Hm, misschien dat je het gewoon kan proberen? Je kan altijd nog kiezen om bij je huidige baan te blijvenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
Ik zag zojuist op Twitter een vacature die me superleuk lijkt
in mijn eigen gemeente. Maar waar ik niet de goede achtergrond voor heb, denk dat ik net wat te licht ben.
En toch kriebelt het om een poging te wagen... terwijl ik gewoon happy ben met mijn eigen werk

AOIquote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, misschien dat je het gewoon kan proberen? Je kan altijd nog kiezen om bij je huidige baan te blijven

quote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon om te gieren
Niets, niemand die hier kwaad mee gedaan wordt.
Voor Bietje gaan we morgen heel hard duimen!

GREYSquote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit leverde gratis chocola en heel hard lachen op uiteindelijk!

Ik denk ook, misschien heb ik toch wel een kansje; misschien hebben ze nog wel weinig reacties, want even speuren leert mij dat de de vacature staat al bijna 2 weken open staat en de reactietermijn sluit over 4 dagenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Voor hetzelfde geld zit je jezelf gigantisch te onderschatten en ben je gewoon precies wie je zoektEn "verkeerde"achtergrond kan ook een voordeel zijn omdat je dan met andere ogen naar processen kijkt
![]()
En je post het niet voor niks hier dus ik ga ervanuit dat je gewoon wat positieve bevestiging nodig hebt en gewoon gaat reageren![]()
![]()
Je hebt niets te verliezen als je huidige baan leuk is, dat is wel de beste positie om vanuit te solliciteren.
Genoeg clichés gehoord zo, of zal ik nog even doorgaan?

Precies!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon om te gieren
Niets, niemand die hier kwaad mee gedaan wordt.
Voor Bietje gaan we morgen heel hard duimen!

HAAGSquote:

quote:Op woensdag 9 september 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HAAGS![]()
Met je lekkere random quotes

Precies, het hele topic giert nu gewoon om het kado dat we je met liefde hebben gegevenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit leverde gratis chocola en heel hard lachen op uiteindelijk!

Ha Jus!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
Om maar even met de deur in huis te vallen

Aan de andere kant kun je dan ook weer spijt krijgen als je het toch niet hebt gedaan, en dan kan je niet meer terug. Zelfs al mag je op gesprek komen, dan nog hoef je de baan uiteindelijk niet aan te nemen. Je geeft jezelf gewoon een extra optie!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook, misschien heb ik toch wel een kansje; misschien hebben ze nog wel weinig reacties, want even speuren leert mij dat de de vacature staat al bijna 2 weken open staat en de reactietermijn sluit over 4 dagen
Maar dan moet ik dus in 3 dagen mijn CV updaten en een brief maken, dat zou nog wel een uitdaging worden. En wat zou ik doen als ik ECHT op gesprek mag komen, zoveel stress levert dat weer op

Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciterenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je dan ook weer spijt krijgen als je het toch niet hebt gedaan, en dan kan je niet meer terug. Zelfs al mag je op gesprek komen, dan nog hoef je de baan uiteindelijk niet aan te nemen. Je geeft jezelf gewoon een extra optie!

Klinkt alsof je er spijt van krijgen als je het toch niet gaat doen!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
in mijn eigen gemeente. Maar waar ik niet de goede achtergrond voor heb, denk dat ik net wat te licht ben.
En toch kriebelt het om een poging te wagen... terwijl ik gewoon happy ben met mijn eigen werk

Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In eerste instantie echt lichte paniek hier en van heel dichtbij kijken of ik iemand door slaapgebrek nou gewoon niet herkende.

quote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:

Lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciteren

O, dat zijn ook lastige dingen ja! Is het een lange opleiding en stage die je zou moeten lopen? Als je nu al weet dat je spijt krijgt als je het niet gaat doen dan lijkt me dat je de keuze eigenlijk al gemaakt hebt toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er spijt van krijgen als je het toch niet gaat doen!
Zit ook met een werkdilemma. Werk al langer niet fijn en had een bepaalde opleiding als doel gesteld voor volgend jaar. Maar nu is er iets wat ook heel goed bij mij aansluit, maar ik zie er weer tegenop om weer die lerende persoon te zijn en stage te moeten lopen. Maar, daar ga ik spijt van krijgen als ik het niet doe, want anders doe ik het nooit meer.
Lastig, lastig!

Ja nou als de bietjes op mijn bord niet willen dat ik ze opeet dan roep ik effe hup biet en eet ik ze op.quote:

quote:Op woensdag 9 september 2020 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het voor vibe manager?

Ja, ik ben geen impulsief persoon, moet even sudderen bij mijquote:

Verklaart wel die kutvibe in Twente.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]Vibe manager... Zorgen voor de juiste vibe binnen een bedrijf?
Ik had hier echt nog nooit van gehoord, volgens mij hebben we die in Twente niet

quote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.

Waar is de dislike knopquote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |