Oja, dat scheeltquote:Op zondag 2 februari 2020 18:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ging de andere kant op. Chicago, Indiana, Kentucky, Tennessee, Ohio en weer naar Chicago, met hier en daar nog een verdere omweg
Ik heb joppiesaus ook altijd gemeden vanwege de naamquote:Op zondag 2 februari 2020 18:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen op een menu voor twee personen heb ik niks op tegen.
Frietjes huwelijk/vrede en meer van dat soort vage hype-snacks weiger ik aan mee te doen.
Nee precies dat! Vind ik ook stomquote:Op zondag 2 februari 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon wel echt een afknapperOf je moet het specifiek willen delen natuurlijk. Maar 'ik hoef niks' en dan wel aan je bord te zitten hengelen, nee!
Ja, rebels van mij he?quote:
Naambordjesquote:Op zondag 2 februari 2020 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ernaast, gescheiden en met naambordjes wat wat is.
Ja, ben je dronken ofzo?quote:
Ik ook ja. Ook de onvermijdelijke chips met 'patatje joppie' smaak.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb joppiesaus ook altijd gemeden vanwege de naam
Dan liever een patatje Uruzgan inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2020 18:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen op een menu voor twee personen heb ik niks op tegen.
Frietjes huwelijk/vrede en meer van dat soort vage hype-snacks weiger ik aan mee te doen.
Nooit als ik frietjes deelquote:
Die vinden ze op die Youtube filmpjes met van die Dutch Snack Boxes wel vaak lekker.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook ja. Ook de onvermijdelijke chips met 'patatje joppie' smaak.
Ik vind Joppie ook wel lekkerquote:Op zondag 2 februari 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vinden ze op die Youtube filmpjes met van die Dutch Snack Boxes wel vaak lekker.En de stroopwafels ook. Het wordt lachen als ze bij de drop komen
Mis je weinig aan. Ik heb toch het liefst een van de grote vier (naturel, paprika, bolognese en cheese-onion) of salt n vinegarquote:Op zondag 2 februari 2020 18:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook ja. Ook de onvermijdelijke chips met 'patatje joppie' smaak.
Ik heb het nog nooit gehad, maar ben wel benieuwdquote:
Als ik patat bestel dan meestal oorlog. Wel lastig dat je de minder beschaafde delen van het land dan wel moet uitleggen dat dit dus patat met pindasaus, mayonaise, curry en uitjes is.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan liever een patatje Uruzgan inderdaad
Je hebt nu deze fantastische zakenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Ik heb toch het liefst een van de grote vier (naturel, paprika, bolognese en cheese-onion) of salt n vinegarWelke precies verschilt
Salt n vinegarquote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Ik heb toch het liefst een van de grote vier (naturel, paprika, bolognese en cheese-onion) of salt n vinegarWelke precies verschilt
Is een beetje uiig?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad, maar ben wel benieuwd
NIETquote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik patat bestel dan meestal oorlog. Wel lastig dat je de minder beschaafde delen van het land dan wel moet uitleggen dat dit dus patat met pindasaus, mayonaise, curry en uitjes is.![]()
Ik heb ook het liefst Bolognese of ‘gewone’.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Al is het recept voor de saus geheimquote:
Die geribbelde gewone van Lays vind ik lekker weg knabbelen.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Meke het volgende:
Eten jullie eigen het liefst ribbel of gewone chips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |