwe café is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Waarom nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar we zeggen nog steeds niet welke dat nieuwe café is.
Alleen toeristen drinken sangriaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij willen ook weleens iets anders dan sangria
Nee, blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij en ik zijn weer eens niet uitgenodigd.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:03 schreef Moira het volgende:
[..]
En schandalig dat je nog nooit eerder crew bent geweestBlij dat ik je binnen heb kunnen harken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ligt een beetje aan waar de meeste animo is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Voor de mensen die naar nationale selecties kijken, kijken jullie morgen eerste semi in Litouwen of WIDM? Beide vrijwel dezelfde tijd. (20:00-21:40 Litouwen, WIDM 20:30-21:45)
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
Ja ze proberen me zo te pesten dat ik vrijwillig m'n Nederlanderschap opgeefquote:
Sowieso dat van ons, dat andere feestje is allang klaar joh, die liggen al op bed. Bij ons begint het nu pasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet op welk feest ik ben beland maar alsnog; Allora!
[ afbeelding ]
Zie die Luctor eens gaan. Laten we maar meedoen. Anders is het zo ongezelligquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso dat van ons, dat andere feestje is allang klaar joh, die liggen al op bed. Bij ons begint het nu pas
Luctor heeft inmiddels wat pilletjes gescoord dus ga je gang!
Ja hij test ze eerst altijd ff zelf hè, een keer of driequote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie die Luctor eens gaan. Laten we maar meedoen. Anders is het zo ongezellig
[ afbeelding ]
Ik heb een beetje hetzelfde voor nu, volgende week zaterdag ook Moldavië audities en eerste showcase België.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar de meeste animo is.
Ja, gezellig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso dat van ons, dat andere feestje is allang klaar joh, die liggen al op bed. Bij ons begint het nu pas
Luctor heeft inmiddels wat pilletjes gescoord dus ga je gang!
Haha Luctor en ik weten precies hoe we alles moeten combineren om de volgende dag geen kater te hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 03:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het was een goede avond en ik ben weer thuis. Leuk dat Strani en Luctor ook een feestje gehad hebben. Ik ben benieuwd naar hun katers
Netjes hoor. Ik heb zelf wel een beetje hoofdpijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha Luctor en ik weten precies hoe we alles moeten combineren om de volgende dag geen kater te hebben
Luctor staat nog wel een beetje strak zie ik.
en dat terwijl ik nuchter ben gebleven <_<quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik heb zelf wel een beetje hoofdpijn.
Dat krijg je dus van dat nuchter blijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nuchter ben gebleven <_<
Deze man is de echte proquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel te mooi weer voor een kater.
Vluchten kan niet meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je al gekeken voor vluchten naar Alicante?
Die van mij staat geboekt voor 14-2.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je al gekeken voor vluchten naar Alicante?
Serieus naar Alicante?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van mij staat geboekt voor 14-2.
Oh wat leuk! Ik kan Calpe zien vanuit m'n woonkamerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. M'n schoonouders overwinteren in Calpe. Dus daar gaan we op bezoek. 😋
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ik kan Calpe zien vanuit m'n woonkamer
Lijkt me een prima planquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]misschien kunnen we dan wel tzt ergens proosten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |