Dat maakt mij niet zoveel uitquote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Meke het volgende:
Eten jullie eigen het liefst ribbel of gewone chips?
Ik zou in het Spaans een Patatje Oorlog bestellen.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
Er is hier thuis voorgesteld om morgen patat te gaan eten in het dorp. Nu twijfel ik tussen dat, of hier thuis iets gezonders.
Wat vinden jullie?
Wat zegt de weegschaal?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
Er is hier thuis voorgesteld om morgen patat te gaan eten in het dorp. Nu twijfel ik tussen dat, of hier thuis iets gezonders.
Wat vinden jullie?
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou in het Spaans een Patatje Oorlog bestellen.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik patat bestel dan meestal oorlog. Wel lastig dat je de minder beschaafde delen van het land dan wel moet uitleggen dat dit dus patat met pindasaus, mayonaise, curry en uitjes is.![]()
Dat is absurd inderdaad. Oorlog is alleen mayo en pindasaus, verder niks.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In mijn oorlog geen curry, hutspothapper!
Patatje 80-jarige oorlog. Even er aan herinneren wie wonquote:Op zondag 2 februari 2020 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou in het Spaans een Patatje Oorlog bestellen.
Ja, dat heb ik hier met mijn vrouw ook nog weleens. Als je even niet weet hoe je boerenkool moet vertalen ofzoquote:Op zondag 2 februari 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]Er werkt wel een Spaanse soms en dan is het wel altijd nogal ongemakkelijk want in welke taal bestel je nou. Ik spreek verder gewoon Spaans met 'r maar de namen van de typisch Nederlandse producten zijn niet echt lekker te vertalen.
Yo quiero patatas guerra por favor
Uien mogen er wel op, graag zelfsquote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is absurd inderdaad. Oorlog is alleen mayo en pindasaus, verder niks.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier met mijn vrouw ook nog weleens. Als je even niet weet hoe je boerenkool moet vertalen ofzo
Dat hoeft voor mij ook niet. Op de Speciaal ook niet trouwens maar dat geldt alleen voor de patat. Bij de frikandel speciaal moeten dan wel weer uitjes.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uien mogen er wel op, graag zelfs
Uiquote:Op zondag 2 februari 2020 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uien mogen er wel op, graag zelfs
Nee dat wordt lastig dan inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
China, daar kennen ze geen boerenkool.
Maar dat ruikt vaak ook heerlijkquote:Op zondag 2 februari 2020 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ui![]()
Ik heb ook heel vaak dat ik zeg: "Ohh dit ruikt lekker, wat ben je aan het maken?", en dat er dan alleen nog maar ui en knoflook in de pan ligt![]()
That escalated quicklyquote:Op zondag 2 februari 2020 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In mijn oorlog geen curry, hutspothapper!
Twijfelaars moet je niet willen! Weg met dat dingquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Patatje 80-jarige oorlog. Even er aan herinneren wie won
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twijfelaars moet je niet willen! Weg met dat ding
Niet eens een slecht ideequote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Patatje 80-jarige oorlog. Even er aan herinneren wie won
Zeker waarquote:Op zondag 2 februari 2020 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat ruikt vaak ook heerlijk
Het zou me overigens niet verbazen als ze in Spanje geen idee hebben welke oorlog dat isquote:
Gewoon even een goede HIIT tegen geven; misschien helpt dat om dat ding zijn/haar waffel te laten houdenquote:Op zondag 2 februari 2020 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zal 'm wel houden maar morgen moet ie misschien gewoon even de mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |