Even alle foute cijfers en bestanden zo maar laten verdwijnenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt alsof ze zoeken naar een boekhouder die het niet zo nauw neemt met de regeltjes
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Doet mij wel denken aan dat ik ooit een advertentie zag voor een Cijfertovenaar.
Bij beta's moet je echt niet komen aanzetten met die onzin.
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''
Creatief boekhoudenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt alsof ze zoeken naar een boekhouder die het niet zo nauw neemt met de regeltjes
Jaa deze staat echt bij zoveel vacaturesquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''
Ja, vreselijk zijn die. Bij mijn bedrijf stond ook zo'n vacature uit, voor een functie vergelijkbaar met de mijne. De HR recruiter kwam ook echt vragen wat wij zowel deden op een dag en dat ging ze in de advertentie zettenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat een LOM sessie isquote:Op woensdag 9 september 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.
"Je sparrt met je collega's over een nieuw uitdagend project dat opgestart gaat worden"quote:Op woensdag 9 september 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.
Momo riep je.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Doet mij wel denken aan dat ik ooit een advertentie zag voor een Cijfertovenaar.
Bij beta's moet je echt niet komen aanzetten met die onzin.
Ik word echt levensmoe van dit soort dingen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
'Nou ja, we komen aankakken tegen half elf, leuten eerst een kwartier koffie en aangezien het dan al bijna lunchtijd is, is het eigenlijk zonde om dan nog met wat nieuws te beginnen. Dan lunch natuurlijk, gevolgd door een after lunch dip dus dan kan je eigenlijk ook niets doen, en dan is het alweer bijna tijd om naar huis te gaan dus tsja. Hoezo eigenlijk?'quote:Op woensdag 9 september 2020 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, vreselijk zijn die. Bij mijn bedrijf stond ook zo'n vacature uit, voor een functie vergelijkbaar met de mijne. De HR recruiter kwam ook echt vragen wat wij zowel deden op een dag en dat ging ze in de advertentie zetten
Echt he, bij zo'n bedrijf wil je toch ook niet solliciteren. Ik stel me dan ook allemaal van die vreselijk blije collega's voor die helemaal happy zijn om voor deze "club" te werken.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik word echt levensmoe van dit soort dingen.
quote:
Dan haak ik afquote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
Solliciteren met een filmpje komt ook steeds vaker voor valt me op.
Haha dit stond wel bij mijn werk erinquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ik niet, als ik solliciteer doe ik dat gewoon met een mail en cv.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
Solliciteren met een filmpje komt ook steeds vaker voor valt me op.
En hoe vaak heb je die koffie van hun gekregen? Niet he? Je hebt zelf een koffiemachine moeten kopen he? ZO KAN JIJ HET TOCH OOK HEquote:Op woensdag 9 september 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit stond wel bij mijn werk erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |