BETAAL JIJ DE DURE VLIEGTICKET?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR SPANJE HIER IS HET GEWOON PRETTIG 15 GRADEN EN ZONNIG
Jij denkt dat hem het geld op zijn rug groeitquote:
Echt hè, die jongere millennialsquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat hem het geld op zijn rug groeit
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE JIJ BETAALT GEWOON ZELF EEN GOEDKOOP TICKET BIJ RYANAIR
TOCH WEL GENOEG VOOR RYANAIR!?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?
Dan ga jij toch niet mee, terwijl wij allemaal in Spanje aan de tapas gaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT HET GELD OP MIJN RUG GROEIT?!?
Kijk dat jij niet de moeite neemt om naar Mallorca te suppen als ik daar ben (nog wel aan de westkust ook), dat kun je mij niet aanrekenen he! Ik kom helemaal naar jouw land maar jij doet dan weer geen enkele moeite om die laatste stap te zetten!quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik oprecht leuk vinden hoor, als iemand eens naar Spanje kwam en dan niet zoals @:arizona altijd naar de eilanden om mij maar niet te hoeven zien
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudig
Dat komt vanzelf wel weer, je hebt natuurlijk best een lang herstel van je operatiequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik werd er blij van en treurig van. Blij omdat ik gegaan was, maar treurig omdat ik veel eerder dan gehoopt compleet kapot was.
Ik heb het enkel gezien met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Spaanse vasteland is veel interessanter dan de eilanden, dus die keuze is voor mij eenvoudig
Waarom wil je zo graag bij de kabel blijven?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanaf vandaag glasvezel! Alleen wil ik niet van de kabel af, ondanks duur want Ziggo.
Dat zijn ze hier ook aan het aanleggen. Ik blijf ook bij Ziggo. Scheelt i.c.m. HollandseNieuwe, plus Ziggo Sport, Ziggo Go en SkyShowtime.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanaf vandaag glasvezel! Alleen wil ik niet van de kabel af, ondanks duur want Ziggo.
Dat lijkt mij ook de mooiste regio ja. Ook nog diverse andere steden die daar de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.
Kabel geeft me zeer stabiel internet met een heel behoorlijke snelheid, ideaal voor online gamen. Daarnaast is eind vorig jaar aangekondigd dat de flat waar ik in woon tegen de vlakte gaat over zo'n 3 jaar, dus ik ben eigenlijk van plan om naar iets nieuws te gaan zoeken zodra ik weer een baan heb. Ga ik op een nieuw adres wellicht over op glasvezel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bij de kabel blijven?
Hoe gaat het met de banenzoektocht?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kabel geeft me zeer stabiel internet met een heel behoorlijke snelheid, ideaal voor online gamen. Daarnaast is eind vorig jaar aangekondigd dat de flat waar ik in woon tegen de vlakte gaat over zo'n 3 jaar, dus ik ben eigenlijk van plan om naar iets nieuws te gaan zoeken zodra ik weer een baan heb. Ga ik op een nieuw adres wellicht over op glasvezel.
Oh, dat deed onze oude ook alquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het vooral vervelend dat de nieuwe deur in het slot kon vallen en dat de oude deur dat niet kon
Baarmoeder eruit in november al. En moest verplicht thuis blijven dus heb vooral heel veel niets gedaan dus conditie naar de kloten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Troel Wat voor operatie heb je gehad?
De Canarische Eilanden zijn wel de moeite. En ook een garantie voor goed weer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sevilla is wel echt een heel leuke stad, waar veel te doen is. Granada ook wel, al is dat meer het Alhambra en de bergen er omheen. Ronda met die hoge brug is ook niet te missen in die omgeving.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou wel graag eens naar omgeving Malaga / Sevilla / Granada willen, dat staat nog wel op ons lijstje om daar een keer een Fly-Drive te doen.
Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Baarmoeder eruit in november al. En moest verplicht thuis blijven dus heb vooral heel veel niets gedaan dus conditie naar de kloten.
WORD IK NU OOK NOG BUITENGESLOTEN?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ga jij toch niet mee, terwijl wij allemaal in Spanje aan de tapas gaan
Wij zijn een paar keer op Tenerife geweest. Prachtige natuur daarquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Canarische Eilanden zijn wel de moeite. En ook een garantie voor goed weer.
HEY JIJ BEGONquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
TOCH WEL GENOEG VOOR RYANAIR!?
Het kan ook nooit eens gewoon leuk en makkelijk
FOK! Knokploeg nodig?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef NailQueen het volgende:
De achterdeur komt later. De wooncooperatie heeft het weer eens niet op orde en ik mag me daarop gaan aanpassen
Die sleept zich nog steeds voort.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de banenzoektocht?
Volgende week komen ze bij mij het laatste stukje aanleggen. Het ligt al maanden in de straat maar dan ook in de meterkast.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
Lekker danquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef NailQueen het volgende:
De achterdeur komt later. De wooncooperatie heeft het weer eens niet op orde en ik mag me daarop gaan aanpassen
Dat doe je zelfquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
WORD IK NU OOK NOG BUITENGESLOTEN?
Wat ben je aan het maken ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben aan het koken gegaan met een nieuw recept. Dat vind ik altijd leuk om te doen dus dat is een kleine troost. Het maakt me niet uit hoe laat ik dan ga eten.
Chicken Cacciatore. Geen idee wat dat in het nederlands isquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken ?
Nieuwe gerechten zijn leuk maar het moet voor mij niet te ingewikkeld worden.
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE JIJ BETAALT GEWOON ZELF EEN GOEDKOOP TICKET BIJ RYANAIR
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!
Zelfs met de 35 euro extra voor de trein van Groningen naar Eindhoven lijkt mij dat een goede deal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Eindhoven naar Valencia op 16-01 of 19-01 kost slechts 25 euro. En dan zit je binnen 2 weken bij Strani!
Dat wordt overal in Europa wel een steeds groter probleem helaas. Al viel het me, als het om Spanje gaat, in Madrid enorm mee. Barcelona is uiteraard wel een plek die traditioneel gespuis aantrekt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn een paar keer op Tenerife geweest. Prachtige natuur daaren inderdaad altijd mooi weer, we hebben er een keer een dag gehad dat het ietsjes fris voelde.
De laatste keer zag ik er wel meer zwervers dan eerderen sowieso meer verloedering. Ons hotel lag gelukkig wel in een heel mooi en net gedeelte.
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!
Ja hoor, ik heb een bakje alioli en twee flessen gazpacho voor jullie klaarstaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een bakje alioli en twee flessen gazpacho voor jullie klaarstaan
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaan
Wij gaan wel even langs de typisch Spaanse snackbar De Jordaan voor friet met kroketten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zal kijken of ik nog wat turrón kan krijgen. En natuurlijk wat jamón, wat manchego...
Ik hoef geen paella. No, ik weet niet eens wat het is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, dan komen we namens de SC met twintig man. Zorg jij voor wat te eten en drinken?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs met de 35 euro extra voor de trein van Groningen naar Eindhoven lijkt mij dat een goede deal.
IK KOM ERAAN HOORquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!
Hopelijk heeft Rachel Hazes ook een tent bij Strani in de buurt? Anders kunnen we misschien toch beter naar Torremolinos!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij gaan wel even langs de typisch Spaanse snackbar De Jordaan voor friet met kroketten.
Ach hij doet zijn best. Normaliter had hij alleen olijfolie en rijstwafels aangeboden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaan
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zal kijken of ik nog wat turrón kan krijgen. En natuurlijk wat jamón, wat manchego...
Ik wil ook wel gewoon fruit. Het fruit daar smaakt altijd echt lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?
Die heb ik in de VIP-ruimtequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?
Ik zet de radio aan, en hoor Massiel met La, La, La,quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoef geen paella. No, ik weet niet eens wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het gaat daar aardig tekeer inderdaad. Geen lekker idee als je daar weg moet omdat je huis kans maakt af te brandenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:19 schreef H_T het volgende:
Het nieuws van vandaag heeft me geleerd dat Duncan Laurence zijn huis uit moest vanwege de branden in LA en dat Mia Nicolai vanwege diezelfde branden haar slaapbank in LA ter beschikking stelt
Nou ja de VIP-ruimte is gewoon een tafeltje in de hoek maar alleen de VIP's mogen aan dat tafeltje staanquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou nou, het is een flinke tent daar
Ja, maar dan voer je de druk wel op om zo’n duur arrangement te nemen. Als zo’n @Redefine daar in het VIP-hoekje staat te shinen, terwijl je zelf tussen het plebs moet plaatsnemen, voelt dat toch als een afgang.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de VIP-ruimte is gewoon een tafeltje in de hoek maar alleen de VIP's mogen aan dat tafeltje staan
Zeker als je beseft dat buiten de VIP verplicht bent te zitten, en de stoelen in een kring staan opgesteld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dan voer je de druk wel op om zo’n duur arrangement te nemen. Als zo’n @:redefine daar in het VIP-hoekje staat te shinen, terwijl je zelf tussen het plebs moet plaatsnemen, voelt dat toch als een afgang.
Niet hoeven staan lijkt me juist een bonusquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als je beseft dat buiten de VIP verplicht bent te zitten, en de stoelen in een kring staan opgesteld.
Bij het VIP deel kun je ook gewoon zitten hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet hoeven staan lijkt me juist een bonus
Je vindt nummer leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht dit nummer in mijn dromen had. Geen idee wat mijn onderbewust zijn wil zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Nu dit liedje weer zo hoor, snap ik waarom het niet doorging naar de finale.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht dit nummer in mijn dromen had. Geen idee wat mijn onderbewust zijn wil zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Wel een flinke verbetering met de nationale finalequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu dit liedje weer zo hoor, snap ik waarom het niet doorging naar de finale.
Haar zang is niet al te sterk.
Ik weet niet eens meer of ik die had gezien of niet?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel een flinke verbetering met de nationale finale
Ja! Toevallig moest mijn vader deze ochtend bij mij thuis zijn dus die kon de mensen opvangen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ik die had gezien of niet?
Is de nieuwe achterdeur al gearriveerd?
Je bent geen Hans Wiegel meer.quote:
Zonde, maar je hebt nog wel one day morequote:
Films en Series. Of wacht, dat is ene Mike.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent geen Hans Wiegel meer.
Waar ben je mod van geworden ?
Misschien frontpage?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waarom meer woorden vuil maken als het met minder kanquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Mijn vader reageert vooral met 'oke' 'ja' en 'prima'.
Volgens mij gaat het wel goed.
Ik ga MOL een beetje in toom houdenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kom daar echt nooitquote:
Nee ik ook niet maar ik dacht misschien FOK! crew maar niet blauw, wellicht frontpage.quote:
Nee ik denk dat blauw nog onderweg isquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ik dacht misschien FOK! crew maar niet blauw, wellicht frontpage.
Maar leuk! Ben je eerder mod geweest?
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat blauw nog onderweg is![]()
Nee
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga MOL een beetje in toom houdenis ook zo'n onrustig subforum
![]()
Samen met @:moira
Ojee nu moet me dus gaan gedragenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga MOL een beetje in toom houdenis ook zo'n onrustig subforum
![]()
Samen met @:moira
Door het slotje posten is juist een van de beste functiesquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenDat is even wennen.
Maar ik weet zeker dat je een prima mod gaat zijn
Nou ik ben destijds flink uitgefoeterd toen ik het deed als nieuwe modquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Door het slotje posten is juist een van de beste functies
Ik dacht dat Luxemburg de eerste was. Leuk, eindelijk weer een NF weekendquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef Momo het volgende:
Komende week, zaterdag is er al een liveshow in Litouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er een traditie van gemaakt om door slotjes heen te posten. @Nattekatquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenDat is even wennen.
Maar ik weet zeker dat je een prima mod gaat zijn
Ik maak er veelvuldig gebruik vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Door het slotje posten is juist een van de beste functies
Prutserquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb er een traditie van gemaakt om door slotjes heen te posten. @:nattekat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |