Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aanquote:Op woensdag 9 september 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook goedWeet niet zeker of je dan de laatste bent die opgegeten wordt...
Met puristen in de buurt weet Arizona zeker dat ze niet voor half november opgegeten wordtquote:Op woensdag 9 september 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook goedWeet niet zeker of je dan de laatste bent die opgegeten wordt...
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
De hele vacaturetekst. Ik had me meer van een vibe manager voorgesteld. Dit is gewoon een kruising tussen receptioniste en cateringmedewerkerKippenvel all over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet de juiste
SALMIAK! Echt mijn zwakke punt naast pepernoten.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aan
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben al op weg naar de Herengracht met mijn opzwepende ESF playlist
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mensen die naar salmiakballen smaken, die gaan er ook als eerste aan
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel die kutvibe in Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:30 schreef Momo het volgende:
Gaat goed in Den Haag en omgeving met corona
Ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant ook wel logisch dat je sneller een rood gekleurd vakje hebt in een dichtbevolkt deel dan in Tytsjerksteradiel![]()
Randstad opdoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorryquote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een voormalig vriend van mij probeert al jaren weer contact op te nemen. Heb hem al een tijd terug geblockt op de mail, maar nu voegt hij me ineens op LinkedIn toeDie gozer blijft het maar proberen
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prinsquote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een voormalig vriend van mij probeert al jaren weer contact op te nemen. Heb hem al een tijd terug geblockt op de mail, maar nu voegt hij me ineens op LinkedIn toeDie gozer blijft het maar proberen
Een niet zo frisse prins?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+2 in mijn gemeente.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kutvibe daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een niet zo frisse prins?
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef Em31 het volgende:
Als je een beetje de leeftijd schat van die kinderen op die chocolade zou het natuurlijk nog wel @:molloot200 kunnen zijn.
Ja begrijp de boodschap nou eens!quote:
Dan heb ik toch liever de frettenprins!quote:Op woensdag 9 september 2020 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien probeert hij je wel een paar miljoen dollar te geven, afkomstig van een Nigeriaanse prins
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Doet mij wel denken aan dat ik ooit een advertentie zag voor een Cijfertovenaar.
Bij beta's moet je echt niet komen aanzetten met die onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |