Gewoon een fancy woord voor sfeermaker.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vibe managerKlinkt als iets dat "hip" is.
Klinkt ook wel als een mooie moderne term voor modje op het forum hier. "Vibe moderator" Zorgen voor een goede vibe op het forum.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vibe managerKlinkt als iets dat "hip" is.
1.5 jaar. En dan kan WO er achteraan altijd nog. Maar ik zeg al jaren dat ik dat wil gaan doen en nu vervalt dat, dus het is met name dat mijn hoofd er even aan moet wennen. En denk inderdaad dat ik het gewoon ga doen.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
O, dat zijn ook lastige dingen ja! Is het een lange opleiding en stage die je zou moeten lopen? Als je nu al weet dat je spijt krijgt als je het niet gaat doen dan lijkt me dat je de keuze eigenlijk al gemaakt hebt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Daar zit wel iemand tussen die om mijn post lacht.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon de posts erboven en onder liken.
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
Ik ben al op weg naar de Herengracht met mijn opzwepende ESF playlistquote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gewoon een fancy woord voor sfeermaker.
Hahaha, harshquote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon de posts erboven en onder liken.
En de andere post ben ik zelfquote:Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zit wel iemand tussen die om mijn post lacht.
En haar eigen post
Laat Greys het maar niet horenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef Meridiaan het volgende:
Bij vibe manager zie ik een bordeelhoudster voor mij![]()
En ik durf haast niet te zeggen dat ik vanavond dus rode biet eet
Ik stuur je wel wat chocola met een kaartje.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de andere post ben ik zelf
Oooh edit van Strani!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oh leuk! Misschien een foto erbij om het af te maken?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je wel wat chocola met een kaartje.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh leuk! Misschien een foto erbij om het af te maken?
Aaaw die is eigenljk heel schattigquote:Op woensdag 9 september 2020 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal maar zoiets krijgen
"Speciaal voor jou!"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaaw die is eigenljk heel schattig
Edit: of ben ik nu verknipt
Ik smaak naar pepernoten, @Guanabana naar marshmallowsquote:Op woensdag 9 september 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Neuh![]()
Je smaakt naar marshmallows toch?
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
De hele vacaturetekst. Ik had me meer van een vibe manager voorgesteld. Dit is gewoon een kruising tussen receptioniste en cateringmedewerkerHaha inderdaad zeg, wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een wat fancy benaming daarvoor inderdaad
![]()
AH bestellingen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ook goedquote:Op woensdag 9 september 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik smaak naar pepernoten, @:guanabana naar marshmallows
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aanquote:Op woensdag 9 september 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook goedWeet niet zeker of je dan de laatste bent die opgegeten wordt...
Met puristen in de buurt weet Arizona zeker dat ze niet voor half november opgegeten wordtquote:Op woensdag 9 september 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook goedWeet niet zeker of je dan de laatste bent die opgegeten wordt...
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
De hele vacaturetekst. Ik had me meer van een vibe manager voorgesteld. Dit is gewoon een kruising tussen receptioniste en cateringmedewerkerKippenvel all over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet de juiste
SALMIAK! Echt mijn zwakke punt naast pepernoten.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aan
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben al op weg naar de Herengracht met mijn opzwepende ESF playlist
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aan
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:30 schreef Momo het volgende:
Gaat goed in Den Haag en omgeving met corona
Ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant ook wel logisch dat je sneller een rood gekleurd vakje hebt in een dichtbevolkt deel dan in Tytsjerksteradiel![]()
Randstad opdoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorryquote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een voormalig vriend van mij probeert al jaren weer contact op te nemen. Heb hem al een tijd terug geblockt op de mail, maar nu voegt hij me ineens op LinkedIn toeDie gozer blijft het maar proberen
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prinsquote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een voormalig vriend van mij probeert al jaren weer contact op te nemen. Heb hem al een tijd terug geblockt op de mail, maar nu voegt hij me ineens op LinkedIn toeDie gozer blijft het maar proberen
Een niet zo frisse prins?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+2 in mijn gemeente.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kutvibe daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een niet zo frisse prins?
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Em31 het volgende:
Als je een beetje de leeftijd schat van die kinderen op die chocolade zou het natuurlijk nog wel @:molloot200 kunnen zijn.
Ja begrijp de boodschap nou eens!quote:
Dan heb ik toch liever de frettenprins!quote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prins
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Doet mij wel denken aan dat ik ooit een advertentie zag voor een Cijfertovenaar.
Bij beta's moet je echt niet komen aanzetten met die onzin.
Even alle foute cijfers en bestanden zo maar laten verdwijnenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt alsof ze zoeken naar een boekhouder die het niet zo nauw neemt met de regeltjes
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Doet mij wel denken aan dat ik ooit een advertentie zag voor een Cijfertovenaar.
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''
Creatief boekhoudenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt alsof ze zoeken naar een boekhouder die het niet zo nauw neemt met de regeltjes
Jaa deze staat echt bij zoveel vacaturesquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal genoeg van die advertenties met 'hoe ziet je dag eruit'-blokjes. Vooral als er een zin in staat als: 'Nadat jij en de receptioniste elkaar goedemorgen hebben gezegd wandel je door naar ons schitterende healthy bedrijfsrestaurant voor een heerlijke cappuccino. Nog even je mails doornemen en je gaat naar de dagopening, waarna je met nieuwe energie aan weer een uitdagende dag begint.''
Ja, vreselijk zijn die. Bij mijn bedrijf stond ook zo'n vacature uit, voor een functie vergelijkbaar met de mijne. De HR recruiter kwam ook echt vragen wat wij zowel deden op een dag en dat ging ze in de advertentie zettenquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat een LOM sessie isquote:Op woensdag 9 september 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.
"Je sparrt met je collega's over een nieuw uitdagend project dat opgestart gaat worden"quote:Op woensdag 9 september 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Eventjes een Bila en een LOM sessie inschieten terwijl je alles LEAN doet.
Momo riep je.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Ik word echt levensmoe van dit soort dingen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
'Nou ja, we komen aankakken tegen half elf, leuten eerst een kwartier koffie en aangezien het dan al bijna lunchtijd is, is het eigenlijk zonde om dan nog met wat nieuws te beginnen. Dan lunch natuurlijk, gevolgd door een after lunch dip dus dan kan je eigenlijk ook niets doen, en dan is het alweer bijna tijd om naar huis te gaan dus tsja. Hoezo eigenlijk?'quote:Op woensdag 9 september 2020 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, vreselijk zijn die. Bij mijn bedrijf stond ook zo'n vacature uit, voor een functie vergelijkbaar met de mijne. De HR recruiter kwam ook echt vragen wat wij zowel deden op een dag en dat ging ze in de advertentie zetten
Echt he, bij zo'n bedrijf wil je toch ook niet solliciteren. Ik stel me dan ook allemaal van die vreselijk blije collega's voor die helemaal happy zijn om voor deze "club" te werken.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik word echt levensmoe van dit soort dingen.
quote:
Dan haak ik afquote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
Solliciteren met een filmpje komt ook steeds vaker voor valt me op.
Haha dit stond wel bij mijn werk erinquote:Op woensdag 9 september 2020 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ik niet, als ik solliciteer doe ik dat gewoon met een mail en cv.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
En hoe vaak heb je die koffie van hun gekregen? Niet he? Je hebt zelf een koffiemachine moeten kopen he? ZO KAN JIJ HET TOCH OOK HEquote:Op woensdag 9 september 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit stond wel bij mijn werk erin
Bij één van mijn vorige banen werkte het bijna averechts inderdaad. Het functieprofiel leek heel interessant. Maar daarnaast stond enthousiast een gemiddelde dag beschreven, waarop je ‘s morgens een presentatie gaf over je werkzaamheden aan het management, daarna een zakelijke lunch had met een klant en ‘s middags op locatie naar een centrale ging om met collega’s daar te overleggen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:48 schreef H_T het volgende:
Als ik de reacties in de SC zo lees is het niet heel effectief om zo'n omschrijving in je vacature te zetten
Op kantoor krijg ik eigenlijk best wel vaak koffiequote:Op woensdag 9 september 2020 14:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je die koffie van hun gekregen? Niet he? Je hebt zelf een koffiemachine moeten kopen he? ZO KAN JIJ HET TOCH OOK HE?
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan haak ik af
Als ze een presentator of nieuwslezer zoeken kan ik me er wat bij voorstellen...
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:21 schreef Meke het volgende:
En je kunt horen of ze niet stiekem een raar accent hebben
Ik snap het ook wel. En het is ook wel een aardige test om te zien hoe ver iemand uit de comfort zone durft te stappen als het er om gaat.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:21 schreef Meke het volgende:
Ik snap solliciteren per film wel. Zeker bij mensen die klantcontact hebben, gaat het toch ook om uitstraling, en is het fijn alvast een eerste selectie te kunnen maken. Het is zeker niet voor alle banen even geschikt, maar je krijgt wel meteen een goed beeld van iemand
Ja en je hebt wat meer garantie dat mensen ook echt moeite voor een sollicitatie doen dan een brief kopiëren plakken en de bedrijsnaam aanpassenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. En het is ook wel een aardige test om te zien hoe ver iemand uit de comfort zone durft te stappen als het er om gaat.
"Het lijkt me echt geweldig om voor MAKELAARSKANTOOR HENDRIKSEN te komen werken"quote:Op woensdag 9 september 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en je hebt wat meer garantie dat mensen ook echt moeite voor een sollicitatie doen dan een brief kopiëren plakken en de bedrijsnaam aanpassen![]()
Hoewel het me hilarisch lijkt als mensen de bedrijfsnaam steeds via voice-over aanpassen
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
"Het lijkt me echt geweldig om voor MAKELAARSKANTOOR HENDRIKSEN te komen werken"
En ik vind dus dat je daardoor wel een bepaald soort personen aantrekt als het solliciteren via video helemaal niet relevant is voor de baan.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. En het is ook wel een aardige test om te zien hoe ver iemand uit de comfort zone durft te stappen als het er om gaat.
Maar is het ooit niet relevant, behalve als die persoon altijd vanuit huis zal werken? Het is ook direct een goeie manier voor een werkgever/manager om te zien of iemand in het team zou kunnen passen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik vind dus dat je daardoor wel een bepaald soort personen aantrekt als het solliciteren via video helemaal niet relevant is voor de baan.
Waar in de podcast was dat?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik moest in een doodstille bus net hardop lachen om Trust Nobody de podcast. Iedereen keek me aan. Geen idee dus of de podcast in de bus luisteren zo’n goed idee was
Dat merk je snel genoeg als de buurvrouw van Meke gaat klagenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik moest in een doodstille bus net hardop lachen om Trust Nobody de podcast. Iedereen keek me aan. Geen idee dus of de podcast in de bus luisteren zo’n goed idee was
Gewoon opnemen met een mondkapje op, dan hoef je je ook niet druk te maken of het lip synced is.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
"Het lijkt me echt geweldig om voor MAKELAARSKANTOOR HENDRIKSEN te komen werken"
Nee ik zou me bijvoorbeeld nooit goed kunnen presenteren op video, ben daar niet extravert genoeg voor om er iets spontaans en leuks van te maken. Er staan soms ook nog hele vereisten bij met 'spontane' dingen die je moet beantwoorden/doen etc. Je hebt dan ook mensen die voor green screens een hele show op kunnen voeren.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is het ooit niet relevant, behalve als die persoon altijd vanuit huis zal werken? Het is ook direct een goeie manier voor een werkgever/manager om te zien of iemand in het team zou kunnen passen.
Ik zal dat de volgende keer dat ik iemand moet aannemen denk ik wel gebruik maken van videocall. Een filmpje hoeft voor mij persoonlijk dan weer niet.
Ja preciesquote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Bonuspunten als je dan ineens andere kleding aan hebt, er een poster achter je verschijnt en verdwijnt of de muur ineens een andere kleur heeftquote:Op woensdag 9 september 2020 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik zou heel graag bij de tv weken en het Eurovi... IDOLS lijkt me een mooi begin
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
Qua uiterlijk is de buurvrouw trouwens een zus van Adelheid Roosen, ter beeldvormingquote:Op woensdag 9 september 2020 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat merk je snel genoeg als de buurvrouw van Meke gaat klagen
Lullig zegquote:Op woensdag 9 september 2020 16:38 schreef Em31 het volgende:
Ik liep ooit stage bij een bedrijf waar ze ook video's binnenkregen (wel naast een brief, was klein filmpje gewoon via telefoon) en twee vrouwen zaten iedereen uit te lachen dus misschien heb ik ook wel gewoon een trauma
Ohh dat is echt naarquote:Op woensdag 9 september 2020 16:38 schreef Em31 het volgende:
Ik liep ooit stage bij een bedrijf waar ze ook video's binnenkregen (wel naast een brief, was klein filmpje gewoon via telefoon) en twee vrouwen zaten iedereen uit te lachen dus misschien heb ik ook wel gewoon een trauma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |