SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
GO CEE PAK ZEquote:Op woensdag 9 september 2020 12:04 schreef Cee het volgende:
Nog 4 wachtenden voor me totdat ik LOS KAN GAAN OP ONKUNDE.
Wat een prachtig gedichtquote:Op woensdag 9 september 2020 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo, die lapo kwam onverwacht.
Gelukkig had Cee al een TT voor me bedacht.
Voor Sinterklaas hoef je ook niet meer uren na te gaan denken.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo, die lapo kwam onverwacht.
Gelukkig had Cee al een TT voor me bedacht.
edit: dat rijmt
OOK DAT NOGquote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
Mijn klantenservice-helper heet Britnny.
Wat zal die oude Sint me schenken?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas hoef je ook niet meer uren na te gaan denken.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
Impressie van Ceequote:Op woensdag 9 september 2020 12:04 schreef Cee het volgende:
Nog 4 wachtenden voor me totdat ik LOS KAN GAAN OP ONKUNDE.
Cee moet haar vooral niet met rust laten. Ze moet de onkunde spuien!quote:
When it rains, it poursquote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
quote:
Waarschijnlijk niks, want corona, dus hij komt niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat zal die oude Sint me schenken?
Wat we betreuren, met groot verdriet.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks, want corona, dus hij komt niet.
wegdoen in haar mond.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Cee het volgende:
"Moet Greys de chocolade terugsturen?"
- "Nee hoor, die mag ze wegdoen."
HOEZO WEGDOEN.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Cee het volgende:
HOEZO WEGDOEN.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef Cee het volgende:
HOEZO WEGDOEN.
Nieuwe usericon.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
Britnny kan eerder zeggen wat @:Greys met dat kaartje van de huisvrouw en kids in het bos moet doen
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef Cee het volgende:
Nou, het is als het goed is geregeld en als het goed is ontvangt Greys morgen een kaart met ongetwijfeld daarop en naakte pensionado in een luier met daarop "VOOR ME SGATJE" en een handzeep in de vorm van een cactus.
I'ts Britney bitchquote:Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef Cee het volgende:
Nou, het is als het goed is geregeld en als het goed is ontvangt Greys morgen een kaart met ongetwijfeld daarop en naakte pensionado in een luier met daarop "VOOR ME SGATJE" en een handzeep in de vorm van een cactus.
Oh, dit had ik gemist, nu valt het kwartjequote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben net gehuild van het lachen aan de telefoon. Ik appte haar IK HEB POST!! WAT EEN LEKKERE CHOCOLA MAAR WIE ZIJN DIE MENSEN OP DE FOTO![]()
Blijkt dat ze mij de verkeerde bestelling hebben gestuurd. Adres alles klopt, maar ik ken die mensen niet en zij hebben nu waarschijnlijk iets waarvan ze denken 'ken ik niet'.
Cee is er achteraan!Maar dan weten jullie ervan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
Maar dan ook 'speciaal voor jou' en dan een onscherpe foto van twee kinderen en een huismoeder op een bospad.
Janken.
HOU OPPPPPquote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben net gehuild van het lachen aan de telefoon. Ik appte haar IK HEB POST!! WAT EEN LEKKERE CHOCOLA MAAR WIE ZIJN DIE MENSEN OP DE FOTO![]()
Blijkt dat ze mij de verkeerde bestelling hebben gestuurd. Adres alles klopt, maar ik ken die mensen niet en zij hebben nu waarschijnlijk iets waarvan ze denken 'ken ik niet'.
Cee is er achteraan!Maar dan weten jullie ervan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Chocola wegdoen. Dan weet je niks van adviezen geven
Hebben we toch nog iets bereikt vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:37 schreef summer52 het volgende:
Ik had vanmorgen een dipje, maar na het lezen van "operatie chocolade" van @:Greys en @:Cee ben ik weer helemaal opgeknapt, kramp in mijn kaken van het lachen!
Het leven in een notendop.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Wel mooie metafoor ook weer, je verwacht iets, wordt uiteindelijk weer teleurgesteld en moet nog langer wachten.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Wel mooie metafoor ook weer, je verwacht iets, wordt uiteindelijk weer teleurgesteld en moet nog langer wachten.
Is dit die heuvelafwaarts-zonder-remmen-droom die @:Strani gisteren had?
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
En die mensen hebben nu vast het kaartje voor Greys en vragen zich nu op een ander forum af of het geen kindermishandeling is om je kind Biet te noemen en rauwe biefstukken te voeren
"Wie zijn mijn 'ESF-vriendjes'?"quote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
En die mensen hebben nu vast het kaartje voor Greys en vragen zich nu op een ander forum af of het geen kindermishandeling is om je kind Biet te noemen en rauwe biefstukken te voeren
Wilde bijna zeggen 'oh, maar misschien krijg jij wel het pakketje van Greys en wie weet zit daar nog meer chocola in zit', maar toen bedacht ik me dat jij vast geen kaartje zou krijgen van een huisvrouw met twee koters op een bospadquote:Op woensdag 9 september 2020 12:39 schreef Guanabana het volgende:
Heb sinds gisteren weer veel last van mijn rug en bleh, ik wil ook wel chocola die voor een ander is bedoeld
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:39 schreef Guanabana het volgende:
Heb sinds gisteren weer veel last van mijn rug en bleh, ik wil ook wel chocola die voor een ander is bedoeld
Running up that hill...quote:Op woensdag 9 september 2020 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al ging Strani uiteindelijk ook weer een heuvel óp!
Wie wil die nou nietquote:
Dat moet bijna welquote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
If I only could...quote:
quote:
Beterschap met je rugquote:
Dat doe ik al veel te veel, ik word #viesdikquote:
Marshmallows mét chocolaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat doe ik al veel te veel, ik word #viesdikmijn nieuwe verslaving is marshmellows
Ik verander zelf in een spek.
Oh lekkerquote:Op woensdag 9 september 2020 12:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat doe ik al veel te veel, ik word #viesdikmijn nieuwe verslaving is marshmellows
Ik verander zelf in een spek.
Ik zag ze liggen in de Jumbo en ik stond even te twijfelen of ik ze zou meenemen, maar toen dacht ik, het is begin september STOP DIE WAANZIN.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh lekker. Dan maar extra bewegen, kun je ook extra eten
![]()
Ik ben te vroeg aan de pepernoten begonnen, heb nu al de derde zak in huis
* zet de fondue aanquote:Op woensdag 9 september 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Marshmallows mét chocola![]()
Maar beterschap voor je rug
Welkom in 2020.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
In eerste instantie echt lichte paniek hier en van heel dichtbij kijken of ik iemand door slaapgebrek nou gewoon niet herkende.quote:
Goedzo! Volhoudenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zag ze liggen in de Jumbo en ik stond even te twijfelen of ik ze zou meenemen, maar toen dacht ik, het is begin september STOP DIE WAANZIN.
Ik zie dit echt zó voor me hequote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In eerste instantie echt lichte paniek hier en van heel dichtbij kijken of ik iemand door slaapgebrek nou gewoon niet herkende.
In de regio waar ik vandaan kom is het ook een meervoorkomende naamquote:Op woensdag 9 september 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in de buurt woont wel een Boet trouwens
Waarom zou je groente aanmoedigen?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In eerste instantie echt lichte paniek hier en van heel dichtbij kijken of ik iemand door slaapgebrek nou gewoon niet herkende.
Gierenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 9 september 2020 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom in 2020.
Maar liever vandaag een grappige 'teleurstelling' die opgelost wordt dan morgen met de nieuwe bloedtest van Biet moeten we maar denken! 🤞🏽
Hou op met me johquote:Op woensdag 9 september 2020 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie dit echt zó voor me he
Is dat nou... Cee? Of Jobi?
Het is in ieder geval Cyan niet, want die is lang....
Gewoon proberen! Voor hetzelfde geld zit je jezelf gigantisch te onderschatten en ben je gewoon precies wie je zoektquote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
Ik zag zojuist op Twitter een vacature die me superleuk lijkt
in mijn eigen gemeente. Maar waar ik niet de goede achtergrond voor heb, denk dat ik net wat te licht ben.
En toch kriebelt het om een poging te wagen... terwijl ik gewoon happy ben met mijn eigen werk
Ja, dit is gewoon om te gierenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom in 2020.
Maar liever vandaag een grappige 'teleurstelling' die opgelost wordt dan morgen met de nieuwe bloedtest van Biet moeten we maar denken! 🤞🏽
Hm, misschien dat je het gewoon kan proberen? Je kan altijd nog kiezen om bij je huidige baan te blijvenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
in mijn eigen gemeente. Maar waar ik niet de goede achtergrond voor heb, denk dat ik net wat te licht ben.
En toch kriebelt het om een poging te wagen... terwijl ik gewoon happy ben met mijn eigen werk
AOIquote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, misschien dat je het gewoon kan proberen? Je kan altijd nog kiezen om bij je huidige baan te blijven
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon om te gieren
Niets, niemand die hier kwaad mee gedaan wordt.
Voor Bietje gaan we morgen heel hard duimen!
GREYSquote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit leverde gratis chocola en heel hard lachen op uiteindelijk!
Ik denk ook, misschien heb ik toch wel een kansje; misschien hebben ze nog wel weinig reacties, want even speuren leert mij dat de de vacature staat al bijna 2 weken open staat en de reactietermijn sluit over 4 dagenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Voor hetzelfde geld zit je jezelf gigantisch te onderschatten en ben je gewoon precies wie je zoektEn "verkeerde"achtergrond kan ook een voordeel zijn omdat je dan met andere ogen naar processen kijkt
![]()
En je post het niet voor niks hier dus ik ga ervanuit dat je gewoon wat positieve bevestiging nodig hebt en gewoon gaat reageren![]()
![]()
Je hebt niets te verliezen als je huidige baan leuk is, dat is wel de beste positie om vanuit te solliciteren.
Genoeg clichés gehoord zo, of zal ik nog even doorgaan?
Precies!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon om te gieren
Niets, niemand die hier kwaad mee gedaan wordt.
Voor Bietje gaan we morgen heel hard duimen!
HAAGSquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HAAGS![]()
Met je lekkere random quotes
Precies, het hele topic giert nu gewoon om het kado dat we je met liefde hebben gegevenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit leverde gratis chocola en heel hard lachen op uiteindelijk!
Ha Jus!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:09 schreef Justin_Case het volgende:
Om maar even met de deur in huis te vallen
Aan de andere kant kun je dan ook weer spijt krijgen als je het toch niet hebt gedaan, en dan kan je niet meer terug. Zelfs al mag je op gesprek komen, dan nog hoef je de baan uiteindelijk niet aan te nemen. Je geeft jezelf gewoon een extra optie!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook, misschien heb ik toch wel een kansje; misschien hebben ze nog wel weinig reacties, want even speuren leert mij dat de de vacature staat al bijna 2 weken open staat en de reactietermijn sluit over 4 dagen
Maar dan moet ik dus in 3 dagen mijn CV updaten en een brief maken, dat zou nog wel een uitdaging worden. En wat zou ik doen als ik ECHT op gesprek mag komen, zoveel stress levert dat weer op
Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciterenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je dan ook weer spijt krijgen als je het toch niet hebt gedaan, en dan kan je niet meer terug. Zelfs al mag je op gesprek komen, dan nog hoef je de baan uiteindelijk niet aan te nemen. Je geeft jezelf gewoon een extra optie!
Klinkt alsof je er spijt van krijgen als je het toch niet gaat doen!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
Lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 9 september 2020 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over slapen en morgen beslis ik of ik ga solliciteren
O, dat zijn ook lastige dingen ja! Is het een lange opleiding en stage die je zou moeten lopen? Als je nu al weet dat je spijt krijgt als je het niet gaat doen dan lijkt me dat je de keuze eigenlijk al gemaakt hebt toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er spijt van krijgen als je het toch niet gaat doen!
Zit ook met een werkdilemma. Werk al langer niet fijn en had een bepaalde opleiding als doel gesteld voor volgend jaar. Maar nu is er iets wat ook heel goed bij mij aansluit, maar ik zie er weer tegenop om weer die lerende persoon te zijn en stage te moeten lopen. Maar, daar ga ik spijt van krijgen als ik het niet doe, want anders doe ik het nooit meer.
Lastig, lastig!
Ja nou als de bietjes op mijn bord niet willen dat ik ze opeet dan roep ik effe hup biet en eet ik ze op.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het voor vibe manager?
Ja, ik ben geen impulsief persoon, moet even sudderen bij mijquote:
Verklaart wel die kutvibe in Twente.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]Vibe manager... Zorgen voor de juiste vibe binnen een bedrijf?
Ik had hier echt nog nooit van gehoord, volgens mij hebben we die in Twente niet
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
Waar is de dislike knopquote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |