Opstaan en plassen? De stoel is toch al geelquote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe die twee dingen anders tegelijkertijd?
Ik geef je groot gelijk, heerlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks al op bed liggen
Maar waarom dan, Arizona?
Nou jongens, wij hebben momenteel geen bank in de woonkamer, de oude is vandaag opgehaald en de nieuw komt morgen. Ik zit nu al de hele dag (tenminste, alle momenten dat ik thuis ben) aan de eettafel maar dat begin ik nu ook wel zat te worden
Nu op bed gaan eten en dan weer aan de eettafel gaan zitten.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks al op bed liggen
Maar waarom dan, Arizona?
Nou jongens, wij hebben momenteel geen bank in de woonkamer, de oude is vandaag opgehaald en de nieuw komt morgen. Ik zit nu al de hele dag (tenminste, alle momenten dat ik thuis ben) aan de eettafel maar dat begin ik nu ook wel zat te worden
Ja, in de tuin zitten is ook geen optie met die miezerregenquote:
Het is hier 24 graden.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, in de tuin zitten is ook geen optie met die miezerregen
Dus ik ga lekker in bed tv kijken. US open.
Qua temperatuur is het hier prima, maar het is zeiknatquote:
Kruimelsquote:Op woensdag 9 september 2020 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu op bed gaan eten en dan weer aan de eettafel gaan zitten.
EN WE GAAN ALLEMAAL NAAR DE WC!quote:Op woensdag 9 september 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
EN ZE STAAT EN IK STA EN WE STAAN ALLEMAAL
Preciesquote:
Ja, nou ja, als het dan op pure snelheid aankomt, zijn zowel Bennett als Ewan sneller. Zeker Ewan duwt z'n wil in de laatste 2 centimeter er nog net voorquote:Op woensdag 9 september 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, 'gewoon' was prima. Sta achter je eigen mening Lapjes!
Hoe lang doe jij over eten en toiletteren?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik Jitsi wel red hoor. Moet nog naar de wc en eten. Op zich niet zo'n probleem, maar dat moed verzamelen om op te staan he
Wow jij hebt er een extra challenge bijquote:Op woensdag 9 september 2020 18:18 schreef Momo het volgende:
Oei ik moet ook nog eten , naar de WC en douchen voor Jitsi
Wel het minste wat ze konden doenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:10 schreef Fred_B het volgende:
Sagan is teruggezet naar de laatste plaats van het eerste peloton.
Twee uur per onderdeelquote:Op woensdag 9 september 2020 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over eten en toiletteren?
Oh die aflevering.quote:
Oh ja Jitsiquote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik Jitsi wel red hoor. Moet nog naar de wc en eten. Op zich niet zo'n probleem, maar dat moed verzamelen om op te staan he
Impulsieve beslissingen kunnen goed uitpakkenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |