Die heb ik ook wel eens ergens zien staan, maar heb het nooit durven bestellenquote:Op zondag 2 februari 2020 17:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Er zat geen chocolade op, maar ik heb wel eens een frietpizza gehad
Die zijn nog aan het plannen voor de (terechte) invasie van Chicago om de groteske gedrochten die ze daar pizza's noemen.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed idee
Maar een wonder dat Italië Zwitserland nog niet is binnengevallen na zo'n culinaire belediging
Zo'n Deep Dish Pizza heb ik wel eens gemaakt; vond het best lekkerquote:Op zondag 2 februari 2020 18:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zijn nog aan het plannen voor de (terechte) invasie van Chicago om de groteske gedrochten die ze daar pizza's noemen.
[ afbeelding ]
"Deep Dish Pizza" is geen pizza mensen, het is meer een taart of zo.
Dat het überhaupt bestaat is al erg genoeg, maar dat ze het dan nog een pizza durven noemen.![]()
Dat in deze kwestie nog geen mensen voor het Internationaal Strafhof zijn gedaagd vind ik echt onbegrijpelijk.
Smullers verkoopt nu een patatje huwelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappige is wel dat er hier daadwerkelijk een patatzaak vrijwel direct naast meerdere bordelen zit
Wat zit daarbij?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smullers verkoopt nu een patatje huwelijk
In Duitsland heb ik wel eens een pizza bratwurst gehadquote:Op zondag 2 februari 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was in Zwitserland en ik MOEST het proberen![]()
Uiteindelijk heb ik eerst de patat eraf gegeten en toen had ik een heerlijke pizza margherita over
Lekker manquote:Op zondag 2 februari 2020 18:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zijn nog aan het plannen voor de (terechte) invasie van Chicago om de groteske gedrochten die ze daar pizza's noemen.
[ afbeelding ]
"Deep Dish Pizza" is geen pizza mensen, het is meer een taart of zo.
Dat het überhaupt bestaat is al erg genoeg, maar dat ze het dan nog een pizza durven noemen.![]()
Dat in deze kwestie nog geen mensen voor het Internationaal Strafhof zijn gedaagd vind ik echt onbegrijpelijk.
Twee soorten saus en dat is het geloof ik. Er schijnt een link te zijn met een of ander boek.quote:
Ik zou zoiets dus nooit willen bestellen.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smullers verkoopt nu een patatje huwelijk
Even kijken, hoe schrijf je Hawaii_Tim precies, meteen maar even een brief naar het strafhof schrijven zo.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker man
Detroit style pizza gaan ze ook niet waarderen. Die maken ze in beboterde rechthoekige blikken. Waarom rechthoekig? Die bakjes werden door de autofabrieken aldaar gebruikt om bijvoorbeeld schroeven in te bewaren
Ahquote:Op zondag 2 februari 2020 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee soorten saus en dat is het geloof ik. Er schijnt een link te zijn met een of ander boek.
De dingen die je half onthoudt als je meer tijd op stations doorbrengt dan je lief is...
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou zoiets dus nooit willen bestellen.![]()
Ik denk zelfs dat als ik een relatie zou hebben en mijn vriend zou voorstellen dit te bestellen ik half schertsend zou vragen of we niet beter meteen uit elkaar kunnen gaan.![]()
Ik hoop dat je het wel op prijs stelt dat de users in dit topic immer serieus zijn en nooit half schertsend.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat als ik een relatie zou hebben en mijn vriend zou voorstellen dit te bestellen ik half schertsend zou vragen of we niet beter meteen uit elkaar kunnen gaan.![]()
Wat lief dat je mij overslaatquote:Op zondag 2 februari 2020 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even kijken, hoe schrijf je Hawaii_Tim precies, meteen maar even een brief naar het strafhof schrijven zo.
Deze week zou het voor elkaar moeten zijnquote:Op zondag 2 februari 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhGoogle maakt me ook al niets wijzer
Dat ze maar eens opschieten met je auto
Principes zijn er om te respecterenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Is dat niet een beetje drastisch om een frietje Roozjee?
Dus een patatje huwelijk is iets wat je besteld om heel specifiek het verschil in smaak tussen jou en je partner te accentueren dmv ieder een eigen saus?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Factcheck: patat huwelijk is een portie friet voor twee personen met twee soorten saus erbij en komt uit een boek van Ron Simpson. Die is niet geel en getekend maar was eerder DJ en avocadogoeroe
Elk een eigen portie bestellen lijkt mij ook een stuk praktischer en verstandiger, maar misschien werkt dat in een relatie andersquote:Op zondag 2 februari 2020 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus een patatje huwelijk is iets wat je besteld om heel specifiek het verschil in smaak tussen jou en je partner te accentueren dmv ieder een eigen saus?
Klinkt als een goed doordacht concept.
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker man
Detroit style pizza gaan ze ook niet waarderen. Die maken ze in beboterde rechthoekige blikken. Waarom rechthoekig? Die bakjes werden door de autofabrieken aldaar gebruikt om bijvoorbeeld schroeven in te bewaren
Wat zou jij doen als hij geen dessert hoefde en vervolgens wel van het jouwe wil mee-eten?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jaaaaa fijn voor je!quote:Op zondag 2 februari 2020 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze week zou het voor elkaar moeten zijn
Vervolgvraag: sauzen gescheiden of bij/door elkaar?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus een patatje huwelijk is iets wat je besteld om heel specifiek het verschil in smaak tussen jou en je partner te accentueren dmv ieder een eigen saus?
Verschillen kunnen elkaar aanvullen!quote:Op zondag 2 februari 2020 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop gescheiden en sluit me daardoor volledig bij @Hawaii_Tim aan wat betreft gescheiden frietbakjesquote:Op zondag 2 februari 2020 18:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Vervolgvraag: sauzen gescheiden of bij/door elkaar?
Hm, apart. In Chicago doen ze juist zo moeilijk over hun manier van pizza en zeker hot dogsquote:Op zondag 2 februari 2020 18:44 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Detroit
Ik heb in Chicago wel pizza gegeten, maar kreeg gewoon een Italiaanse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detroit ben ik nog nooit geweest. Jij wel?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ook niet als er op de menukaart staat: bij minimaal 2 personen?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als een ander sauzen door elkaar wil roeren, zang dat maar niet ongevraagd gebeurt terwijl ik ook van die saus moet etenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop gescheiden en sluit me daardoor volledig bij @:Hawaii_Tim aan wat betreft gescheiden frietbakjes
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm, apart. In Chicago doen ze juist zo moeilijk over hun manier van pizza en zeker hot dogs
Ja, grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detroit ben ik nog nooit geweest. Jij wel?![]()
Ja, in dezelfde vakantie![]()
Ben toen op Chicago gevlogen, daarna een paar dagen Detroit, toen Waterloo (waar er mensen waren die het ABBA-liedje niet kenden
), Toronto en weer terug naar Chicago
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Als hij een frietje wil bestellen doe ik niet half schertsend, dan zijn we natuurlijk meteen klaar.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Is dat niet een beetje drastisch om een frietje Roozjee?
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als een ander sauzen door elkaar wil roeren, zang dat maar niet ongevraagd gebeurt terwijl ik ook van die saus moet eten
Ik heb ook buiten een relatie wel eens een frietje gedeeldquote:Op zondag 2 februari 2020 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elk een eigen portie bestellen lijkt mij ook een stuk praktischer en verstandiger, maar misschien werkt dat in een relatie anders
Zeggen dat hij pech heeft, want ik bestel nooit een dessert.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als hij geen dessert hoefde en vervolgens wel van het jouwe wil mee-eten?
Ik ging de andere kant op. Chicago, Indiana, Kentucky, Tennessee, Ohio en weer naar Chicago, met hier en daar nog een verdere omwegquote:Op zondag 2 februari 2020 18:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, grappig![]()
Ja, in dezelfde vakantie![]()
Ben toen op Chicago gevlogen, daarna een paar dagen Detroit, toen Waterloo (waar er mensen waren die het ABBA-liedje niet kenden
), Toronto en weer terug naar Chicago
Dat is dan ook gewoon wel echt een afknapperquote:Op zondag 2 februari 2020 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als hij geen dessert hoefde en vervolgens wel van het jouwe wil mee-eten?
Erop of ernaast?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Vervolgvraag: sauzen gescheiden of bij/door elkaar?
Ook dit vind ik primaquote:
WAT?!quote:Op zondag 2 februari 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook buiten een relatie wel eens een frietje gedeeld
Ah dat scheeltquote:Op zondag 2 februari 2020 18:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeggen dat hij pech heeft, want ik bestel nooit een dessert.
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als hij een frietje wil bestellen doe ik niet half schertsend, dan zijn we natuurlijk meteen klaar.
Warm, lauw of koel?quote:Op zondag 2 februari 2020 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ernaast, gescheiden en met naambordjes wat wat is.
Dat is voor mensen die veel te lui zijnquote:
Dingen op een menu voor twee personen heb ik niks op tegen.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook niet als er op de menukaart staat: bij minimaal 2 personen?
Manneke Pis had wel eens saus met wiet-smaak. Geen idee of ze die nog hebben trouwensquote:Op zondag 2 februari 2020 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook dit vind ik primaVorig jaar verkocht de lokale Albert Heijn mayo met gin er in. Geen idee waar dat goed voor was. Inmiddels hebben ze het niet meer
Oja, dat scheeltquote:Op zondag 2 februari 2020 18:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ging de andere kant op. Chicago, Indiana, Kentucky, Tennessee, Ohio en weer naar Chicago, met hier en daar nog een verdere omweg
Ik heb joppiesaus ook altijd gemeden vanwege de naamquote:Op zondag 2 februari 2020 18:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen op een menu voor twee personen heb ik niks op tegen.
Frietjes huwelijk/vrede en meer van dat soort vage hype-snacks weiger ik aan mee te doen.
Nee precies dat! Vind ik ook stomquote:Op zondag 2 februari 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon wel echt een afknapperOf je moet het specifiek willen delen natuurlijk. Maar 'ik hoef niks' en dan wel aan je bord te zitten hengelen, nee!
Ja, rebels van mij he?quote:
Naambordjesquote:Op zondag 2 februari 2020 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ernaast, gescheiden en met naambordjes wat wat is.
Ja, ben je dronken ofzo?quote:
Ik ook ja. Ook de onvermijdelijke chips met 'patatje joppie' smaak.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb joppiesaus ook altijd gemeden vanwege de naam
Dan liever een patatje Uruzgan inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2020 18:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen op een menu voor twee personen heb ik niks op tegen.
Frietjes huwelijk/vrede en meer van dat soort vage hype-snacks weiger ik aan mee te doen.
Nooit als ik frietjes deelquote:
Die vinden ze op die Youtube filmpjes met van die Dutch Snack Boxes wel vaak lekker.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook ja. Ook de onvermijdelijke chips met 'patatje joppie' smaak.
Ik vind Joppie ook wel lekkerquote:Op zondag 2 februari 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vinden ze op die Youtube filmpjes met van die Dutch Snack Boxes wel vaak lekker.En de stroopwafels ook. Het wordt lachen als ze bij de drop komen
Mis je weinig aan. Ik heb toch het liefst een van de grote vier (naturel, paprika, bolognese en cheese-onion) of salt n vinegarquote:Op zondag 2 februari 2020 18:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook ja. Ook de onvermijdelijke chips met 'patatje joppie' smaak.
Ik heb het nog nooit gehad, maar ben wel benieuwdquote:
Als ik patat bestel dan meestal oorlog. Wel lastig dat je de minder beschaafde delen van het land dan wel moet uitleggen dat dit dus patat met pindasaus, mayonaise, curry en uitjes is.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan liever een patatje Uruzgan inderdaad
Je hebt nu deze fantastische zakenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Ik heb toch het liefst een van de grote vier (naturel, paprika, bolognese en cheese-onion) of salt n vinegarWelke precies verschilt
Salt n vinegarquote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Ik heb toch het liefst een van de grote vier (naturel, paprika, bolognese en cheese-onion) of salt n vinegarWelke precies verschilt
Is een beetje uiig?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad, maar ben wel benieuwd
NIETquote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik patat bestel dan meestal oorlog. Wel lastig dat je de minder beschaafde delen van het land dan wel moet uitleggen dat dit dus patat met pindasaus, mayonaise, curry en uitjes is.![]()
Ik heb ook het liefst Bolognese of ‘gewone’.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Al is het recept voor de saus geheimquote:
Die geribbelde gewone van Lays vind ik lekker weg knabbelen.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Meke het volgende:
Eten jullie eigen het liefst ribbel of gewone chips?
Dat maakt mij niet zoveel uitquote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Meke het volgende:
Eten jullie eigen het liefst ribbel of gewone chips?
Ik zou in het Spaans een Patatje Oorlog bestellen.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
Er is hier thuis voorgesteld om morgen patat te gaan eten in het dorp. Nu twijfel ik tussen dat, of hier thuis iets gezonders.
Wat vinden jullie?
Wat zegt de weegschaal?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
Er is hier thuis voorgesteld om morgen patat te gaan eten in het dorp. Nu twijfel ik tussen dat, of hier thuis iets gezonders.
Wat vinden jullie?
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou in het Spaans een Patatje Oorlog bestellen.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik patat bestel dan meestal oorlog. Wel lastig dat je de minder beschaafde delen van het land dan wel moet uitleggen dat dit dus patat met pindasaus, mayonaise, curry en uitjes is.![]()
Dat is absurd inderdaad. Oorlog is alleen mayo en pindasaus, verder niks.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In mijn oorlog geen curry, hutspothapper!
Patatje 80-jarige oorlog. Even er aan herinneren wie wonquote:Op zondag 2 februari 2020 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou in het Spaans een Patatje Oorlog bestellen.
Ja, dat heb ik hier met mijn vrouw ook nog weleens. Als je even niet weet hoe je boerenkool moet vertalen ofzoquote:Op zondag 2 februari 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]Er werkt wel een Spaanse soms en dan is het wel altijd nogal ongemakkelijk want in welke taal bestel je nou. Ik spreek verder gewoon Spaans met 'r maar de namen van de typisch Nederlandse producten zijn niet echt lekker te vertalen.
Yo quiero patatas guerra por favor
Uien mogen er wel op, graag zelfsquote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is absurd inderdaad. Oorlog is alleen mayo en pindasaus, verder niks.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier met mijn vrouw ook nog weleens. Als je even niet weet hoe je boerenkool moet vertalen ofzo
Dat hoeft voor mij ook niet. Op de Speciaal ook niet trouwens maar dat geldt alleen voor de patat. Bij de frikandel speciaal moeten dan wel weer uitjes.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uien mogen er wel op, graag zelfs
Uiquote:Op zondag 2 februari 2020 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uien mogen er wel op, graag zelfs
Nee dat wordt lastig dan inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
China, daar kennen ze geen boerenkool.
Maar dat ruikt vaak ook heerlijkquote:Op zondag 2 februari 2020 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ui![]()
Ik heb ook heel vaak dat ik zeg: "Ohh dit ruikt lekker, wat ben je aan het maken?", en dat er dan alleen nog maar ui en knoflook in de pan ligt![]()
That escalated quicklyquote:Op zondag 2 februari 2020 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In mijn oorlog geen curry, hutspothapper!
Twijfelaars moet je niet willen! Weg met dat dingquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Patatje 80-jarige oorlog. Even er aan herinneren wie won
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twijfelaars moet je niet willen! Weg met dat ding
Niet eens een slecht ideequote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Patatje 80-jarige oorlog. Even er aan herinneren wie won
Zeker waarquote:Op zondag 2 februari 2020 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat ruikt vaak ook heerlijk
Het zou me overigens niet verbazen als ze in Spanje geen idee hebben welke oorlog dat isquote:
Gewoon even een goede HIIT tegen geven; misschien helpt dat om dat ding zijn/haar waffel te laten houdenquote:Op zondag 2 februari 2020 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zal 'm wel houden maar morgen moet ie misschien gewoon even de mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |