Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Baarmoeder eruit in november al. En moest verplicht thuis blijven dus heb vooral heel veel niets gedaan dus conditie naar de kloten.
WORD IK NU OOK NOG BUITENGESLOTEN?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ga jij toch niet mee, terwijl wij allemaal in Spanje aan de tapas gaan
Wij zijn een paar keer op Tenerife geweest. Prachtige natuur daarquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Canarische Eilanden zijn wel de moeite. En ook een garantie voor goed weer.
HEY JIJ BEGONquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
TOCH WEL GENOEG VOOR RYANAIR!?
Het kan ook nooit eens gewoon leuk en makkelijk
FOK! Knokploeg nodig?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef NailQueen het volgende:
De achterdeur komt later. De wooncooperatie heeft het weer eens niet op orde en ik mag me daarop gaan aanpassen
Die sleept zich nog steeds voort.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de banenzoektocht?
Volgende week komen ze bij mij het laatste stukje aanleggen. Het ligt al maanden in de straat maar dan ook in de meterkast.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanaf vandaag glasvezel! Alleen wil ik niet van de kabel af, ondanks duur want Ziggo.
Lekker danquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef NailQueen het volgende:
De achterdeur komt later. De wooncooperatie heeft het weer eens niet op orde en ik mag me daarop gaan aanpassen
Dat doe je zelfquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
WORD IK NU OOK NOG BUITENGESLOTEN?
Wat ben je aan het maken ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben aan het koken gegaan met een nieuw recept. Dat vind ik altijd leuk om te doen dus dat is een kleine troost. Het maakt me niet uit hoe laat ik dan ga eten.
Chicken Cacciatore. Geen idee wat dat in het nederlands isquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken ?
Nieuwe gerechten zijn leuk maar het moet voor mij niet te ingewikkeld worden.
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE JIJ BETAALT GEWOON ZELF EEN GOEDKOOP TICKET BIJ RYANAIR
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!
Zelfs met de 35 euro extra voor de trein van Groningen naar Eindhoven lijkt mij dat een goede deal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!
Dat wordt overal in Europa wel een steeds groter probleem helaas. Al viel het me, als het om Spanje gaat, in Madrid enorm mee. Barcelona is uiteraard wel een plek die traditioneel gespuis aantrekt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn een paar keer op Tenerife geweest. Prachtige natuur daaren inderdaad altijd mooi weer, we hebben er een keer een dag gehad dat het ietsjes fris voelde.
De laatste keer zag ik er wel meer zwervers dan eerderen sowieso meer verloedering. Ons hotel lag gelukkig wel in een heel mooi en net gedeelte.
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!
Ja hoor, ik heb een bakje alioli en twee flessen gazpacho voor jullie klaarstaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een bakje alioli en twee flessen gazpacho voor jullie klaarstaan
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaan
Wij gaan wel even langs de typisch Spaanse snackbar De Jordaan voor friet met kroketten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zal kijken of ik nog wat turrón kan krijgen. En natuurlijk wat jamón, wat manchego...
Ik hoef geen paella. No, ik weet niet eens wat het is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |