Sterkte!!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder gaat helaas wel steeds een klein stukje verder achteruit. Vorige week was ze ontzettend benauwd en ze heeft steeds meer
moeite om sommige dingen zelf te doen. Het gaat allemaal niet vanzelf meer. Ze heeft nu prednison, en dat lijkt wel iets te helpen, maar ik vind het maar eng allemaal. Gelukkig kan ze nog wel met d’r scootmobiel eropuit op goede dagen, dus da’s wel positief, maar ik word er zelf gewoon een beetje somber van allemaal.
Hier staat ook gewoon inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik maak zelf ook vaak handleidingen.
1) doe X
2) doe nu Y
3) tot slot doe je Z.
Dat heb je figuren die bijvoorbeeld R gaan doen. En dan gaat het niet goed. En dan krijg ik wel eens opmerkingen: "Ja maar er staat helemaal niet in dat je R niet moet doen!!"
Nee gast, als ik ook alles erin moet zetten wat je niet moet doen dan wordt het een boekwerk van Bijbelse proporties.
Echt he. Straks hoeft het niet meer.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Duurt weer lekker lang dusStomme regels allemaal
Sterktequote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Sorry als ik de mood een beetje verpest hoor. Ik moet het soms ff kwijt.![]()
Waar is een vibemanager als je er een nodig hebt.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Joh, praat er gewoon over als je dat wilt!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Geen sorryquote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Niks geen sorry, het is gewoon volkomen terecht dat je je zorgen maakt. Hopelijk voelt je moeder zich snel wat beter want dit is niet fijn om haar dit mee te zien maken! Dus lucht je hart hier, we zijn er voor je en we duimen als de beste.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Daarvoor is deze SC er ook hoor!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik krijg steeds reclame met vacatures daarvoorquote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
De GGD zal toch niet alle telefoontjes zelf doen? Een groot deel wordt denk ik afgehandeld door een ingehuurd callcenter. Ten minste, dat is wat ik zou doen
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder gaat helaas wel steeds een klein stukje verder achteruit. Vorige week was ze ontzettend benauwd en ze heeft steeds meer
moeite om sommige dingen zelf te doen. Het gaat allemaal niet vanzelf meer. Ze heeft nu prednison, en dat lijkt wel iets te helpen, maar ik vind het maar eng allemaal. Gelukkig kan ze nog wel met d’r scootmobiel eropuit op goede dagen, dus da’s wel positief, maar ik word er zelf gewoon een beetje somber van allemaal.
Leeftijd misschien?quote:
Wat naar Mandy. Heel veel sterkte en we zijn hier natuurlijk gewoon voor jequote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
We gaan straks naar de McDonaldsdat is de eerste keer ergens eten sinds corona
(even dat verjaardagsontbijt niet meegerekend).
Dįt lijkt me ambitieus, maar veel succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |