Ik heb nog niet echt wat meegemaakt vandaag. Ik heb wel sinaasappels geperst, maar vond het ook weer zo wat om dat vol trots te komen meldenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Zo dan. Wat een rustige ochtend in de SC.
Ik moest op mijn vrije dag alsnog om 07.00 uur opstaan omdat ze hier om 08.00 uur de voordeur ging vervangen. Helaas was dat een misverstand waardoor ze hier pas om 11.00 uur warenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt wat meegemaakt vandaag. Ik heb wel sinaasappels geperst, maar vond het ook weer zo wat om dat vol trots te komen melden
Waarom is dat eigenlijk nodig? Is er laatst letterlijk iemand met de deur in huis gevallen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moest op mijn vrije dag alsnog om 07.00 uur opstaan omdat ze hier om 08.00 uur de voordeur ging vervangen. Helaas was dat een misverstand waardoor ze hier pas om 11.00 uur waren
Ze zijn nu gelukkig bezig maar 2/3 uur wachten is niet leuk.
De woningcooperatie is bezig met verduurzaamheidplannen. Nieuwe voordeur en achterdeur hoort daar ook bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk nodig? Is er laatst letterlijk iemand met de deur in huis gevallen?
Dat is in deze tijd wel een open deur inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De woningcooperatie is bezig met verduurzaamheidplannen. Nieuwe voordeur en achterdeur hoort daar ook bij.
JA DOE ER DAN WAT AANquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
Zo dan. Wat een rustige ochtend in de SC.
Heb ik nog nooit gedaan dus best respect.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt wat meegemaakt vandaag. Ik heb wel sinaasappels geperst, maar vond het ook weer zo wat om dat vol trots te komen melden
Hier heb je een spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat heb ik jaaaaaren geleden gehad. Groot project, maar ik was de enige die meedeed. Heb er nog een aantal ajar kunnen wonen zonder dat ze de huurprijs omhoog deden, wat er wel bijhoordequote:Op woensdag 8 januari 2025 12:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De woningcooperatie is bezig met verduurzaamheidplannen. Nieuwe voordeur en achterdeur hoort daar ook bij.
KOM DAN NAAR SPANJE HIER IS HET GEWOON PRETTIG 15 GRADEN EN ZONNIGquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
BEN JE GEK GEWORDEN. HET IS HIER 5 GRADEN BUITEN
Het klinkt wat treurig maar ik begrijp dat jij er wel blij van werd?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:28 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gewandeld in de sportschool terwijl ik op een scherm allemaal bergen zag
Dat soort drugs kunnen ook best fijn zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klinkt wat treurig maar ik begrijp dat jij er wel blij van werd?
Ik werd er blij van en treurig van. Blij omdat ik gegaan was, maar treurig omdat ik veel eerder dan gehoopt compleet kapot was.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klinkt wat treurig maar ik begrijp dat jij er wel blij van werd?
Hier ook een paar weken geleden! Het komt nu wel heel dichtbij!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moest op mijn vrije dag alsnog om 07.00 uur opstaan omdat ze hier om 08.00 uur de voordeur ging vervangen.
Ik vond het vooral vervelend dat de nieuwe deur in het slot kon vallen en dat de oude deur dat niet konquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Hier ook een paar weken geleden! Het komt nu wel heel dichtbij!
Onze voordeur was op zich nog prima, die van sommige buren was er slechter aan toe.
Ik merk wel dat deze beter in het kozijn valt, en minder tocht, dus zal inderdaad met duurzaamheid te maken hebben.
Ik mag niet met grote mannen wandelen van mijn moeder.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:26 schreef Strani het volgende:
Serieus, want het is best lekker weer en misschien leuk om een stukje te wandelen?
We zijn inmiddels allemaal onderwegquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
KOM DAN NAAR SPANJE HIER IS HET GEWOON PRETTIG 15 GRADEN EN ZONNIG
Ik kan doen alsof ik iets kleiner ben, eventueelquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik mag niet met grote mannen wandelen van mijn moeder.
Nou dat zou ik oprecht leuk vinden hoor, als iemand eens naar Spanje kwam en dan niet zoals @Arizona altijd naar de eilanden om mij maar niet te hoeven zienquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn inmiddels allemaal onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |