quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs met de 35 euro extra voor de trein van Groningen naar Eindhoven lijkt mij dat een goede deal.
IK KOM ERAAN HOORquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En toevallig heeft mijn logeerkamer voor die data nog geen boekingen!
Hopelijk heeft Rachel Hazes ook een tent bij Strani in de buurt? Anders kunnen we misschien toch beter naar Torremolinos!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij gaan wel even langs de typisch Spaanse snackbar De Jordaan voor friet met kroketten.
Ach hij doet zijn best. Normaliter had hij alleen olijfolie en rijstwafels aangeboden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom we liever naar de eilanden gaan
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zal kijken of ik nog wat turrón kan krijgen. En natuurlijk wat jamón, wat manchego...
Ik wil ook wel gewoon fruit. Het fruit daar smaakt altijd echt lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?
Die heb ik in de VIP-ruimtequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albondigas, patatas bravas, champiñones con ajillo?
Ik zet de radio aan, en hoor Massiel met La, La, La,quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoef geen paella. No, ik weet niet eens wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het gaat daar aardig tekeer inderdaad. Geen lekker idee als je daar weg moet omdat je huis kans maakt af te brandenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:19 schreef H_T het volgende:
Het nieuws van vandaag heeft me geleerd dat Duncan Laurence zijn huis uit moest vanwege de branden in LA en dat Mia Nicolai vanwege diezelfde branden haar slaapbank in LA ter beschikking stelt
Nou ja de VIP-ruimte is gewoon een tafeltje in de hoek maar alleen de VIP's mogen aan dat tafeltje staanquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou nou, het is een flinke tent daar
Ja, maar dan voer je de druk wel op om zo’n duur arrangement te nemen. Als zo’n @Redefine daar in het VIP-hoekje staat te shinen, terwijl je zelf tussen het plebs moet plaatsnemen, voelt dat toch als een afgang.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de VIP-ruimte is gewoon een tafeltje in de hoek maar alleen de VIP's mogen aan dat tafeltje staan
Zeker als je beseft dat buiten de VIP verplicht bent te zitten, en de stoelen in een kring staan opgesteld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dan voer je de druk wel op om zo’n duur arrangement te nemen. Als zo’n @:redefine daar in het VIP-hoekje staat te shinen, terwijl je zelf tussen het plebs moet plaatsnemen, voelt dat toch als een afgang.
Niet hoeven staan lijkt me juist een bonusquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als je beseft dat buiten de VIP verplicht bent te zitten, en de stoelen in een kring staan opgesteld.
Bij het VIP deel kun je ook gewoon zitten hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet hoeven staan lijkt me juist een bonus
Je vindt nummer leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht dit nummer in mijn dromen had. Geen idee wat mijn onderbewust zijn wil zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Nu dit liedje weer zo hoor, snap ik waarom het niet doorging naar de finale.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht dit nummer in mijn dromen had. Geen idee wat mijn onderbewust zijn wil zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Wel een flinke verbetering met de nationale finalequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu dit liedje weer zo hoor, snap ik waarom het niet doorging naar de finale.
Haar zang is niet al te sterk.
Ik weet niet eens meer of ik die had gezien of niet?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel een flinke verbetering met de nationale finale
Ja! Toevallig moest mijn vader deze ochtend bij mij thuis zijn dus die kon de mensen opvangen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ik die had gezien of niet?
Is de nieuwe achterdeur al gearriveerd?
Je bent geen Hans Wiegel meer.quote:
Zonde, maar je hebt nog wel one day morequote:
Films en Series. Of wacht, dat is ene Mike.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent geen Hans Wiegel meer.
Waar ben je mod van geworden ?
Misschien frontpage?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waarom meer woorden vuil maken als het met minder kanquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Mijn vader reageert vooral met 'oke' 'ja' en 'prima'.
Volgens mij gaat het wel goed.
Ik ga MOL een beetje in toom houdenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kom daar echt nooitquote:
Nee ik ook niet maar ik dacht misschien FOK! crew maar niet blauw, wellicht frontpage.quote:
Nee ik denk dat blauw nog onderweg isquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ik dacht misschien FOK! crew maar niet blauw, wellicht frontpage.
Maar leuk! Ben je eerder mod geweest?
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat blauw nog onderweg is![]()
Nee
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga MOL een beetje in toom houdenis ook zo'n onrustig subforum
![]()
Samen met @:moira
Ojee nu moet me dus gaan gedragenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga MOL een beetje in toom houdenis ook zo'n onrustig subforum
![]()
Samen met @:moira
Door het slotje posten is juist een van de beste functiesquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenDat is even wennen.
Maar ik weet zeker dat je een prima mod gaat zijn
Nou ik ben destijds flink uitgefoeterd toen ik het deed als nieuwe modquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Door het slotje posten is juist een van de beste functies
Ik dacht dat Luxemburg de eerste was. Leuk, eindelijk weer een NF weekendquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef Momo het volgende:
Komende week, zaterdag is er al een liveshow in Litouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er een traditie van gemaakt om door slotjes heen te posten. @Nattekatquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja je moet vooral niet door het slotje postenDat is even wennen.
Maar ik weet zeker dat je een prima mod gaat zijn
Ik maak er veelvuldig gebruik vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Door het slotje posten is juist een van de beste functies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |