Gewoon een fancy woord voor sfeermaker.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vibe managerKlinkt als iets dat "hip" is.
Klinkt ook wel als een mooie moderne term voor modje op het forum hier. "Vibe moderator" Zorgen voor een goede vibe op het forum.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vibe managerKlinkt als iets dat "hip" is.
1.5 jaar. En dan kan WO er achteraan altijd nog. Maar ik zeg al jaren dat ik dat wil gaan doen en nu vervalt dat, dus het is met name dat mijn hoofd er even aan moet wennen. En denk inderdaad dat ik het gewoon ga doen.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
O, dat zijn ook lastige dingen ja! Is het een lange opleiding en stage die je zou moeten lopen? Als je nu al weet dat je spijt krijgt als je het niet gaat doen dan lijkt me dat je de keuze eigenlijk al gemaakt hebt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Daar zit wel iemand tussen die om mijn post lacht.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon de posts erboven en onder liken.
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
Ik ben al op weg naar de Herengracht met mijn opzwepende ESF playlistquote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gewoon een fancy woord voor sfeermaker.
Hahaha, harshquote:Op woensdag 9 september 2020 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon de posts erboven en onder liken.
En de andere post ben ik zelfquote:Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zit wel iemand tussen die om mijn post lacht.
En haar eigen post
Laat Greys het maar niet horenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef Meridiaan het volgende:
Bij vibe manager zie ik een bordeelhoudster voor mij![]()
En ik durf haast niet te zeggen dat ik vanavond dus rode biet eet
Ik stuur je wel wat chocola met een kaartje.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de andere post ben ik zelf
Oooh edit van Strani!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oh leuk! Misschien een foto erbij om het af te maken?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je wel wat chocola met een kaartje.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh leuk! Misschien een foto erbij om het af te maken?
Aaaw die is eigenljk heel schattigquote:Op woensdag 9 september 2020 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal maar zoiets krijgen
"Speciaal voor jou!"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaaw die is eigenljk heel schattig
Edit: of ben ik nu verknipt
Ik smaak naar pepernoten, @Guanabana naar marshmallowsquote:Op woensdag 9 september 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Neuh![]()
Je smaakt naar marshmallows toch?
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
De hele vacaturetekst. Ik had me meer van een vibe manager voorgesteld. Dit is gewoon een kruising tussen receptioniste en cateringmedewerkerHaha inderdaad zeg, wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een wat fancy benaming daarvoor inderdaad
![]()
AH bestellingen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ook goedquote:Op woensdag 9 september 2020 13:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik smaak naar pepernoten, @:guanabana naar marshmallows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |