oproken.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat kan. Doe je er iets specifieks mee? Kweken? Zaaien?
Titanic in real time die 2uur en 40 minuten doet om te zinken kan ik je ook aanradenquote:Op woensdag 9 september 2020 11:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb wel een een filmpje gekeken van uit een treincabine die een rit maakte door een mooi landschap.Wel lekker rustgevend.
Moestuinieren is volgens mij tegenwoordig best knetterhip!quote:Op woensdag 9 september 2020 11:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, veel "stadse" types vinden daar nogal wat van. Hoewel ik wel merk dat dat nu wel meer "in" is ofzo dan een paar jaar geleden? Misschien dat dat ook met ouder te maken worden heeft en ik wat minder in de studentenleeftijd val.
Lijkt me dat op het begin bijna niks gebeurt toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Titanic in real time die 2uur en 40 minuten doet om te zinken kan ik je ook aanraden![]()
(ik wilde effe kijken wat dit was..heb hem helemaal bekeken)
Ja nu wel, 5-7 jaar geleden niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Moestuinieren is volgens mij tegenwoordig best knetterhip!
probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 september 2020 11:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lijkt me dat op het begin bijna niks gebeurt toch?
Er zijn onderzoeken die stellen dat puur al het contact met grond en aarde er voor zorgen dat je lichaam stoffen aanmaakt die goed voor je gemoedstoestand zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier thuis ook liever mijn ouders help in de tuin dan taken ín het huis moet doen. Wat dat betreft, lekker in de buitenlucht geeft mij alleen al een beter gevoel denk ik.
Dan denk ik dat ik 'm nu niet open, want geen tijdquote:Op woensdag 9 september 2020 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
probeer het eens zou ik zeggen![]()
(ik had hem van de week elders op fok geplaatst en ik was dus niet de enige die hem bijna volledig afgekeken had)
Ik zou niet zozeer kijken naar wat normaal en cool is, maar gewoon lekker doen wat je zelf leuk vindt.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu zit ik er over na te denken, maar wat zijn eigenlijk normale/coole hobby’s ?
Naar de sportschool gaan, gitaar spelen, hardlopen, op terrassen zitten, speciaalbier proberen?
Helemaal gaaf! Niks mis meequote:Op woensdag 9 september 2020 11:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
oproken.
grapje![]()
Nee, ik houd al een aantal jaar een moestuintje bij.(Hoewel dit jaar door enorme drukte het meer een moesjungle is geworden) Dus planten, zaaien, kweken, stekken you name it.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal gaaf! Niks mis mee![]()
Ik trek het nog een beetje door, door het te mixen met wetenschap. Bijvoorbeeld, wist je dat je elektriciteit kunt opwekken uit mos? Zo cool is dat.
Leukquote:Op woensdag 9 september 2020 11:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
oproken.
grapje![]()
Nee, ik houd al een aantal jaar een moestuintje bij.(Hoewel dit jaar door enorme drukte het meer een moesjungle is geworden) Dus planten, zaaien, kweken, stekken you name it.
Zou het ook misschien vanwege dat Covid gebeuren van het laatste half jaar kunnen komen?quote:Op woensdag 9 september 2020 11:20 schreef molloot200 het volgende:
Wat die hobby's betreft, qua sportschool merk ik het oprecht dat dat steeds populairder wordt. Ook uit mijn vriendengroep, zijn er laatst ineens drie tegelijk begonnen. Drie totaal niet sportieve types ook. Ik vraag me oprecht af hoe lang ze het vol gaan houden hahaha
In mijn vriendengroep leeft dat niet zo enorm, maar daarvan zijn de meesten eigenlijk niet zulke enorme sportieve types. (wat ik eigenlijk wel jammer vind. Maar dit weekend gaan we naar de Ardennen met voornamelijk de meer fitte types, en we gaan mountainbiken en kanoën enzo.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:20 schreef molloot200 het volgende:
Wat die hobby's betreft, qua sportschool merk ik het oprecht dat dat steeds populairder wordt. Ook uit mijn vriendengroep, zijn er laatst ineens drie tegelijk begonnen. Drie totaal niet sportieve types ook. Ik vraag me oprecht af hoe lang ze het vol gaan houden hahaha
Ik ga een keer per week naar de sportschool. niet zozeer dat het leuk is, maar het geeft wel een fijn gevoel zodra ik het weer gedaan heb.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:20 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat dacht ik zelf ook wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep leeft dat niet zo enorm, maar daarvan zijn de meesten eigenlijk niet zulke enorme sportieve types. (wat ik eigenlijk wel jammer vind. Maar dit weekend gaan we naar de Ardennen met voornamelijk de meer fitte types, en we gaan mountainbiken en kanoën enzo.Eindelijk iets sportiefs doen
) Zlf zou ik eigenlijk ook wat meer krachttraining moeten doen, als ondersteuning van het hardlopen.
Maar ik vind er zo geen hól aan, dat hele krachttrainen.
![]()
Maar dat gaat ze tegenvallen hoor, zeker als je zonder begeleiding zomaar wat gaat doen in de sportschool is het plezier er vaak zó af.
Extra stoer dat je dan toch doorgegaan bent! Ha! 💪quote:Op woensdag 9 september 2020 11:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nu wel, 5-7 jaar geleden niet.Daar heb ik ene licht trauma aan overgehouden.
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2020 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra stoer dat je dan toch doorgegaan bent! Ha! 💪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |