Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudigquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik oprecht leuk vinden hoor, als iemand eens naar Spanje kwam en dan niet zoals @:arizona altijd naar de eilanden om mij maar niet te hoeven zien
BETAAL JIJ DE DURE VLIEGTICKET?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR SPANJE HIER IS HET GEWOON PRETTIG 15 GRADEN EN ZONNIG
Jij denkt dat hem het geld op zijn rug groeitquote:
Echt hè, die jongere millennialsquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat hem het geld op zijn rug groeit
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE JIJ BETAALT GEWOON ZELF EEN GOEDKOOP TICKET BIJ RYANAIR
TOCH WEL GENOEG VOOR RYANAIR!?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?
Dan ga jij toch niet mee, terwijl wij allemaal in Spanje aan de tapas gaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?
Kijk dat jij niet de moeite neemt om naar Mallorca te suppen als ik daar ben (nog wel aan de westkust ook), dat kun je mij niet aanrekenen he! Ik kom helemaal naar jouw land maar jij doet dan weer geen enkele moeite om die laatste stap te zetten!quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik oprecht leuk vinden hoor, als iemand eens naar Spanje kwam en dan niet zoals @:arizona altijd naar de eilanden om mij maar niet te hoeven zien
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudig
Dat komt vanzelf wel weer, je hebt natuurlijk best een lang herstel van je operatiequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik werd er blij van en treurig van. Blij omdat ik gegaan was, maar treurig omdat ik veel eerder dan gehoopt compleet kapot was.
Ik heb het enkel gezien met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudig
Waarom wil je zo graag bij de kabel blijven?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanaf vandaag glasvezel! Alleen wil ik niet van de kabel af, ondanks duur want Ziggo.
Dat zijn ze hier ook aan het aanleggen. Ik blijf ook bij Ziggo. Scheelt i.c.m. HollandseNieuwe, plus Ziggo Sport, Ziggo Go en SkyShowtime.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanaf vandaag glasvezel! Alleen wil ik niet van de kabel af, ondanks duur want Ziggo.
Dat lijkt mij ook de mooiste regio ja. Ook nog diverse andere steden die daar de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.
Kabel geeft me zeer stabiel internet met een heel behoorlijke snelheid, ideaal voor online gamen. Daarnaast is eind vorig jaar aangekondigd dat de flat waar ik in woon tegen de vlakte gaat over zo'n 3 jaar, dus ik ben eigenlijk van plan om naar iets nieuws te gaan zoeken zodra ik weer een baan heb. Ga ik op een nieuw adres wellicht over op glasvezel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bij de kabel blijven?
Hoe gaat het met de banenzoektocht?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kabel geeft me zeer stabiel internet met een heel behoorlijke snelheid, ideaal voor online gamen. Daarnaast is eind vorig jaar aangekondigd dat de flat waar ik in woon tegen de vlakte gaat over zo'n 3 jaar, dus ik ben eigenlijk van plan om naar iets nieuws te gaan zoeken zodra ik weer een baan heb. Ga ik op een nieuw adres wellicht over op glasvezel.
Oh, dat deed onze oude ook alquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het vooral vervelend dat de nieuwe deur in het slot kon vallen en dat de oude deur dat niet kon
Baarmoeder eruit in november al. En moest verplicht thuis blijven dus heb vooral heel veel niets gedaan dus conditie naar de kloten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Troel Wat voor operatie heb je gehad?
De Canarische Eilanden zijn wel de moeite. En ook een garantie voor goed weer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sevilla is wel echt een heel leuke stad, waar veel te doen is. Granada ook wel, al is dat meer het Alhambra en de bergen er omheen. Ronda met die hoge brug is ook niet te missen in die omgeving.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |