Veel te vroeg, anders wint hij 'm mogelijk.quote:
Nee, 'gewoon' was prima. Sta achter je eigen mening Lapjes!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Veel te vroeg, anders wint hij 'm mogelijk.
Al had Sagan 'm gewonnen zonder Van Aert op zijn pad
Immer terechte klacht wanneer het om Belgen gaat...quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Veel te vroeg, anders wint hij 'm mogelijk.
Al had SaganVan Aert 'm gewonnen zonder Van Aert Sagan op zijn pad
Hij mag bij me uithuilen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Sagan verliest zojuist z'n laatste kans op groen, lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op woensdag 9 september 2020 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Een calimero betoog dat Wout Primoz moest helpen, alle Nederlanders waren diknekken.
Het lijkt me logisch dat hij gediskwalificeerd wordt eigenlijk...quote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind het toch een te gevaarlijke sprint van Sagan. Van Aert hield prima z'n lijn maar werd wel duidelijk naar links geduwd door Sagan.
Mij ook.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat hij gediskwalificeerd wordt eigenlijk...
Michel tegenover Vlamingen-Nederlanders is inderdaad wel als de T over Ajax-Feyenoordquote:Op woensdag 9 september 2020 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Een calimero betoog dat Wout Primoz moest helpen, alle Nederlanders waren diknekken.
Ik keek eerst naar die renner rechts en toen dacht ik, dat is toch geen middelvingerquote:
En hij kan ook niet zeggen dat het een andere jumborenner was met zijn Wout helmquote:Op woensdag 9 september 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek eerst naar die renner rechts en toen dacht ik, dat is toch geen middelvinger
Doe die twee dingen anders tegelijkertijd?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik Jitsi wel red hoor. Moet nog naar de wc en eten. Op zich niet zo'n probleem, maar dat moed verzamelen om op te staan he
Nou maar als Sagan gemeen tegen hem was dan mag Wout dat ook gewoon!quote:Op woensdag 9 september 2020 18:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En hij kan ook niet zeggen dat het een andere jumborenner was met zijn Wout helm
Moet kunnen! Onder je bord ligt niet voor niets een pleesmetquote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe die twee dingen anders tegelijkertijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |