Leuker én moeilijker. En dan moeilijker zowel fysiek als in de reflexen. Je moet snel zijn, zien wat de ander doet, verdedigen maar zelf ook aanvallen. Alles tegelijk, is best lastig. Ik denk dat het met de tijd beter gaat, maar zo in het begin is het behoorlijk wennen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind het cool.
Was het zoals je verwacht had? Of toch nog moeilijker/makkelijker/leuker/saaier?
Ik vind gamen wel een hobby, maar je krijgt dan wel gelijk het stempel nerd opgeplaktquote:Op woensdag 9 september 2020 10:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb niet echt hobby's eigenlijk. Altijd lastig wanneer mensen dat vragen. Ja af en toe gamen, dat wel. Maar da's meer relaxen dan hobby. En FOK!ken natuurlijk, maar dat is als zeggen dat met mensen praten je hobby is.
En dan mensen kijken.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Strani het volgende:
Op terrassen zitten doe ik wel heel goed. Weliswaar met koffie.
quote:Op woensdag 9 september 2020 10:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb niet echt hobby's eigenlijk. Altijd lastig wanneer mensen dat vragen. Ja af en toe gamen, dat wel. Maar da's meer relaxen dan hobby. En FOK!ken natuurlijk, maar dat is als zeggen dat met mensen praten je hobby is.
Je kan nog zeggen dat je een mensenmens bentquote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Strani het volgende:
Op terrassen zitten doe ik wel heel goed. Weliswaar met koffie.
Ik heb een nerdy bio. Ik had in mijn profiel staan Sterrenkijken (astronomie), wetenschapelijke experimenten, fotograferen, bergwandelen/klimmen, Star Trek en drummen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik word dus niet heel warm van dat rijtje. Doe mij maar iemand met originelere hobby's
Ik vind het in elk geval tof dat je het doetquote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leuker én moeilijker. En dan moeilijker zowel fysiek als in de reflexen. Je moet snel zijn, zien wat de ander doet, verdedigen maar zelf ook aanvallen. Alles tegelijk, is best lastig. Ik denk dat het met de tijd beter gaat, maar zo in het begin is het behoorlijk wennen.
nerds unitedquote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind gamen wel een hobby, maar je krijgt dan wel gelijk het stempel nerd opgeplakt
Ja, wat ook erg stom is. Maar daar trek ik me verder weinig van aan. Als ik zin heb om in een spel een vrachtwagen van Rome naar Helsinki te rijden dan doe ik dat gewoonquote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind gamen wel een hobby, maar je krijgt dan wel gelijk het stempel nerd opgeplakt
Die PI is wel echt een aanwinst.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Je kan nog zeggen dat je een mensenmens bent
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ook van Biet.
[ afbeelding ]
Ah ja goeie!!quote:Op woensdag 9 september 2020 11:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Je kan nog zeggen dat je een mensenmens bent
Een echte uitdaging dus, gaaf! En natuurlijk net zoals bij elke sport oefenen oefenen oefenen.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leuker én moeilijker. En dan moeilijker zowel fysiek als in de reflexen. Je moet snel zijn, zien wat de ander doet, verdedigen maar zelf ook aanvallen. Alles tegelijk, is best lastig. Ik denk dat het met de tijd beter gaat, maar zo in het begin is het behoorlijk wennen.
awwwwww kiek danquote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ook van Biet.
[ afbeelding ]
Kijk, dat is een veel beter rijtjequote:Op woensdag 9 september 2020 11:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een nerdy bio. Ik had in mijn profiel staan Sterrenkijken (astronomie), wetenschapelijke experimenten, fotograferen, bergwandelen/klimmen, Star Trek en drummen.
Edit: oh ja, zelf bierbrouwen ook nog
Kwamen allemaal biker dudes op afHad er nog niet eens de vechtsporten op staan.
biker dudes vind ik niet echt passen bij het profiel van jou....quote:Op woensdag 9 september 2020 11:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een nerdy bio. Ik had in mijn profiel staan Sterrenkijken (astronomie), wetenschapelijke experimenten, fotograferen, bergwandelen/klimmen, Star Trek en drummen.
Edit: oh ja, zelf bierbrouwen ook nog
Kwamen allemaal biker dudes op afHad er nog niet eens de vechtsporten op staan.
ETS2?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wat ook erg stom is. Maar daar trek ik me verder weinig van aan. Als ik zin heb om in een spel een vrachtwagen van Rome naar Helsinki te rijden dan doe ik dat gewoon
oh dat is ook leuk! Waarom lastig?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:05 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vind het wel altijd lastig om uit te leggen dat ik het wel leuk vind om te tuinieren en met planten en zo bezig te zijn.![]()
Nee ik ook niet. Echt geen idee.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
biker dudes vind ik niet echt passen bij het profiel van jou....
Nouja, veel "stadse" types vinden daar nogal wat van. Hoewel ik wel merk dat dat nu wel meer "in" is ofzo dan een paar jaar geleden? Misschien dat dat ook met ouder te maken worden heeft en ik wat minder in de studentenleeftijd val.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh dat is ook leuk! Waarom lastig?
Varens en mos
Ik heb wel een een filmpje gekeken van uit een treincabine die een rit maakte door een mooi landschap.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wat ook erg stom is. Maar daar trek ik me verder weinig van aan. Als ik zin heb om in een spel een vrachtwagen van Rome naar Helsinki te rijden dan doe ik dat gewoon
ja! Ik hou wel van uitdagingen. Komt wel goedquote:Op woensdag 9 september 2020 11:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een echte uitdaging dus, gaaf! En natuurlijk net zoals bij elke sport oefenen oefenen oefenen.
Hier nog zo'n nerdquote:Op woensdag 9 september 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan. Doe je er iets specifieks mee? Kweken? Zaaien?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, veel "stadse" types vinden daar nogal wat van. Hoewel ik wel merk dat dat nu wel meer "in" is ofzo dan een paar jaar geleden? Misschien dat dat ook met ouder te maken worden heeft en ik wat minder in de studentenleeftijd val.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |