Ik zie het...maar daar kun je toch door niet plassen danquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n Smurfenbroek met een staartgat erin zeg maar
Dank je! Ik was op zoek naar een voorbeeld maar had niets beters gevonden dan ditquote:
En Pau... Altijd naar Pau.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Tour komt ook iets te vaak op dezelfde plekken. Ze gaan ook weer naar La Planche des Belles Filles.
quote:
Buttscratcher!quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je! Ik was op zoek naar een voorbeeld maar had niets beters gevonden dan dit
Er is ook een aflevering waarin Peter een onesie met butt flap draagt. Hij noemt het geloof ik wel anders
Nou ja, als het echt puur om m'n eigen smaak gaat: Iets waarbij de vormen wel een beetje geaccentueerd worden, of in elk geval niet grotendeels worden verstopt achter hangend stof.quote:
Ik dat een leuke pakje en lijkt mij ook comfortabelquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind je een jumpsuit wel kunnen?
Ik had namelijk bijna zoiets besteld:
[ afbeelding ]
maar nog niet gedaan.
Bijna net zo erg als die auto's voor de deur!quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lag net lekker in bed, maar toen moest ik naar de wc en nu kom ik niet meer in diezelfde positie dat ik lekker lig.![]()
classic.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Buttscratcher!
Buttscratcher?
Buttscratcher!
Oh nee dat is weer iets anders
Ja, alles zit tegen vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die auto's voor de deur!
Altijd uitgaan van het positievequote:Op woensdag 29 juli 2020 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alles zit tegen vandaag.
Ik vind hakken wel heel leuk! Maar ik draag ze ook weer niet héél vaak. Meestal draag ik laarsjes die wel een klein hakje hebben, maar het mag geen naam hebben.quote:
quote:
Geen flauw idee meer.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb 8 van de 12 boeken op mijn boekenlijst voor Nederlands ook echt gelezen. Hoeveel jullie?
Ik heb ook wel eens zo'n onesie gehad om in te slapen. Superleuk ding en lekker warm, maar wat snijdt dat in je kruis joh. Deed echt zeer bij het wakker wordenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zou denk ik hele stressvolle situaties opleveren bij mij
quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer.
Ik weet nog wel dat ik voor de andere taalvakken echt alles deed om niet echt alles te hoeven lezen en kijken en ik allemaal methodes had om daarmee te cheaten.
Misschien dat ik daarom nu nauwelijks Frans en Duits kan
Uiteindelijk hadden ze bij mij 'leeslessen' ingevoerd. Als je dan een uur deed alsof je wat zat te lezen, werd meteen 10% van het target afgetekendquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer.
Ik weet nog wel dat ik voor de andere taalvakken echt alles deed om niet echt alles te hoeven lezen en kijken en ik allemaal methodes had om daarmee te cheaten.
Misschien dat ik daarom nu nauwelijks Frans en Duits kan
ah een enkellaarsjes typje dus?quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind hakken wel heel leuk! Maar ik draag ze ook weer niet héél vaak. Meestal draag ik laarsjes die wel een klein hakje hebben, maar het mag geen naam hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |