Jij valt ook niet onder de doelgroep van vrouwen die mannen niet begrijpen. Lekker ding.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Precies ja. En verder voel ik me ook niet aangesproken, en ik sport niet
Bron? Link? URL?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef slakkie het volgende:
[..]
Onzin, een man mag dikker zijn dan een vrouw. Is bepaald door de NL bond van huisvrouwen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je houdt je buik daar gewoon inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hee, ik ben geen kloon![]()
[..]
[ afbeelding ]SixpackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat zit daar voor gare kuil boven je navel dan![]()
Dat heeft iedereen toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sixpack![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat zit daar voor gare kuil boven je navel dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linea_alba_abdominisquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef L0t.. het volgende:
En wat zit daar voor gare kuil boven je navel dan
Ook als ik m niet aanspan heb ik geen bierbuikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Je houdt je buik daar gewoon in![]()
Ohja, heb even gecheckt, het is waarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch?
Tenminste, ik heb daar ook een kuil.
Hahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, heb even gecheckt, het is waar
[..]
[ afbeelding ]Zoon mooi buikje is dit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je heel veel weetje wat mooi buikje is :![]()
Don't hate me because I am a blonde!
Omgquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zoon mooi buikje is dit niet.
Zie je heel veel weetje wat mooi buikje is :
[ afbeelding ]
En jij bent een kloonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
Zoon buikje is wel vet mooi.
Met zoon ketting.
Mooi gezicht hou wel van een stoer uiterlijk.
Nike Air max..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Ik een kloon nee!quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoe weet ik nou dat die van jou is BT?Misschien zul je het wel gewoon nooit wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2008 14:32:11 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |