quote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben net gehuild van het lachen aan de telefoon. Ik appte haar IK HEB POST!! WAT EEN LEKKERE CHOCOLA MAAR WIE ZIJN DIE MENSEN OP DE FOTO![]()
Blijkt dat ze mij de verkeerde bestelling hebben gestuurd. Adres alles klopt, maar ik ken die mensen niet en zij hebben nu waarschijnlijk iets waarvan ze denken 'ken ik niet'.
Cee is er achteraan!Maar dan weten jullie ervan.
[ afbeelding ]
Dat was een spel of echte video?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb wel een een filmpje gekeken van uit een treincabine die een rit maakte door een mooi landschap.Wel lekker rustgevend.
Echte video.quote:
JAAAA!!!quote:Op woensdag 9 september 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ETS2?
Heerlijk inderdaad.
Stelletje mafklappersquote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben net gehuild van het lachen aan de telefoon. Ik appte haar IK HEB POST!! WAT EEN LEKKERE CHOCOLA MAAR WIE ZIJN DIE MENSEN OP DE FOTO![]()
Blijkt dat ze mij de verkeerde bestelling hebben gestuurd. Adres alles klopt, maar ik ken die mensen niet en zij hebben nu waarschijnlijk iets waarvan ze denken 'ken ik niet'.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ook van Biet.
[ afbeelding ]
map add-ons heb ik ook. Ik speel nu nog zonder promods, in het verleden wel eens gedaan. Maar ik wil eigenlijk nu eerst de vanilla map helemaal volbrengen.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
JAAAA!!!Ik heb alle map add-ons en gebruik ook Promods en soms Rusmap. ATS heb ik ook
Ik ga pas gieren als ze het oplossen.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ergggg (maar ook wel om te gieren)
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een nerdy bio. Ik had in mijn profiel staan Sterrenkijken (astronomie), wetenschapelijke experimenten, fotograferen, bergwandelen/klimmen, Star Trek en drummen.
Edit: oh ja, zelf bierbrouwen ook nog
Kwamen allemaal biker dudes op afHad er nog niet eens de vechtsporten op staan.
Die had ik nog niet eens gezien. Ik dacht al...quote:
Oh die is inderdaad tof!quote:Op woensdag 9 september 2020 11:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Titanic in real time die 2uur en 40 minuten doet om te zinken kan ik je ook aanraden![]()
(ik wilde effe kijken wat dit was..heb hem helemaal bekeken)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik vind het echt heel tof juist dat je van die niet-standaard hobby's hebt. Ik vind het zelf ook altijd tof om mensen erover te horen vertellen, zelfs al heb ik er zelf niet veel mee. Maakt een persoon gewoon zoveel interessanter
waaaahhh jij ookquote:Op woensdag 9 september 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh die is inderdaad tof!En inderdaad, ook echt alles gekeken toen
Ik ben wel benieuwd naar de Iberian Peninsula map. Want in Promods kan je maar tot Valencia en hoewel Promods heel goed is, heeft de Valencia daar níks te maken met de realiteitquote:Op woensdag 9 september 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
map add-ons heb ik ook. Ik speel nu nog zonder promods, in het verleden wel eens gedaan. Maar ik wil eigenlijk nu eerst de vanilla map helemaal volbrengen.
ATS heb ik niet.
[ afbeelding ]
Hahahaha gieren johquote:Op woensdag 9 september 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar wacht ik ook nog steeds op. Ben benieuwd wanneer ie uit komt eigenlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Iberian Peninsula map. Want in Promods kan je maar tot Valencia en hoewel Promods heel goed is, heeft de Valencia daar níks te maken met de realiteit
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
Maar dan ook 'speciaal voor jou' en dan een onscherpe foto van twee kinderen en een huismoeder op een bospad.
Janken.
Met wat geluk krijgt Greys nu een extra chocoladepakketje opgestuurdquote:Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
Maar dan ook 'speciaal voor jou' en dan een onscherpe foto van twee kinderen en een huismoeder op een bospad.
Janken.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
Janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |