Jij hebt duidelijk nog geen kennis gemaakt met de lange arm van @Moiraquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit topic hoef je daar niet over te liegen hoor
Ze lieten niet zien dat de hele familie van de bruid daarna op me in begon te slaan. Natuurlijk moest ik eerst heel hard lachen, want het was ook gewoon een grappig gezicht. Maar ja die vrouw huilen, gillen, alles. Ik zeg doe ff chill joh het is maar een lap stof. Maar niet voor rede vatbaar, zat totaal in haar eigen emotiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooral dat moment dat je met je brommer aan die bruidsjurk bleef hangen
quote:
Ach @Moira is altijd de helft van de afleveringen uit eten, dus iedereen is het wel gewenddquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
WIDM mod worden en dan lekker alleen maar kijken naar NFs tijdens de uitzendingen
Niet de Litouwse WIDM?quote:
Dit was prima inderdaad. Zelfs met een groep kandidaten die lang niet allemaal even boeiend in beeld te brengen zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
En dat na een wisselvallige eerste aflevering. Blijf nog wel kijken.
Tas, kuris niekada negauna raudono ekrano.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
"kas yra kurmis" klinkt toch niet zo...
Geras ta¨kasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tas, kuris niekada negauna raudono ekrano.
Rikas yra kurmis.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja. Al zou 'Zijn we er toch weer ingetuind' ook wel passen bij WIDM.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh we waren hier vooraf zo bang voor!
Da's waar maar ja dat is dan weer niet van de legendarische Evert.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zou 'Zijn we er toch weer ingetuind' ook wel passen bij WIDM.
Ik zag daar deze week nog een samenvatting met Belgisch commentaar van langskomen. Die vonden de Duitse penalty iets minder onterecht dan Evert, maar de Nederlandse pingel ronduit lachwekkend.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh we waren hier vooraf zo bang voor!
Ga je mij nu vertellen dat je geen buikspreekpop bentquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gebruik je mij hier nou als buikspreekpop?
Daar staat die B niet voor inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je mij nu vertellen dat je geen buikspreekpop bent
Hahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag daar deze week nog een samenvatting met Belgisch commentaar van langskomen. Die vonden de Duitse penalty iets minder onterecht dan Evert, maar de Nederlandse pingel ronduit lachwekkend.
Dan mis je toch het Hjaaaa, hjaaaaa-commentaar van Evert om de zware overtreding van Kohler even in perspectief te plaatsen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar staat die B niet voor inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |