SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
GO CEE PAK ZEquote:Op woensdag 9 september 2020 12:04 schreef Cee het volgende:
Nog 4 wachtenden voor me totdat ik LOS KAN GAAN OP ONKUNDE.
Wat een prachtig gedichtquote:Op woensdag 9 september 2020 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo, die lapo kwam onverwacht.
Gelukkig had Cee al een TT voor me bedacht.
Voor Sinterklaas hoef je ook niet meer uren na te gaan denken.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo, die lapo kwam onverwacht.
Gelukkig had Cee al een TT voor me bedacht.
edit: dat rijmt
OOK DAT NOGquote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
Mijn klantenservice-helper heet Britnny.
Wat zal die oude Sint me schenken?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas hoef je ook niet meer uren na te gaan denken.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
Impressie van Ceequote:Op woensdag 9 september 2020 12:04 schreef Cee het volgende:
Nog 4 wachtenden voor me totdat ik LOS KAN GAAN OP ONKUNDE.
Cee moet haar vooral niet met rust laten. Ze moet de onkunde spuien!quote:
When it rains, it poursquote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
quote:
Waarschijnlijk niks, want corona, dus hij komt niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat zal die oude Sint me schenken?
Wat we betreuren, met groot verdriet.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks, want corona, dus hij komt niet.
wegdoen in haar mond.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Cee het volgende:
"Moet Greys de chocolade terugsturen?"
- "Nee hoor, die mag ze wegdoen."
HOEZO WEGDOEN.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Cee het volgende:
HOEZO WEGDOEN.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Cee het volgende:
HOEZO WEGDOEN.
Nieuwe usericon.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
Britnny kan eerder zeggen wat @:Greys met dat kaartje van de huisvrouw en kids in het bos moet doen
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef Cee het volgende:
Nou, het is als het goed is geregeld en als het goed is ontvangt Greys morgen een kaart met ongetwijfeld daarop en naakte pensionado in een luier met daarop "VOOR ME SGATJE" en een handzeep in de vorm van een cactus.
I'ts Britney bitchquote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
Nou, het is als het goed is geregeld en als het goed is ontvangt Greys morgen een kaart met ongetwijfeld daarop en naakte pensionado in een luier met daarop "VOOR ME SGATJE" en een handzeep in de vorm van een cactus.
Oh, dit had ik gemist, nu valt het kwartjequote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben net gehuild van het lachen aan de telefoon. Ik appte haar IK HEB POST!! WAT EEN LEKKERE CHOCOLA MAAR WIE ZIJN DIE MENSEN OP DE FOTO![]()
Blijkt dat ze mij de verkeerde bestelling hebben gestuurd. Adres alles klopt, maar ik ken die mensen niet en zij hebben nu waarschijnlijk iets waarvan ze denken 'ken ik niet'.
Cee is er achteraan!Maar dan weten jullie ervan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
Maar dan ook 'speciaal voor jou' en dan een onscherpe foto van twee kinderen en een huismoeder op een bospad.
Janken.
HOU OPPPPPquote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben net gehuild van het lachen aan de telefoon. Ik appte haar IK HEB POST!! WAT EEN LEKKERE CHOCOLA MAAR WIE ZIJN DIE MENSEN OP DE FOTO![]()
Blijkt dat ze mij de verkeerde bestelling hebben gestuurd. Adres alles klopt, maar ik ken die mensen niet en zij hebben nu waarschijnlijk iets waarvan ze denken 'ken ik niet'.
Cee is er achteraan!Maar dan weten jullie ervan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Chocola wegdoen. Dan weet je niks van adviezen geven
Hebben we toch nog iets bereikt vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:37 schreef summer52 het volgende:
Ik had vanmorgen een dipje, maar na het lezen van "operatie chocolade" van @:Greys en @:Cee ben ik weer helemaal opgeknapt, kramp in mijn kaken van het lachen!
Het leven in een notendop.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Wel mooie metafoor ook weer, je verwacht iets, wordt uiteindelijk weer teleurgesteld en moet nog langer wachten.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Wel mooie metafoor ook weer, je verwacht iets, wordt uiteindelijk weer teleurgesteld en moet nog langer wachten.
Is dit die heuvelafwaarts-zonder-remmen-droom die @:Strani gisteren had?
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
En die mensen hebben nu vast het kaartje voor Greys en vragen zich nu op een ander forum af of het geen kindermishandeling is om je kind Biet te noemen en rauwe biefstukken te voeren
"Wie zijn mijn 'ESF-vriendjes'?"quote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
En die mensen hebben nu vast het kaartje voor Greys en vragen zich nu op een ander forum af of het geen kindermishandeling is om je kind Biet te noemen en rauwe biefstukken te voeren
Wilde bijna zeggen 'oh, maar misschien krijg jij wel het pakketje van Greys en wie weet zit daar nog meer chocola in zit', maar toen bedacht ik me dat jij vast geen kaartje zou krijgen van een huisvrouw met twee koters op een bospadquote:Op woensdag 9 september 2020 12:39 schreef Guanabana het volgende:
Heb sinds gisteren weer veel last van mijn rug en bleh, ik wil ook wel chocola die voor een ander is bedoeld
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:39 schreef Guanabana het volgende:
Heb sinds gisteren weer veel last van mijn rug en bleh, ik wil ook wel chocola die voor een ander is bedoeld
Running up that hill...quote:Op woensdag 9 september 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al ging Strani uiteindelijk ook weer een heuvel óp!
Wie wil die nou nietquote:
Dat moet bijna welquote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
If I only could...quote:
quote:
Beterschap met je rugquote:
Dat doe ik al veel te veel, ik word #viesdikquote:
Marshmallows mét chocolaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat doe ik al veel te veel, ik word #viesdikmijn nieuwe verslaving is marshmellows
Ik verander zelf in een spek.
Oh lekkerquote:Op woensdag 9 september 2020 12:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat doe ik al veel te veel, ik word #viesdikmijn nieuwe verslaving is marshmellows
Ik verander zelf in een spek.
Ik zag ze liggen in de Jumbo en ik stond even te twijfelen of ik ze zou meenemen, maar toen dacht ik, het is begin september STOP DIE WAANZIN.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh lekker. Dan maar extra bewegen, kun je ook extra eten
![]()
Ik ben te vroeg aan de pepernoten begonnen, heb nu al de derde zak in huis
* zet de fondue aanquote:Op woensdag 9 september 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Marshmallows mét chocola![]()
Maar beterschap voor je rug
Welkom in 2020.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
In eerste instantie echt lichte paniek hier en van heel dichtbij kijken of ik iemand door slaapgebrek nou gewoon niet herkende.quote:
Goedzo! Volhoudenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zag ze liggen in de Jumbo en ik stond even te twijfelen of ik ze zou meenemen, maar toen dacht ik, het is begin september STOP DIE WAANZIN.
Ik zie dit echt zó voor me hequote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In eerste instantie echt lichte paniek hier en van heel dichtbij kijken of ik iemand door slaapgebrek nou gewoon niet herkende.
In de regio waar ik vandaan kom is het ook een meervoorkomende naamquote:Op woensdag 9 september 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in de buurt woont wel een Boet trouwens
Waarom zou je groente aanmoedigen?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In eerste instantie echt lichte paniek hier en van heel dichtbij kijken of ik iemand door slaapgebrek nou gewoon niet herkende.
Gierenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 9 september 2020 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom in 2020.
Maar liever vandaag een grappige 'teleurstelling' die opgelost wordt dan morgen met de nieuwe bloedtest van Biet moeten we maar denken! 🤞🏽
Hou op met me johquote:Op woensdag 9 september 2020 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie dit echt zó voor me he
Is dat nou... Cee? Of Jobi?
Het is in ieder geval Cyan niet, want die is lang....
Gewoon proberen! Voor hetzelfde geld zit je jezelf gigantisch te onderschatten en ben je gewoon precies wie je zoektquote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
Ik zag zojuist op Twitter een vacature die me superleuk lijkt
in mijn eigen gemeente. Maar waar ik niet de goede achtergrond voor heb, denk dat ik net wat te licht ben.
En toch kriebelt het om een poging te wagen... terwijl ik gewoon happy ben met mijn eigen werk
Ja, dit is gewoon om te gierenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom in 2020.
Maar liever vandaag een grappige 'teleurstelling' die opgelost wordt dan morgen met de nieuwe bloedtest van Biet moeten we maar denken! 🤞🏽
Hm, misschien dat je het gewoon kan proberen? Je kan altijd nog kiezen om bij je huidige baan te blijvenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
in mijn eigen gemeente. Maar waar ik niet de goede achtergrond voor heb, denk dat ik net wat te licht ben.
En toch kriebelt het om een poging te wagen... terwijl ik gewoon happy ben met mijn eigen werk
AOIquote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, misschien dat je het gewoon kan proberen? Je kan altijd nog kiezen om bij je huidige baan te blijven
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon om te gieren
Niets, niemand die hier kwaad mee gedaan wordt.
Voor Bietje gaan we morgen heel hard duimen!
GREYSquote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit leverde gratis chocola en heel hard lachen op uiteindelijk!
Ik denk ook, misschien heb ik toch wel een kansje; misschien hebben ze nog wel weinig reacties, want even speuren leert mij dat de de vacature staat al bijna 2 weken open staat en de reactietermijn sluit over 4 dagenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Voor hetzelfde geld zit je jezelf gigantisch te onderschatten en ben je gewoon precies wie je zoektEn "verkeerde"achtergrond kan ook een voordeel zijn omdat je dan met andere ogen naar processen kijkt
![]()
En je post het niet voor niks hier dus ik ga ervanuit dat je gewoon wat positieve bevestiging nodig hebt en gewoon gaat reageren![]()
![]()
Je hebt niets te verliezen als je huidige baan leuk is, dat is wel de beste positie om vanuit te solliciteren.
Genoeg clichés gehoord zo, of zal ik nog even doorgaan?
Precies!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon om te gieren
Niets, niemand die hier kwaad mee gedaan wordt.
Voor Bietje gaan we morgen heel hard duimen!
HAAGSquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HAAGS![]()
Met je lekkere random quotes
Precies, het hele topic giert nu gewoon om het kado dat we je met liefde hebben gegevenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit leverde gratis chocola en heel hard lachen op uiteindelijk!
Ha Jus!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
Om maar even met de deur in huis te vallen
Aan de andere kant kun je dan ook weer spijt krijgen als je het toch niet hebt gedaan, en dan kan je niet meer terug. Zelfs al mag je op gesprek komen, dan nog hoef je de baan uiteindelijk niet aan te nemen. Je geeft jezelf gewoon een extra optie!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook, misschien heb ik toch wel een kansje; misschien hebben ze nog wel weinig reacties, want even speuren leert mij dat de de vacature staat al bijna 2 weken open staat en de reactietermijn sluit over 4 dagen
Maar dan moet ik dus in 3 dagen mijn CV updaten en een brief maken, dat zou nog wel een uitdaging worden. En wat zou ik doen als ik ECHT op gesprek mag komen, zoveel stress levert dat weer op
Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciterenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je dan ook weer spijt krijgen als je het toch niet hebt gedaan, en dan kan je niet meer terug. Zelfs al mag je op gesprek komen, dan nog hoef je de baan uiteindelijk niet aan te nemen. Je geeft jezelf gewoon een extra optie!
Klinkt alsof je er spijt van krijgen als je het toch niet gaat doen!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
Lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciteren
O, dat zijn ook lastige dingen ja! Is het een lange opleiding en stage die je zou moeten lopen? Als je nu al weet dat je spijt krijgt als je het niet gaat doen dan lijkt me dat je de keuze eigenlijk al gemaakt hebt toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er spijt van krijgen als je het toch niet gaat doen!
Zit ook met een werkdilemma. Werk al langer niet fijn en had een bepaalde opleiding als doel gesteld voor volgend jaar. Maar nu is er iets wat ook heel goed bij mij aansluit, maar ik zie er weer tegenop om weer die lerende persoon te zijn en stage te moeten lopen. Maar, daar ga ik spijt van krijgen als ik het niet doe, want anders doe ik het nooit meer.
Lastig, lastig!
Ja nou als de bietjes op mijn bord niet willen dat ik ze opeet dan roep ik effe hup biet en eet ik ze op.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het voor vibe manager?
Ja, ik ben geen impulsief persoon, moet even sudderen bij mijquote:
Verklaart wel die kutvibe in Twente.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]Vibe manager... Zorgen voor de juiste vibe binnen een bedrijf?
Ik had hier echt nog nooit van gehoord, volgens mij hebben we die in Twente niet
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
Waar is de dislike knopquote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon een fancy woord voor sfeermaker.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vibe managerKlinkt als iets dat "hip" is.
Klinkt ook wel als een mooie moderne term voor modje op het forum hier. "Vibe moderator" Zorgen voor een goede vibe op het forum.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vibe managerKlinkt als iets dat "hip" is.
1.5 jaar. En dan kan WO er achteraan altijd nog. Maar ik zeg al jaren dat ik dat wil gaan doen en nu vervalt dat, dus het is met name dat mijn hoofd er even aan moet wennen. En denk inderdaad dat ik het gewoon ga doen.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
O, dat zijn ook lastige dingen ja! Is het een lange opleiding en stage die je zou moeten lopen? Als je nu al weet dat je spijt krijgt als je het niet gaat doen dan lijkt me dat je de keuze eigenlijk al gemaakt hebt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Daar zit wel iemand tussen die om mijn post lacht.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon de posts erboven en onder liken.
[..]
Ik ben al op weg naar de Herengracht met mijn opzwepende ESF playlistquote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gewoon een fancy woord voor sfeermaker.
Hahaha, harshquote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon de posts erboven en onder liken.
En de andere post ben ik zelfquote:Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zit wel iemand tussen die om mijn post lacht.
En haar eigen post
Laat Greys het maar niet horenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef Meridiaan het volgende:
Bij vibe manager zie ik een bordeelhoudster voor mij![]()
En ik durf haast niet te zeggen dat ik vanavond dus rode biet eet
Ik stuur je wel wat chocola met een kaartje.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de andere post ben ik zelf
Oooh edit van Strani!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oh leuk! Misschien een foto erbij om het af te maken?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je wel wat chocola met een kaartje.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh leuk! Misschien een foto erbij om het af te maken?
Aaaw die is eigenljk heel schattigquote:Op woensdag 9 september 2020 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal maar zoiets krijgen
"Speciaal voor jou!"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaaw die is eigenljk heel schattig
Edit: of ben ik nu verknipt
Ik smaak naar pepernoten, @Guanabana naar marshmallowsquote:Op woensdag 9 september 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Neuh![]()
Je smaakt naar marshmallows toch?
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
De hele vacaturetekst. Ik had me meer van een vibe manager voorgesteld. Dit is gewoon een kruising tussen receptioniste en cateringmedewerkerHaha inderdaad zeg, wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een wat fancy benaming daarvoor inderdaad
![]()
AH bestellingen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ook goedquote:Op woensdag 9 september 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik smaak naar pepernoten, @:guanabana naar marshmallows
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aanquote:Op woensdag 9 september 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook goedWeet niet zeker of je dan de laatste bent die opgegeten wordt...
Met puristen in de buurt weet Arizona zeker dat ze niet voor half november opgegeten wordtquote:Op woensdag 9 september 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook goedWeet niet zeker of je dan de laatste bent die opgegeten wordt...
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
De hele vacaturetekst. Ik had me meer van een vibe manager voorgesteld. Dit is gewoon een kruising tussen receptioniste en cateringmedewerkerKippenvel all over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet de juiste
SALMIAK! Echt mijn zwakke punt naast pepernoten.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aan
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben al op weg naar de Herengracht met mijn opzwepende ESF playlist
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aan
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:30 schreef Momo het volgende:
Gaat goed in Den Haag en omgeving met corona
Ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant ook wel logisch dat je sneller een rood gekleurd vakje hebt in een dichtbevolkt deel dan in Tytsjerksteradiel![]()
Randstad opdoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorryquote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een voormalig vriend van mij probeert al jaren weer contact op te nemen. Heb hem al een tijd terug geblockt op de mail, maar nu voegt hij me ineens op LinkedIn toeDie gozer blijft het maar proberen
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prinsquote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een voormalig vriend van mij probeert al jaren weer contact op te nemen. Heb hem al een tijd terug geblockt op de mail, maar nu voegt hij me ineens op LinkedIn toeDie gozer blijft het maar proberen
Een niet zo frisse prins?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+2 in mijn gemeente.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kutvibe daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een niet zo frisse prins?
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Em31 het volgende:
Als je een beetje de leeftijd schat van die kinderen op die chocolade zou het natuurlijk nog wel @:molloot200 kunnen zijn.
Ja begrijp de boodschap nou eens!quote:
Dan heb ik toch liever de frettenprins!quote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prins
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Doet mij wel denken aan dat ik ooit een advertentie zag voor een Cijfertovenaar.
Bij beta's moet je echt niet komen aanzetten met die onzin.
Even alle foute cijfers en bestanden zo maar laten verdwijnenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt alsof ze zoeken naar een boekhouder die het niet zo nauw neemt met de regeltjes
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Doet mij wel denken aan dat ik ooit een advertentie zag voor een Cijfertovenaar.
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''
Creatief boekhoudenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt alsof ze zoeken naar een boekhouder die het niet zo nauw neemt met de regeltjes
Jaa deze staat echt bij zoveel vacaturesquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''
Ja, vreselijk zijn die. Bij mijn bedrijf stond ook zo'n vacature uit, voor een functie vergelijkbaar met de mijne. De HR recruiter kwam ook echt vragen wat wij zowel deden op een dag en dat ging ze in de advertentie zettenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat een LOM sessie isquote:Op woensdag 9 september 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.
"Je sparrt met je collega's over een nieuw uitdagend project dat opgestart gaat worden"quote:Op woensdag 9 september 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.
Momo riep je.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Ik word echt levensmoe van dit soort dingen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
'Nou ja, we komen aankakken tegen half elf, leuten eerst een kwartier koffie en aangezien het dan al bijna lunchtijd is, is het eigenlijk zonde om dan nog met wat nieuws te beginnen. Dan lunch natuurlijk, gevolgd door een after lunch dip dus dan kan je eigenlijk ook niets doen, en dan is het alweer bijna tijd om naar huis te gaan dus tsja. Hoezo eigenlijk?'quote:Op woensdag 9 september 2020 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, vreselijk zijn die. Bij mijn bedrijf stond ook zo'n vacature uit, voor een functie vergelijkbaar met de mijne. De HR recruiter kwam ook echt vragen wat wij zowel deden op een dag en dat ging ze in de advertentie zetten
Echt he, bij zo'n bedrijf wil je toch ook niet solliciteren. Ik stel me dan ook allemaal van die vreselijk blije collega's voor die helemaal happy zijn om voor deze "club" te werken.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik word echt levensmoe van dit soort dingen.
quote:
Dan haak ik afquote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
Solliciteren met een filmpje komt ook steeds vaker voor valt me op.
Haha dit stond wel bij mijn werk erinquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ik niet, als ik solliciteer doe ik dat gewoon met een mail en cv.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
En hoe vaak heb je die koffie van hun gekregen? Niet he? Je hebt zelf een koffiemachine moeten kopen he? ZO KAN JIJ HET TOCH OOK HEquote:Op woensdag 9 september 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit stond wel bij mijn werk erin
Bij één van mijn vorige banen werkte het bijna averechts inderdaad. Het functieprofiel leek heel interessant. Maar daarnaast stond enthousiast een gemiddelde dag beschreven, waarop je ‘s morgens een presentatie gaf over je werkzaamheden aan het management, daarna een zakelijke lunch had met een klant en ‘s middags op locatie naar een centrale ging om met collega’s daar te overleggen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:48 schreef H_T het volgende:
Als ik de reacties in de SC zo lees is het niet heel effectief om zo'n omschrijving in je vacature te zetten
Op kantoor krijg ik eigenlijk best wel vaak koffiequote:Op woensdag 9 september 2020 14:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je die koffie van hun gekregen? Niet he? Je hebt zelf een koffiemachine moeten kopen he? ZO KAN JIJ HET TOCH OOK HE?
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan haak ik af
Als ze een presentator of nieuwslezer zoeken kan ik me er wat bij voorstellen...
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:21 schreef Meke het volgende:
En je kunt horen of ze niet stiekem een raar accent hebben
Ik snap het ook wel. En het is ook wel een aardige test om te zien hoe ver iemand uit de comfort zone durft te stappen als het er om gaat.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:21 schreef Meke het volgende:
Ik snap solliciteren per film wel. Zeker bij mensen die klantcontact hebben, gaat het toch ook om uitstraling, en is het fijn alvast een eerste selectie te kunnen maken. Het is zeker niet voor alle banen even geschikt, maar je krijgt wel meteen een goed beeld van iemand
Ja en je hebt wat meer garantie dat mensen ook echt moeite voor een sollicitatie doen dan een brief kopiëren plakken en de bedrijsnaam aanpassenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. En het is ook wel een aardige test om te zien hoe ver iemand uit de comfort zone durft te stappen als het er om gaat.
"Het lijkt me echt geweldig om voor MAKELAARSKANTOOR HENDRIKSEN te komen werken"quote:Op woensdag 9 september 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en je hebt wat meer garantie dat mensen ook echt moeite voor een sollicitatie doen dan een brief kopiëren plakken en de bedrijsnaam aanpassen![]()
Hoewel het me hilarisch lijkt als mensen de bedrijfsnaam steeds via voice-over aanpassen
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
"Het lijkt me echt geweldig om voor MAKELAARSKANTOOR HENDRIKSEN te komen werken"
En ik vind dus dat je daardoor wel een bepaald soort personen aantrekt als het solliciteren via video helemaal niet relevant is voor de baan.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. En het is ook wel een aardige test om te zien hoe ver iemand uit de comfort zone durft te stappen als het er om gaat.
Maar is het ooit niet relevant, behalve als die persoon altijd vanuit huis zal werken? Het is ook direct een goeie manier voor een werkgever/manager om te zien of iemand in het team zou kunnen passen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik vind dus dat je daardoor wel een bepaald soort personen aantrekt als het solliciteren via video helemaal niet relevant is voor de baan.
Waar in de podcast was dat?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik moest in een doodstille bus net hardop lachen om Trust Nobody de podcast. Iedereen keek me aan. Geen idee dus of de podcast in de bus luisteren zo’n goed idee was
Dat merk je snel genoeg als de buurvrouw van Meke gaat klagenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik moest in een doodstille bus net hardop lachen om Trust Nobody de podcast. Iedereen keek me aan. Geen idee dus of de podcast in de bus luisteren zo’n goed idee was
Gewoon opnemen met een mondkapje op, dan hoef je je ook niet druk te maken of het lip synced is.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
"Het lijkt me echt geweldig om voor MAKELAARSKANTOOR HENDRIKSEN te komen werken"
Nee ik zou me bijvoorbeeld nooit goed kunnen presenteren op video, ben daar niet extravert genoeg voor om er iets spontaans en leuks van te maken. Er staan soms ook nog hele vereisten bij met 'spontane' dingen die je moet beantwoorden/doen etc. Je hebt dan ook mensen die voor green screens een hele show op kunnen voeren.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is het ooit niet relevant, behalve als die persoon altijd vanuit huis zal werken? Het is ook direct een goeie manier voor een werkgever/manager om te zien of iemand in het team zou kunnen passen.
Ik zal dat de volgende keer dat ik iemand moet aannemen denk ik wel gebruik maken van videocall. Een filmpje hoeft voor mij persoonlijk dan weer niet.
Ja preciesquote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Bonuspunten als je dan ineens andere kleding aan hebt, er een poster achter je verschijnt en verdwijnt of de muur ineens een andere kleur heeftquote:Op woensdag 9 september 2020 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik zou heel graag bij de tv weken en het Eurovi... IDOLS lijkt me een mooi begin
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
Qua uiterlijk is de buurvrouw trouwens een zus van Adelheid Roosen, ter beeldvormingquote:Op woensdag 9 september 2020 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat merk je snel genoeg als de buurvrouw van Meke gaat klagen
Lullig zegquote:Op woensdag 9 september 2020 16:38 schreef Em31 het volgende:
Ik liep ooit stage bij een bedrijf waar ze ook video's binnenkregen (wel naast een brief, was klein filmpje gewoon via telefoon) en twee vrouwen zaten iedereen uit te lachen dus misschien heb ik ook wel gewoon een trauma
Ohh dat is echt naarquote:Op woensdag 9 september 2020 16:38 schreef Em31 het volgende:
Ik liep ooit stage bij een bedrijf waar ze ook video's binnenkregen (wel naast een brief, was klein filmpje gewoon via telefoon) en twee vrouwen zaten iedereen uit te lachen dus misschien heb ik ook wel gewoon een trauma
Zeker welquote:Op woensdag 9 september 2020 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
Behandel dat dan ook gewoon professioneel als een sollicitatie.Of zou er ook uitgelachen worden na fysieke sollicitaties?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 september 2020 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
Behandel dat dan ook gewoon professioneel als een sollicitatie.Of zou er ook uitgelachen worden na fysieke sollicitaties?
Precies dit. Ik ben op beeld zo'n "ik hou van puzzelen.. en hoop dat jij het laatste stukje bent"-persoon (ik hoop dat iedereen die reclame nog kent, dan weet je wat ik bedoel)quote:Op woensdag 9 september 2020 16:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik zou me bijvoorbeeld nooit goed kunnen presenteren op video, ben daar niet extravert genoeg voor om er iets spontaans en leuks van te maken. Er staan soms ook nog hele vereisten bij met 'spontane' dingen die je moet beantwoorden/doen etc. Je hebt dan ook mensen die voor green screens een hele show op kunnen voeren.
Videocall vind ik heel anders, dat ik zie ik gewoon als een sollicitatie.
Ik heb, dankzij jullie, gisteren ook naar de podcast geluisterd. Best grappig, maar het duurt wel erg lang en dan ben ik pas op de helftquote:Op woensdag 9 september 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
Pardon, servicequote:Op woensdag 9 september 2020 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ben op beeld zo'n "ik hou van puzzelen.. en hoop dat jij het laatste stukje bent"-persoon (ik hoop dat iedereen die reclame nog kent, dan weet je wat ik bedoel)
Terwijl ik erg goed in mijn werk ben en mezelf in daadwerkelijke gesprekken wel goed kan presenteren.
Hahaha ja preciesquote:Op woensdag 9 september 2020 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ben op beeld zo'n "ik hou van puzzelen.. en hoop dat jij het laatste stukje bent"-persoon (ik hoop dat iedereen die reclame nog kent, dan weet je wat ik bedoel)
Terwijl ik erg goed in mijn werk ben en mezelf in daadwerkelijke gesprekken wel goed kan presenteren.
Heb je deze al geluisterd?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb, dankzij jullie, gisteren ook naar de podcast geluisterd. Best grappig, maar het duurt wel erg lang en dan ben ik pas op de helft
Die duurt ook 40 minuten, poequote:Op woensdag 9 september 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je deze al geluisterd?
https://www.nporadio2.nl/podcasts/de-wie-is-de-mol-podcast
Haha lol, ik kende die reclame helemaal nietquote:
Nee niet echt hints van wat ik me kan herinneren. O.a. een interview met Tina en een beetje globaal de uitzending bespreken.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die duurt ook 40 minuten, poeNee! Komen daar meer hints aan bod?
Vroeger keek ik naar de Wie is de Mol Podcast van ene Joeri, maar die is er al een paar jaar mee gestopt. Wouter is wat druk, de andere twee ken ik niet. Ik zal ze eens een kans geven, bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 9 september 2020 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet echt hints van wat ik me kan herinneren. O.a. een interview met Tina en een beetje globaal de uitzending bespreken.
Voor hints heb je ook leuke Youtube kanalen. Vooral Wouter, Siem en Felix hebben vaak video's met hints, die ook niet al te lang duren.
Jaaaa de podcast en later vodcast van Joeri, die was ook altijd leukquote:Op woensdag 9 september 2020 17:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vroeger keek ik naar de Wie is de Mol Podcast van ene Joeri, maar die is er al een paar jaar mee gestopt. Wouter is wat druk, de andere twee ken ik niet. Ik zal ze eens een kans geven, bedankt voor de tips
Normaal lees ik alleen Het grote hints & theorieën topic! in MOL terug en krijg je ook bijna alles mee
Ja je moet er ook niet bewust naar luisteren maar tijdens het schoonmaken of fietsen ofzoquote:Op woensdag 9 september 2020 16:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb, dankzij jullie, gisteren ook naar de podcast geluisterd. Best grappig, maar het duurt wel erg lang en dan ben ik pas op de helft
Haha leuk om deze weer terug te zienquote:
Hij wilde die vodcast per se op zondag online hebben, dacht ik. Nou, dan schuif je dat toch twee dagen op en is de vodcast op dinsdag onlinequote:Op woensdag 9 september 2020 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa de podcast en later vodcast van Joeri, die was ook altijd leukMaar hij kon het niet meer met werk combineren toen WIDM van donderdag naar zaterdag ging.
Ja precies, in dat topic wordt alles ook wel verzameld. Maar ik vind het dan toch nog soms leuk om te zien wat anderen van de hints en theorieën denken enzo
Joeri was echt fantastisch, heb nog regelmatig dat liedje in m'n hoofdquote:Op woensdag 9 september 2020 17:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vroeger keek ik naar de Wie is de Mol Podcast van ene Joeri, maar die is er al een paar jaar mee gestopt. Wouter is wat druk, de andere twee ken ik niet. Ik zal ze eens een kans geven, bedankt voor de tips
Normaal lees ik alleen Het grote hints & theorieën topic! in MOL terug en krijg je ook bijna alles mee
Tijdens het schoonmaken luister ik liever naar snelle muziek, want dan lijkt dat ook sneller te gaanquote:Op woensdag 9 september 2020 17:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je moet er ook niet bewust naar luisteren maar tijdens het schoonmaken of fietsen ofzo
Jaquote:Op woensdag 9 september 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Joeri was echt fantastisch, heb nog regelmatig dat liedje in m'n hoofd![]()
Gaan we weer, niets is wat het lijkt
Zelfs als je het duizend keren terugkijkt
Lijkt inderdaad sprekendquote:Op woensdag 9 september 2020 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha leuk om deze weer terug te zien
Hmm okee goed punt. Of gewoon in stukjes voor het slapengaanquote:Op woensdag 9 september 2020 17:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijdens het schoonmaken luister ik liever naar snelle muziek, want dan lijkt dat ook sneller te gaan
[..]
JaPrachtige intro!
Ja ik was ook gewoon van alles aan het doen ondertussenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je moet er ook niet bewust naar luisteren maar tijdens het schoonmaken of fietsen ofzo
Ja, maar misschien dat hij daar dan ook geen tijd voor had in die dagen, met werk enzo? Ik snap op zich wel dat je niet al te lang wilt wachten met zoiets online plaatsenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij wilde die vodcast per se op zondag online hebben, dacht ik. Nou, dan schuif je dat toch twee dagen op en is de vodcast op dinsdag onlineJoeri deed dat ook erg leuk en is een bekende in de molwereld, ik had wel verwacht dat hij een keer een kandidaat zou zijn!
Oh jaaaa dat liedjequote:Op woensdag 9 september 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Joeri was echt fantastisch, heb nog regelmatig dat liedje in m'n hoofd![]()
Gaan we weer, niets is wat het lijkt
Zelfs als je het duizend keren terugkijkt
Veel te vroeg, anders wint hij 'm mogelijk.quote:
Nee, 'gewoon' was prima. Sta achter je eigen mening Lapjes!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Veel te vroeg, anders wint hij 'm mogelijk.
Al had Sagan 'm gewonnen zonder Van Aert op zijn pad
Immer terechte klacht wanneer het om Belgen gaat...quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Veel te vroeg, anders wint hij 'm mogelijk.
Al had SaganVan Aert 'm gewonnen zonder Van Aert Sagan op zijn pad
Hij mag bij me uithuilen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Sagan verliest zojuist z'n laatste kans op groen, lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op woensdag 9 september 2020 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Een calimero betoog dat Wout Primoz moest helpen, alle Nederlanders waren diknekken.
Het lijkt me logisch dat hij gediskwalificeerd wordt eigenlijk...quote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind het toch een te gevaarlijke sprint van Sagan. Van Aert hield prima z'n lijn maar werd wel duidelijk naar links geduwd door Sagan.
Mij ook.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat hij gediskwalificeerd wordt eigenlijk...
Michel tegenover Vlamingen-Nederlanders is inderdaad wel als de T over Ajax-Feyenoordquote:Op woensdag 9 september 2020 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Een calimero betoog dat Wout Primoz moest helpen, alle Nederlanders waren diknekken.
Ik keek eerst naar die renner rechts en toen dacht ik, dat is toch geen middelvingerquote:
En hij kan ook niet zeggen dat het een andere jumborenner was met zijn Wout helmquote:Op woensdag 9 september 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek eerst naar die renner rechts en toen dacht ik, dat is toch geen middelvinger
Doe die twee dingen anders tegelijkertijd?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik Jitsi wel red hoor. Moet nog naar de wc en eten. Op zich niet zo'n probleem, maar dat moed verzamelen om op te staan he
Nou maar als Sagan gemeen tegen hem was dan mag Wout dat ook gewoon!quote:Op woensdag 9 september 2020 18:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En hij kan ook niet zeggen dat het een andere jumborenner was met zijn Wout helm
Moet kunnen! Onder je bord ligt niet voor niets een pleesmetquote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe die twee dingen anders tegelijkertijd?
Opstaan en plassen? De stoel is toch al geelquote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe die twee dingen anders tegelijkertijd?
Ik geef je groot gelijk, heerlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks al op bed liggen
Maar waarom dan, Arizona?
Nou jongens, wij hebben momenteel geen bank in de woonkamer, de oude is vandaag opgehaald en de nieuw komt morgen. Ik zit nu al de hele dag (tenminste, alle momenten dat ik thuis ben) aan de eettafel maar dat begin ik nu ook wel zat te worden
Nu op bed gaan eten en dan weer aan de eettafel gaan zitten.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
Nou jongens, wij hebben momenteel geen bank in de woonkamer, de oude is vandaag opgehaald en de nieuw komt morgen. Ik zit nu al de hele dag (tenminste, alle momenten dat ik thuis ben) aan de eettafel maar dat begin ik nu ook wel zat te worden
Ja, in de tuin zitten is ook geen optie met die miezerregenquote:
Het is hier 24 graden.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, in de tuin zitten is ook geen optie met die miezerregen
Dus ik ga lekker in bed tv kijken. US open.
Qua temperatuur is het hier prima, maar het is zeiknatquote:
Kruimelsquote:Op woensdag 9 september 2020 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu op bed gaan eten en dan weer aan de eettafel gaan zitten.
EN WE GAAN ALLEMAAL NAAR DE WC!quote:Op woensdag 9 september 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
EN ZE STAAT EN IK STA EN WE STAAN ALLEMAAL
Preciesquote:
Ja, nou ja, als het dan op pure snelheid aankomt, zijn zowel Bennett als Ewan sneller. Zeker Ewan duwt z'n wil in de laatste 2 centimeter er nog net voorquote:Op woensdag 9 september 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, 'gewoon' was prima. Sta achter je eigen mening Lapjes!
Hoe lang doe jij over eten en toiletteren?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik Jitsi wel red hoor. Moet nog naar de wc en eten. Op zich niet zo'n probleem, maar dat moed verzamelen om op te staan he
Wow jij hebt er een extra challenge bijquote:Op woensdag 9 september 2020 18:18 schreef Momo het volgende:
Oei ik moet ook nog eten , naar de WC en douchen voor Jitsi
Wel het minste wat ze konden doenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:10 schreef Fred_B het volgende:
Sagan is teruggezet naar de laatste plaats van het eerste peloton.
Twee uur per onderdeelquote:Op woensdag 9 september 2020 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over eten en toiletteren?
Oh die aflevering.quote:
Oh ja Jitsiquote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
Impulsieve beslissingen kunnen goed uitpakkenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciteren
Lekker hoor, geniet ervanquote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
Nee grapje het opstaan duurt het langstquote:
Precies zoquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vlaamse mannen zullen teleurgesteld zijn
[..]
Wowquote:Op woensdag 9 september 2020 18:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi in de Tirreno vandaag
Sietse en Jeangu?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een wielerquiz, wie zijn die 2 jongetjes links?
Ik ben er wel om 20uquote:
[..]
quote:
Ah oké! Misschien dat ik het toch wel "op tijd" redquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ah oké! Misschien dat ik het toch wel "op tijd" red![]()
Weet nog dat de eerste keer dat het veranderd was, ik dat niet wist, netjes om 20.30 kwam aankakken en het al vreemd vond dat jullie er allemaal al waren
Haha jaquote:Op woensdag 9 september 2020 19:08 schreef Meke het volgende:
[..]Ja was toen ook even tussen neus en lippen 's middags gepost dus makkelijk te missen
Ja snap ik!quote:Op woensdag 9 september 2020 19:10 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag weer op de campus geweest. Zo gek. Helemaal leeg en zo. Echt bijna niemand aanwezig. Met zes man les van één docent. Allemaal tafeltjes naderhand schoonmaken. Ik snap dat het moet, maar het was zo apart om te moeten
quote:Op woensdag 9 september 2020 19:13 schreef Dave het volgende:
Anna nooshkin bij de Vooravond.
Ik zet de kachel vast wat hoger.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:13 schreef Dave het volgende:
Anna nooshkin bij de Vooravond.
Ik zet de kachel vast wat hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |